Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon ystäviä, mutta ei kuitenkaan ketään kuka auttaa kun esim. Olen kuumeessa

Vierailija
13.01.2018 |

Tarvitsisin kuumelääkettä. Mietin ketä voisin pyytää.. Mulla on muutama hyvä ystävä, kavereita useampi, mutta kaikilla on omat kiireet. Lähes kaikki asuvat naapuri kunnassa ja heillä on pieniä lapsia, joten en jotenkin edes kehtaa vaivata heitä.. Joskus kysyin ja vastaus oli en pääse..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla sitä kuumetta on?

Minusta on vähän outo ajatus edes ystäviltä pyytää mitään tuollaista apua, muilta läheisiltä ehkä voisi jos asuvat lähellä. Mutta paha sanoa, itselläni ei ole kavereita tai ystäviä ollut oikein koskaan.

Jos en itse selviä niin sitten kuolen.

Vierailija
2/14 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuumelääkettä? Tarkoitatko särkylääkettä? Niitä on tietysti hyvä pitää varalla kotona aina, jos on pitkä matka apteekkiin. Entä naapuri?

Jos taas apteekki on lähellä, mikä ongelma? Kyllä sitä kuumeessakin voi apteekissa käydä.

Olen monet kerrat joutunut sairaana käymään kaupassa ja apteekissa, se on sinkun elämän nurja puoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, tarkenna. Missä asut, tuon lääkettä, jos asut Vaasassa.

Vierailija
4/14 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut?

Vierailija
5/14 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vähän outo ajatus edes ystäviltä pyytää mitään tuollaista apua, muilta läheisiltä ehkä voisi jos asuvat lähellä. Mutta paha sanoa, itselläni ei ole kavereita tai ystäviä ollut oikein koskaan.

Jos en itse selviä niin sitten kuolen.[/quote

Tietenkin ystäviltä ja kavereilta pyydetään apua. Miksi ei?

Vierailija
6/14 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuumelääkettä? Tarkoitatko särkylääkettä? Niitä on tietysti hyvä pitää varalla kotona aina, jos on pitkä matka apteekkiin. Entä naapuri?

Jos taas apteekki on lähellä, mikä ongelma? Kyllä sitä kuumeessakin voi apteekissa käydä.

Olen monet kerrat joutunut sairaana käymään kaupassa ja apteekissa, se on sinkun elämän nurja puoli.

Mä olen viikon maannu kuumeessaja syöny kaikki särkylääkkeet mitä kotoa löytäny. En ole ap.

Nyt yritän rommiteellä parantaa oloa.

Vierailija
7/14 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teetä siihen rommin sekaan laitat?

Vierailija
8/14 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ny joku työtön on tiedossa jolle voit luvata pimeän kympin liksan puolen tunnin työstä?

Vierailija
9/14 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en itse selviä niin sitten kuolen.[/quote

Tietenkin ystäviltä ja kavereilta pyydetään apua. Miksi ei?

Niin en tiedä, kuten sanoin minulla ei sellaisia ole ollut tähän n. viisikymppiseksi mennessä, enkä osaa kuvitella että olisi luontevaa pyytää apua tuollaiseen. Osaan kyllä exiltä jotka luokittelen nykyään kaveriksi, pyytää, mutta muuten en oikein koe luontevaksi. Tosin tyhjän saa pyytämättäkin, eli minä en sitä apua keltään saa.

Vierailija
10/14 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin me ihmiset olemme erilaisia, itse en tosiaankaan pyydä exiltäni yhtään mitään ja ihmettelisin, jos he pyytäisivät minulta.

Vierailija
11/14 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua apua? Ei tarvitse osoitetta kertoa, paikkakunta riittää.

Vierailija
12/14 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesäälissä elävä mietiskelijä? Älä mieti, toimi!!!

Vierailija
13/14 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta on 38 ja rapiat, huimaa, jäseniä särkee, en voi kuvitella lähteväni kävelemään apteekkiin. Ei autoa. Alan tästälähin pitää kunnon varustukset kotona, lääkettä ym. Ap

Vierailija
14/14 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen viikon maannu kuumeessaja syöny kaikki särkylääkkeet mitä kotoa löytäny. En ole ap.

Nyt yritän rommiteellä parantaa oloa.

Oletko käynyt lääkärissä? Jos sulla on ollut jo viikon niin korkea kuume, että olet tarvinnut särkylääkkeitä, tautisi on voinut muuttua virusperäisestä bakteeriperäiseksi ja vaatii antibioottikuurin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi