Millaisia ulkoisia piirteitä omaavia naisia et edes vilkaise?
Siis ainakaan kahdesti, eikä ”sillä silmällä”.
Sellaisia joilla on liian iso takapuoli tai kamalat nyrsityt lyhyet hiukset. En myöskään ylipainoisia tai sellaisia joiden olemus huokuu epäaitoutta mm.vahvasti meikatut tai jollain tapaa keinotekoisesti jatkettu niin että se pistää silmään.
Kommentit (41)
Ruskeaksi värjätty naama. Posket yms täynnä ruskeaa, ja silmäripset muistuttaa suurien hämähäkkien jalkoja.
Tosin eivät nämä taitaisi kaltaisistani nörteistä perustaa.
En ole ronkeli noin muuten. Itsevarma ja hyväntahtoinen riittää, nörttiys plussaa.
Yllättävän monilla pituus. Puoleen tai toiseen.
Kun se on ainut asia jolle kukaan ei voi mitään... ja kun meistä osa on lyhyitä ja osa pitkiä. Jotenkin outoa.
Mulle sekä miehessä että naisessa suurin este on likaisuus ja epäsiisteys. Ja ylipaino jos se tuntuu tulevan välinpitämättömyydestä itseä kohtaan. Toisaalta taas tervehenkinen(mielen puolelta) pyöreys ei haittaa, jos elämä näyttää olevan hallinnassa ja ihminen vaikuttaa iloista ja itseensä tyytyväiseltä.
Ja siis mulle käy sekä miehet että naiset:)
Minäkään en tykkää mustista hiuksista naisilla tai miehillä, jos värjätty eikä luonnostaan musta. Se on synkkä ja pelottava väri. Kova.
Vierailija kirjoitti:
Karvatussuja en pamputa toiste. Jos nainen sitoutuu sheivaamiseen voin harkita, vaikka ensikerralla pi**u olisikin ollut karvainen. Naisella kuuluu olla sileä ja pehmeä pimp*i.
Vanhempi herrasmies
Ai lapsen pimppi?
Kalan ilme, jossa suupielet kääntyvät alaspäin, on ikävä.
Tähän kun lisätään aggressiiviset silmälasit ja paksut posket niin vaihdan kadun puolta.
Vierailija kirjoitti:
Kalan ilme, jossa suupielet kääntyvät alaspäin, on ikävä.
Tähän kun lisätään aggressiiviset silmälasit ja paksut posket niin vaihdan kadun puolta.
Tämä. Eli naama pysyvästi norsunvitulla. Ja sitten toinen on tietysti naama täynnä rautaa kuin olisi hyppymiinaan astunut
Vierailija kirjoitti:
Tatuoituja, siilitukkaisia, lihavia, epäsiistejä, rekkalesbon näköisiä sotanorsuja. Kyllä naisen pitää näyttää naiselliselta ja viehättävältä.
Naisen ei PIDÄ tehdä yhtään mitään sinun mieliksesi
Epäsiisti olemus, selkeä lihavuus, huonosti hoidetut hiukset, ylipitkät kynnet ja varsinkin jos ovat vielä epäsiistit, liian laihat eli ei mitään muotoja ja luut tulee esiin joka kohdasta, liian iso kerros meikkiä, likaiset hampaat ja siitä seuraava pahanhajuinen hengitys
Jos mennään oikein kunnolla pinnallisuuksiin niin valtavat nenät ovat turn off sekä selkeästi ihrainen ja möykkyinen peppu, akne ei myöskään miellytä ja en pidä myöskään ohuesta hiirenhäntähiuksista ja rasvasuudesta
Jos kyse on elämänkumppaniehdokkaasta, ei tule mieleen kuin kolme asiaa:
- merkittävä ylipaino tai olemus joka kertoo etteivät terveet elämäntavat kiinnosta (joustan tässä jonkin verran siltä varalta että kyse on sairaudesta tms)
- WT-tyyli
- yli 25v ikä
Jos haussa on seksikumppani, kriteerit ovat huomattavasti löyhemmät kaikilta osin.
M/31v
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en tykkää mustista hiuksista naisilla tai miehillä, jos värjätty eikä luonnostaan musta. Se on synkkä ja pelottava väri. Kova.
No onpa nynnyä!
Vierailija kirjoitti:
Jep, suomalaisille harvoin sopii mustat hiukset. Musta näyttää hyvältä jos se oikeasti sopii, mutta yli puolet mustaa väriä käyttävät tarvitsisivat jonkun muun värin. Tarvitaanalkea iho tai sitten pitää olla tummapiirteinen. Kumpikaan eivät ole täysin suomalaisia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten näin moni "mies" on vauvafoorumilla?
Hommalta, Ylilaudalta ja MV-lehdestä on jaettu viruksia. Siinä syy, miksi täällä on tapahtunut miesten invaasio.
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehet jotka eivät pidä isolanteisista naisista, eivät ole miehiä lainkaan. He ovat homoseksuaaleja kun pitävät miehisistä piirteistä.
Itse en ole kyllä tippaakaan miehekäs vaikka isoja lanteita ei löydy, olen siro ja tämän vuoksi juuri naisellinen. Vyötärö kyllä löytyy.
Pullataikinanaama, puutarhatontun vartalo, huonosti istuvat silmälasit, kampaajalla käyty viimeksi puoli vuotta sitten ja silloin otettiin "sähäkkä leikkaus ja pirtsakka väri", tukkaa ei tullut pestyksi tänäänkään, naamataulussa läväri, vatsamakkarassa tatuoituna "Carpe Diem", jalassa toppahousut.
Jos muuten katselisinkin naisia sillä silmällä, niin liikaa meikkiä yhdistettynä epäsiisteyteen = yöks.
Joillekin voi sopia vahvakin meikki, mutta se vaatii yleensä, että on vahva luonne myös, eikä se meikki ole mikään naamio, jonka taakse yritetään piiloutua. Epäsiisteyskään ei minusta ole epäviehättävää välttämättä. Tuhnuinen hippi multaisinä kynnenaluksineen ja sekaisine sänkyhiuksineen voi olla tosi viehättävä. Sen "epäsiisteyden" pitää olla luonnollista. Parfyymin ja hiuslakan alta puskeva hiki taas on ällöttävää...
Miehillä on ällöä geelillä ja lakalla muurattu lippatukka, liikaa deodoranttia, valkonen tekstiprinttihuppari tai kehonrakentajan/alusvaatemallin kroppa. Luonnolliset työnteolla ja kohtuullisella urheilulla saadut lihakset on hyvännäköset. Toisaalta myös se on epäviehättävää, jos olemuksesta näkee, ettei liiku, eikä varsinkaan ulkona. En tarkota ylipainoisuutta. Lihavakin voi olla viehättävä, jos se lihavuus johtuu jostain muusta, kuin liikkumattomuudesta ja samoin laihasta voi näkyä, ettei liiku. Liikkeet menee semmoisiksi kömpelöiksi ja jäykiksi ja iho elottoman näköiseksi.
-Miehen näköisiä naisia
-Lihavia
-Maalattuja teennäisiä tyrkkybimboja
Mieheni tykkää luonnollisista naisista. Kysyin häneltä tämän ketjun innoittamana. Kuulemma lävistetyt ja tatskatut naiset on kauheita turn offeja (?). Minäpä se rakastan mun kultamussukkaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Liian lyhyitä tai pitkiä hujoppeja. Lihavia ja rumia tietenkään. Isot rinnat ja gasellimainen olemus sekä kaunis, mielellään vaalea.
Mikä yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monilla pituus. Puoleen tai toiseen.
Kun se on ainut asia jolle kukaan ei voi mitään... ja kun meistä osa on lyhyitä ja osa pitkiä. Jotenkin outoa.Mulle sekä miehessä että naisessa suurin este on likaisuus ja epäsiisteys. Ja ylipaino jos se tuntuu tulevan välinpitämättömyydestä itseä kohtaan. Toisaalta taas tervehenkinen(mielen puolelta) pyöreys ei haittaa, jos elämä näyttää olevan hallinnassa ja ihminen vaikuttaa iloista ja itseensä tyytyväiseltä.
Ja siis mulle käy sekä miehet että naiset:)
Kuule, ei sillä ole mitään väliä, voiko joku jotakin sille ominaisuudelle, josta minä en pidä. Jos en pidä, sitten en pidä.
Mulle noi kulmahampaat on taas tosi iso plussa. Vampyyrinainen olisi ihana.