Uusperheiden äidit!
Moi! Ajattelin, että olisi mukava keskustella muiden uusperheiden äitien kanssa.
Minun miehelläni on lapsia kahden eri naisen kanssa ennen minua. Mies oli ensimmäisetä exästään eronnut melkein heti sen jälkeen kun nainen oli tullut raskaaksi, ja muutaman kuukauden päästä jo toinen nainen odotti hänen lastaan. Tämän naisen kanssa hän pysyi pidempään yhdessä, ja kasvatti tytön aluksi yhdessä. Kaksospojat edellisestä suhteesta asuivat heillä joka toinen viikko. Mutta sitten parin vuoden jälkeen hän ja exä2 erosi, eikä nainen ollut enää halukas huolehtimaan heidän yhteisestä lapsesta, joten miehestä tuli yksinhuoltaja. Pian tämän jälkeen exä1 kuoli. Miehestä tuli kolmen lapsen yksinhuoltaja.
Tapasimme miehen kanssa 2009 kesällä. Tutustuimme baarissa kun lapset olivat hoidossa mummollaan. Tämän viikon aikana tutustuimme kunnolla. Kun kuulin että miehellä on lapsia, aloin vähän epäröidä. Mutta kun tapasin hänen aivan ihanat tyttönsä ja poikansa, niin olin varma, että hänet haluan miehekseni. Aloimme seurustella syksyllä 2009, ja kesän 2010 alussa aloin odottaa ensimmäistä yhteistä lastamme, joka syntyi talvella 2011. Tällä hetkellä meillä menee hyvin. Miehen lapset ovat nyt 13 ja 12v, ja yhteiset lapset pian 7v, 5v, 2v, ja pian 4kk.
Saa esittää lisäkysymyksiä, ja kertoa omia kokemuksia.
Kommentit (2)
Voi jesus. Ja ammatit on varmaan työtön ja siivooja.
Ikänne ja ammatit? Onko miehellä muita erityistaitoja kuin hyvin itävä siemen :))?