Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vaimolta piiskaa

Johto_asema
12.01.2018 |

Oli kuten otsikko kertoo haluaisin saada välillä piiskaa vaimoltani.
Olen suuressa yrityksessö, johtavassa asemassa töissä ja välillä sen vastapainoksi haluaisin vain alistua ja olla piiskattavana.
Kun vaimolle tästä puhuin oli reaktio luokkaa " älä nyt hulluja puhu", "ei tuo ole normaalia".
Nyt sitten mietin että pitääkö käydä jollain maksullisella dominalla että saisi hiukan piiskaan tai kämmentä pakaroille vai millä vaimon saisi suostuvaiseksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä mällit makkarin Marimekon verhoihin niin saat piiskaa...

Vierailija
2/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytämistä olin tulossa ehdottamaan, mutta jos se oli jo kokeiltu...? Ehkä kysymys tuli yllättäen, kokeile uudestaan. Voihan olla että mieli on muuttunut kun on asiaa hetken saanut tunnustella.

Minä itse en saa ruoskahommista oikein mitään, mutta koska mieheni sitä aikoinaan rohkeni pyytää ja hän siitä selvästi nauttii, niin mieluusti hänelle voin tämän silloin tällöin tehdä. Vastapalvelukseksi hän hyväilee ja hellii minua kuten itse eniten haluan. Ehdota uudelleen, ja anna myös vaimolle jotain mistä hän nauttii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vaimo sellaiseen, jolta saa piiskaa. Jos piiska kelpaa joltain muulta kuin vaimolta, voit etsiä jonkun muun piiskaajan.

Vierailija
4/7 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen piiskannut erään suuren yrityksen johtajaa jo säännöllisesti 3 vuoden ajan . Kaikki alkoi sala suhteesta mutta minulle uskalsi myöntää että haluaisi piiskaa niinpä päätimme kokeilla ja voin sanoa että itse olen enempi puohon koukussa 😋. Mikään ei ole kiihotavempää kun alistaa raavas pukumiesten omaan tahtoon ja saada mies vikisemään .

Vierailija
5/7 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kai vaan uskaltaa murtaa jäätä pikkuhiljaa. Itse päätin että en enää ala seurustella muuta kun naisen kanssa jonka kanssa asia hoituu. Monta suhdetta menny pilalle kun ei olla nautittu samasta asiasta. Jos hyvin jo tuntee toisensa voihan niistä ihan puhuakkin ja tietty seksin aikana voi ohjata naisen käden pakaroille ja läpsäyttää sillä jos ymmärtäis.

Vierailija
6/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Toimii  sain tänään Vitsaa,Dildoa sain Vitsaa paljon pulska rouvani  antoi dildoa hellästi mutta pitkään pitilantiostani kiini keinutti muhkeaa pyrtöään hiljalleen ohut dilto tuntui hyvälle saan parinkuukauten välei n saan Remmiä,Hevospiiskaa tarpeen mukaan.

Vierailija
7/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot käyneesi vieraissa niin kyllä nyrkkiä saat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan