Perjantai-ilta. Mitä lasissa?
Minulla on uusi tyttöystävä kylässä ja ajattelin pysyä selvinpäin joten ihan vedellä ja mehulla mennään täällä.
Kommentit (50)
Vettä, vietän tipatonta helmikuun puoliväliin asti...
Kohta tulee olemaan itävaltalaista valkoviiniä lasissa ja kirschwasser-snapsia myös lisukkeena, sillä järjestämme tuttavapariskunnille raclette-illallisen noin puolen tunnin päästä :)
Tipaton menossa...saa nähdä kuinka kauan vielä viitsin jatkaa. Ei tee tiukkaakaan. Sen tähden vettä lasissa, myöhemmin wissyä.
Vettä ja vihreetä teetä, tipaton täälläkin.
Don Simon zumo naranjaa eli appelsiinimehua.
Mua naurattaa että "punkkua raakana" on saanut +4 -0 ja "Karhu kolmonen" +3 -1
:'D
Vaniljajäätelöä ja Coca Colaa - ihana pirtelö!
Kulkaas, ostin ekan kerran 5,5 potkusen lonkeron s-marketista! Olipa elämys. Juon sen tänään. Mitähän käy? Rupeenko riehuu ja tuleeko musta alkkis!!!
Tipaton on tosi 2002. Herätkää jo tälle vuosikymmenelle :D
Lehtikultahippukuoharia. Ei pääse ainakaan reuma iskemään kun aito kulta virtaa kohta suonissa :D
Vierailija kirjoitti:
Uusi tyttöystävä kylässä ja sä olet vauvapalstalla?
Tyttis meni varmaan vessaan puuteroimaan nenäänsä.
Minulla Karjala A-olutta
Kyyneleet. Ihan paska olo "ystävien" toimesta. Piikittelyä ja kateutta. Pilas illan.
Ihan vitsin rankkaa tällanen.
Kahvia. Kellään muulla ei näyttänyt olevan kahvia. Yällä mennään loppuilta.
Vierailija kirjoitti:
Lehtikultahippukuoharia. Ei pääse ainakaan reuma iskemään kun aito kulta virtaa kohta suonissa :D
Mulla onkin aitokultatimanttirubiinishamppanjaa.
Vierailija kirjoitti:
Kulkaas, ostin ekan kerran 5,5 potkusen lonkeron s-marketista! Olipa elämys. Juon sen tänään. Mitähän käy? Rupeenko riehuu ja tulee musta alkkis!!!
Heh, oma kokemukseni neloskaljasta: Maistuu paremmalta kuin kolmonen, mutta on niin törkeän kallista, että tosi alkoholistina pysyttelen jatkossa kolmosen parissa. Samalla hinnalla saa pään melkein 2 x sekaisin.
Taitaa olla silliä ja kuravettä lasissa kun jostain tyttöystävästä puhut.