Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutiskynnys ylitetty ! Laila Snellman antaa harmaidensa näkyä

Vierailija
12.01.2018 |

Siis, niin rohkea nainen.

Herraisä sentään! Miten näin rohkeita naisia maamme päällään kantaakaan?

https://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/upea-veto-laila-snellma…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta harmaat ja harmaantuvat hiukset ovat hienot. Olen asunut nyt 3 vuotta Etelä-Ruotsissa, ja täällä näkee paljon enemmän harmaa- ja valkotukkaisia naisia kuin Suomessa. Ilmeisesti täällä ei koeta niin tarpeelliseksi peittää niitä värjäämällä. Suomessa vielä usein se väri on aika selkeästi purkista, esim. räikeän punainen tai musta (toki luonnostaan mustahiuksisiakin on), itse tykkään luonnollisemmasta lookista. Mutta makuasiahan tämä on, joten värjätkää ihmeessä te jotka siitä tykkäätte :) Mukavahan se on että on mahdollisuus valita eikä olla kaikki samasta muotista valettuja.

Vierailija
2/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se aloittaja ilkkuu. Suurin osa harmaantuvista (50-70+) naisista todellakin värjää hiuksensa. Voin kuvitella, kuinka tärkeää Pirkko Arstilan ja Lenita Airiston on piilotella harmaansa. Ja he ovat sentään jo 8-kymppisiä! :D

Harvalla hyvässä asemassa tai julkisesti esillä olevalla naisella on pokkaa harmaantua luonnollisesti.

Itse olen tietty vähän jäävi puhumaan, kun meidän suvussa harmaantuminen vasta alkaa n. 70+. Olen nuorena värjännyt hiuksiani, en enää, enkä taatusti rupea kilpajuoksuun harmaita vastaan, kun ne ilmestyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Laila on ottanut itsestään harmaahapsi-kuvan epäedullisessa valossa? Ei meikkiä, hiukset taakse suittuina ponnarilla, joku kotihuppari päällään. Ei siinä mitään, mutta mielestäni olisi voinut laittaa itsensä nätiksi vaikka hiukset ovatkin nyt harmaat. Hänhän ikään kuin indikoi, että harmaat hiuksensa ovat jokin vanhuuden ja rumuuden symboli, joten kaiken muunkin pitää näyttää kuvassa vanhalta ja rumalta.

Ei näin.

Itse olisin ylpeästi harmaahapsi, meikkaisin, laittaisin hiukset nätiksi ja ottaisin kuvan, jossa hymyilen kauniisti, aitoa hymyä. Se olisi sitä todellista itsestään välittämistä, kauniina pitämistä, harmaine hiuksineen.

Vierailija
4/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rohkea.

Vierailija
5/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, tota se on kun elämä pyörii pelkkien ulkonäköasioiden ympärillä. Jostain hiusten värjäämättömyydestäni pitää tehdä suuri numero. Oikein lehteen pääsi tällä mullistavalla kokeilullaan.

Vierailija
6/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh kun on vanhan näkönen mummeli!

Vierailija
7/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti, tota se on kun elämä pyörii pelkkien ulkonäköasioiden ympärillä. Jostain hiusten värjäämättömyydestäni pitää tehdä suuri numero. Oikein lehteen pääsi tällä mullistavalla kokeilullaan.

Varmaan julkisuudessa elävän ihan järkevää tehdä noin. Kohta olisi muuten ollut seiskan kannessa salakuva ja kohuuuuotsikko: "mitä ihmettä tapahtui Laila Snellmanille".

Vierailija
8/8 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla on harmaat hiukset jo n. 40v. Ihmiset värjäävät hiuksiaan. Ihmiset joilla punapigmenttiä hiuksissa harmaantuvat hitaammin tai oikeastaan hiukset vain vaalenevat. Suomessa vaaleahiuksiset jopa värjäävät tummiksi, mikä ei mielestäni sovi vaaleisiin väreihin. Ruotsissa näkee paljon paljon enemmän vaaleahiuksisia ja harmaahiuksisia. Harmaat hiukset eivät liity mitenkään ihmisen fyysiseen kuntoon. Ne ovat geneettinen asia ja johtuvat hiusten väripigmenteistä. Harmaat hiukset ovat upeat monilla. Itse pidän esim. harmaahiuksisia miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi