Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeillä tarjoamisesta valittaville miehille

Vierailija
12.01.2018 |

Tiedättekö, että nainen sallii että hänelle tarjotaan kahvit tai päivällinen tmv.

Nainen ostaa kyllä itse jos haluaa tai ei halua miestä (eli ei halua miehestä mitään). Mutta jos saat tarjota naiselle, se on merkki että olet kiinnostava mies, jonka koen haluttavaksi.

Mikä tässä ärsyttää?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö, että nainen sallii että hänelle tarjotaan kahvit tai päivällinen tmv.

Nainen ostaa kyllä itse jos haluaa tai ei halua miestä (eli ei halua miehestä mitään). Mutta jos saat tarjota naiselle, se on merkki että olet kiinnostava mies, jonka koen haluttavaksi.

Mikä tässä ärsyttää?

Se että syöt mun rahoilla ja viihdytät mua puhumalla exästä koko aika.. olen kokenut tämän-

Vierailija
2/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä ärsyttää?

Se että syöt mun rahoilla ja viihdytät mua puhumalla exästä koko aika.. olen kokenut tämän-

Olen pahoillani huonosta treffikokemuksestasi. On meissä naisissakin ikäviä törppöjä, mutta ei kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten tarjoava mies olisi yhtään haluttavampi. Varsinkin jos on heti selvää ettei kiinnosta, minusta on ikävä jäädä "velkaa" kenellekään. Mieluummin maksan omat ruokani ja juomani.

Vierailija
4/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koet miehen haluttavaksi vain silloin, kun saat ilmaisia sirkushuveja? Tämä selvä.

Vierailija
5/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten tarjoava mies olisi yhtään haluttavampi. Varsinkin jos on heti selvää ettei kiinnosta, minusta on ikävä jäädä "velkaa" kenellekään. Mieluummin maksan omat ruokani ja juomani.

En tarkoittanut niin päin, että tarjoava mies jotenkin muuttuisi haluttavaksi, vaan niin päin, että jos mies on kiinnostava niin SALLIN hänen "riiata" minua viemällä kahville, syömään jne.

Vierailija
6/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä ärsyttää?

Valitettavasti kaikilla naisilla ei ole yhtä ylevä ajatusmaailma. Yllättävän moni vaan haluaa syödä miehen piikkiin kun tuet tai palkka siltä kuulta on jo käytetty.

Vierailija
7/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esimerkiksi anna ikävän miehen auttaa takkia ylleni, mutta jos pidän miehestä sallin hänen "huolehtia" itsestäni.

Vierailija
8/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ihme, että ap on sinkku jos ihan itse omassa päässään keksii sääntönsä jopa deittailullekin.

Vierailija
9/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko vähemmistössä kun ajattelen näin?

En yleisesti ottaen ole yhtään konservatiivinen ja olen myös feministi. Asenteeni on, että otan miehen tarjouksen vastaan ainoastaan todellisesta kiinnostuksesta.

Vierailija
10/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään ihme, että ap on sinkku jos ihan itse omassa päässään keksii sääntönsä jopa deittailullekin.

On totta että en osaa deittailla.

Vierailija
11/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleisesti ottaen ole yhtään konservatiivinen ja olen myös feministi. Asenteeni on, että otan miehen tarjouksen vastaan ainoastaan todellisesta kiinnostuksesta.

oikea feministi tarjoaisi ja kaappaisi miehen mukaansa jos on kiinnostunut

Vierailija
12/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut niin päin, että tarjoava mies jotenkin muuttuisi haluttavaksi, vaan niin päin, että jos mies on kiinnostava niin SALLIN hänen "riiata" minua viemällä kahville, syömään jne.

Mä en tajua tuommoista. Jos mies on kiinnostava voin tavata toisenkin kerran. Mutta edelleenkin maksan mieluummin omat syömiseni. Jotenkin vaikuttaa ylipäätään niin 50-luvulta tommoset riiamiset. Ei kiitos.

Vierailija
13/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostava niin haluan kokata hänelle itse :) Vielä kiinnostavamman hänestä tekisi se, jos haluaisi tarjota jotain itse kokkaamaansa ja saisin auttaa.

Vierailija
14/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oikea feministi tarjoaisi ja kaappaisi miehen mukaansa jos on kiinnostunut

Olen tehnyt myös näin, mutta miehet eivät innostu tästä. Haluaisin myös joskus kokea "riiausta".

Vierailija
15/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap:llä. Ello mies ei todellakaan pääse tarjoamaan minulle mitään. Enhaluaisi olla missään velassa joutua edes keskustelemaan sellaisen kanssa.

Vierailija
16/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin ap:llä. Ello mies ei todellakaan pääse tarjoamaan minulle mitään. Enhaluaisi olla missään velassa joutua edes keskustelemaan sellaisen kanssa.

Kiitos, ymmärsit minua.

Vierailija
17/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten maksan ihan itse omat syömiseni ja juomiseni. Tuttujen kanssa maksetaan toinen toistemme juomia ja ruokia, mutta deiteillä mieluiten maksan itse. Mutta totta tuokin, jos mies on tarpeeksi kiinnostava hän tavallaan saa tarjota ja auttaa takkia ylleni, kuten joku tuolla ylempänäkin sanoi. Jos en ole yhtään kiinnostunut niin en yleensä anna tarjota vaan maksan vaikka väkisin itse.

Ja nyt kun sen tästä lukee, niin kylläpä kuulostaakin sekopäiseltä!

Toinen tarina kokonaan on sitten se, että aika moni mies vaatii saada maksaa. Vaikka seisot siinä setelit kourassa ja tarjoat niitä kassalle, niin mies vierestä sanoo tiukasti maksavansa. On siinä tarjoilijalla mietittävää, että kenen piikkiin nyt laitetaan...

Vierailija
18/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten maksan ihan itse omat syömiseni ja juomiseni. Tuttujen kanssa maksetaan toinen toistemme juomia ja ruokia, mutta deiteillä mieluiten maksan itse. Mutta totta tuokin, jos mies on tarpeeksi kiinnostava hän tavallaan saa tarjota ja auttaa takkia ylleni, kuten joku tuolla ylempänäkin sanoi. Jos en ole yhtään kiinnostunut niin en yleensä anna tarjota vaan maksan vaikka väkisin itse.

Toinen tarina kokonaan on sitten se, että aika moni mies vaatii saada maksaa. Vaikka seisot siinä setelit kourassa ja tarjoat niitä kassalle, niin mies vierestä sanoo tiukasti maksavansa. On siinä tarjoilijalla mietittävää, että kenen piikkiin nyt laitetaan...

Kyllä, juuri tätä tarkoitin. Kiinnostava mies saa tehdä asioita hyväkseni.

Vierailija
19/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa ei pääse treffeille jos ei edes vähän yritä ja panosta. Mutta markkina-arvo onkin oikein hyvä, ettenpä sanoisi erinomainen. Ja hyvä uutinen on, että niitä halukkaita ja varakkaita on riittävästi niin näitä senttien kanssa nysvääjiä ei tarvitse katsella.

Vierailija
20/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, juuri tätä tarkoitin. Kiinnostava mies saa tehdä asioita hyväkseni.

Miksi? Oletteko te seitsemänkymppisiä mummoja? Mielenkiintoista olisi saada tähän miestenkin näkökanta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän