Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten sanoa avopuolisolle

Vierailija
12.01.2018 |

että hänen ostamansa ruoka ei riitä millään! hän saattaa tuoda yhden valmislasagnen ja jakaa sen kahtia, tai olettaa että olen kylläinen kun olemme syöneet puoliksi 5 lihapullaa. Vai onko tämä kenties jopa piilovittuilua siitä että olen lihava ja hän laiha? Minä siis hoidan kotia ja hän käy useiin kaupassa. En vain aina kehtaisi marista että mikset ostanut kahta tai miksi toit näin vähän..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille ostoslista ja tehkää kerralla kunnon satsit ruokaa. Lasagnen ostoslistaan kuuluu jauheliha ja valmislasagne-ainekset kuivaosastolta. Jos vielä ostaa tuplat niin teillä on ruokaa huomiseksikin.

Mikä einesmerkki muuten myy viiden lihapullan pakkauksia? :D

Vierailija
2/4 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tuota olen yrittänyt, mutta kaupasta vain tulee liian vähän ruokaa. Ja lihapulla esimerkki oli siis illalta, kun olimme edellisenä päivänä syöneet itsetekemiä lihapullia ja niitä jäi 5, mies totesi että "onpa hyvä, nyt ei tarvitse kaupassa käydä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut nälkäkiukkuraivareita? Liian vähällä ravinnolla ei laihdu, päin vastoin, rasva alkaa vain varastoitumaan. Ladatkaa jääkaappi täyteen monipuolisesti kasviksia ja ostakaa kunnolla sitä muutakin ruokaa. Hyvin syömällä jaksaa liikkuakkin enemmän.

Kautapuuro+marjat on superhyvä välipala mutta joskus on kyllä pakko suklaatakin saada!

Mutta siis ukko ruotuun tai itse kauppaan.

Vierailija
4/4 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt sellaista mullistavaa uutta keksintöä kun keskustelu?