Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Some teki minusta ihmisvihaajan

Vierailija
12.01.2018 |

Olin aikaisemmin empaattinen ja säyseä ihminen. Olen jo hyvässä keski-iässä enkä ole ollut sosiaalisessa mediassa kuin muutaman vuoden. Ne vuodet ovat kuitenkin muuttaneet minua pysyvästi. En usko enää ihmisten hyvyyteen tippaakaan. Ymmärrän että suomalaiset ovat radikaalisti muuttuneet, itsekkyys ja narsismi on ihan asiantuntijoita myöten siunattu hyväksi asiaksi ihmiselle.

Tämä ei ole enää se kansa johon haluan kuulua, mutta poiskaan en pääse.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. Ensin ihmiset alkoi ärsyttää netissä. Kaikki huutavat omia oikeuksiaan ja kukaan ei näe kokonaiskuvaa. Ihmiset ovat toinen toisilleen järjettömän ilkeitä ja täysin yhteistyökyvyttömiä. Paljon samoja havaintoja tein kuin ap.

Ajattelin ensin että some on some. Sitten menin töihin asiakaspalveluun ja huomasin että ihmiset ovat oikeasti juuri sellaisia kun somessa. Itsekkäitä omaan napaan tuijottajia, joilla ei ole mitään käsitystä kokonaiskuvasta. Toisaalta hyvä. Olen virkailija, joten ei tarvitse olla ihmisille mieliksi. Riittää että tekee niinkuin laki sanoo.

Vierailija
42/42 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitetään, että Facebookia ei enää juuri käytetä.

Monet työpaikatkin edellyttävät Facebook-tiliä, Naamakirja on monen firman virallinen tiedotuskanava.

Tein yhteistyösopimuksen erään firman kanssa.

Pyysivät liittymään firman Naamakirjaryhmään ja jakamaan viimeisimmät tiedot projektistani siellä.

Vastasin, etten ole Facen käyttäjä, lähetin tiedot s-postilla.

En ole saanut mitään vastausta postiini...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi