Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä haluat kysyä miehiltä?

Vierailija
12.01.2018 |

Naiset kysyy, miehet vastaa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kohtelette naisia niin huonosti ja oletatte naisen hoitavan kaiken, mutta itse teette tasan vain sen, mikä sattuu huvittamaan eli yleensä ajattelette vain itseänne, ettekä tee yhtään mitään ?

Kohtelen ihmisiä sen mukaan minkä he ansaitsevat. En tykkää tehdä turhaa työtä, mutta teen sen työn, joka pitää tehdä. Ajattelen hyvin paljon muitakin kuin itseäni. En tosin koe edustavani enemistöä miehistä tai ylipäänsä ihmiskunnasta tässä asiassa. 

Vierailija
22/22 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kohtelette naisia niin huonosti ja oletatte naisen hoitavan kaiken, mutta itse teette tasan vain sen, mikä sattuu huvittamaan eli yleensä ajattelette vain itseänne, ettekä tee yhtään mitään ?

En oleta naisen hoitavan kaikkea, mutta olen luonteeltani mukavuudenhaluinen enkä tee enempää kuin on pakko.

Olen myös pitkähkö, ainakin melko komea, olen matkaillut melko paljon ja olen luontaisesti taitava naisten kanssa.

Törmään aina naisiin joille iskee hoivavietti päälle ja minulle tarjotaan mahdollisuutta laiskotteluun kotona. Ajattelen itsekin että pitäisi tehdä enemmän, mutta itsekuri ei riitä.

Naiset eivät silti jätä. Järki varmaan sanoisi että joku muu olisi parempi, mutta tunnepuoli ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla