Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka asutte 40-45 neliön kämpässä, miten olette sisustaneet? Huonekalujen määrä?

Vierailija
12.01.2018 |

Onko asunto yksiö vai kaksio, keittokomerolla vai keittiöllä? Koetteko että on ahdasta vai mahdutteko hyvin?
Mitä huonekaluja teillä on?

Olen muuttamassa Pohjois-Suomesta Helsinkiin ja minulla tulee olemaan varaa maksimissaan tuohon 45 neliön asuntoon, mikä on aika radikaali muutos nykyisestä isosta kolmiosta! Täytyy opetella minimalistisemmaksi ihan pakosta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin kanssa asumme 42 neliön kämpässä. Sohva ja 2 sänkyä. Tv taso ja keittiönpöytä.

Vierailija
2/4 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisessä koko lattian peittävä kuramatto ja peili. Makuuhuoneessa sänky, lipasto vaatekomeroiden lisäksi ja ikkunalaudalla kolme koriste-esinettä, ikkunaverhot. Olohuoneessa verhot, viherkasveja, iso villamatto, kolmen hengen nahkasohva, kaiuttimet, kaappi, joska sisällä levyjä ja elektroniikkaa ja päällä taulu-Tv. Keittiössä vain ruokapöytä, verhot ja viherkasveja. Keittiö on avoin olohuoneen suuntaan. Parvekkeella pieni metallinen pyöreä pöytä ja kaksi taitettavaa tuolia. Parvekelaatikot kukkaistutuksia varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha:D Asuttiin aiemmin 38 neliön kämpässä. Oli tv-taso, tietokonepöytä, pieni sohva, jakkaroita, sohvapöytä&pieni hylly, jenkkisänky&toinen tv-taso. Oikea tilaihme se oli kyllä niillä neliöillä:D

Vierailija
4/4 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun 39m2 löytyy ruokailuryhmä, laatikosto, hylly, molemmat aika isoja tosin, sänky, ja nojatuoli , rahi + sohvapöytä, lamppu, kukkia ikkunalaudalla, seinäpeili, eteiseen mahtuu vain kenkäteline, vessa on aika iso joten sinne mahtui kaikki tarvittava pyykkitelinettä myöten, keittiö on liian pieni mulle ja typerintä on kun näkee omast ikkunasta naapurin makuuhuoneeseen. Että sellasta.