Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaako muitakin sokerin ahmijat?

Tikkari huulessa
12.01.2018 |

Minua inhottaa kaikki ihmiset, jotka hekumoivat herkuilla ja makeuksilla. Sokeria on saatava joka päivä monessa eri muodossa, eikä tietenkään sitä saa arvostella. Toisia ihmisiä nämä pääsääntöisesti naispuoliset sokerimarsut arvostelevat milloin mistäkin paheesta, sen sijaan omalla sohvalla maataan ja haukataan suklaalevyä kuin näkkileipää ilman tunnontuskia. Minusta sokerinhimoiset ihmiset ovat mieleltään vähän muita heikompia. Sokerinhimo on täysin verrattavissa alkoholismiin tai huumeriippuvuuteen. Rasvamaksankin siitä saa. Hoitoonohjaus ei ole huono vaihtoehto.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua inhota, säälittää vähän :)

Vierailija
2/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa ihmisten inhoajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat heikkoja ja yksinkertaisia.

Vierailija
4/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan taas ihmeellinen yleistys.

Vierailija
5/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä ravitsemusnatseilla tuntuu nimenomaan olevan erityisesti jotain sitä hekumointia vastaan, vaikka yrittävät peittää sen terveysvalistuksella. Jollakin tasolla heitä harmittaa toisten ihmisten nautiskelu.

Vierailija
6/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan hetkauta vaikka joku söisi kilon palasokeria joka päivä. Ajattele miten paljon kevyempi sydän voi olla, kun ei välitä muiden tekemisistä yhtään.

Vierailija
7/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka et itse tykkäisi sokerista, niin miksi muut eivät saisi siitä nauttia? Entäs sitten sipsien ja pekonin mässyttäjät, taidatkin kuulua niihin? :D

Vierailija
8/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua inhottaa ihmisten inhoajat.

Inhoat itseäsi?

Vierailija
9/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka et itse tykkäisi sokerista, niin miksi muut eivät saisi siitä nauttia? Entäs sitten sipsien ja pekonin mässyttäjät, taidatkin kuulua niihin? :D

Sipsithän on suurimmaksi osaksi sokeria ja suolaa niissä on vähemmän kuin leivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan