Miks ihmeessä mammat kuolaa Siltsun perään?
Kommentit (13)
No se nyt vaan on suomalaisen naisen miesmaku. Ootko kattonu porukkaa kun käyt supermarketissa? Ite oon nostanu painoja vuosia ja en käytä päihteitä eikä naiset kiinnostu.
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…
Siltsu on uudistanut imagonsa WT-väelle sopivaan kuosiin.
Ei mitään hajua. Kysy niiltä kuolaavilta mammoilta.
En tykkää, en ole koskaan tykännyt.
Sitä voi luvan kanssa kuolata kun on homo, ei omat miehet tule mustiksiksi.
Eikö raha tuonut onnea hänellekään
hemmetin hyvä esiintyjä, miellyttävä ulosanniltaan
En kuolaa, mutta kuuntelen kyllä jos sattuu tulemaan televisiosta kun se on auki. Minusta osaa hommansa hyvin.
Minäkin mamma fanitin Siltsubitsiä. Fanittaminen loppui kun Siltsubits osti asunnon Thaimaasta ja kuvautti itseään kidutetun norsulapsen vieressä! Miten voi ihminen olla julma??? Siltsubits on hyvä esiintymään ja hyvän näköinen, mutta puuttuu rakkaus eläimiä kohtaan. Kostaako norsujen jumala nyt Siltsulle?
Äitini ja tätini ihailivat Siltsua silloin ,kun häänestä tuli tangokuningas. Ja paloivat siihen saakka, kun Siltsu tuli kaapista.
En tunne ketään ikäistäni 56 tai nuorempaa naista jotka tykkäsivät Siltsusta.
Miellyttävät kasvot varsinkin nuorempana, osaa työnsä hyvin ja laulaa koskettavasti, vaikuttaa positiiviselta ihmiseltä, riittävän impulsiivisen oloinen ollakseen kiinnostava mutta kuitenkin niin vastuullinen että tekee jatkuvasti töitä. Välittää yleisöstään. Herkkä muttei kuitenkaan valittaja. On tehnyt elämässään virheitä mutta kun on paljon tällaista hyvää alla, on helpompi antaa ne anteeksi.
(En kuolaa itse, olen heteromies, mutta tällaisia positiivisia puolia nyt tuli Siltsusta ensin mieleeni)
Kyllähän hänellä on pitkä ura ja tahkonnut paljon rahaa, siihen Suomessa vain harva artisti on pystynyt. Tuskin ap:kään. Ja eikö hänen konsertit ole aina loppuunmyytyjä?
Minusta hänellä on kaunis lauluääni ja on erinomainen esiintyjä. Ottaa yleisönsä haltuun. Tosin en erityisesti fanita, vaan hän on yksi joukossa.
Ja eikö hän ole ollut yleisön suosikki, jo yli 30v. Harvat siihen pystyvät. Tosin viimeaikainen käytös, voi kyllä vaikuttaa suosioon tai sitten ei.
En tiedä. Se on ihan saakelin ällö.
N24