Näyttää nuo tavarat löytävän tiensä huuto.nettiin tavalla tai toisella!
Myin juuri vähän aikaa sitten rattaat tämän lehden osto ja myynti palstalla, ja nyt nuo samaiset rattaat ovat huuto.netissä myytävänä ja kalliimalla tietysti!
Kommentit (8)
ehkä seuraavalla kerralla kannattaisi pistää myyntihinta sellaiseksi, ettei jää harmittamaan siitä saatu hinta. Itse ainakin olen tyytyväinen jos saan kaupat tehtyä niin, että sekä minä, että ostaja on tyytyväinen. Sitten on ihan samantekevää, mitä ostaja tekee tuotteelle tämän jälkeen, vaikka pistäisi nuotioon palamaan ;) Mitäs se mulle kuuluu enää siinä vaiheessa?!
Kunhan vaan totesin että näin tapahtui.
Saahan ostaja toki rattailla tehdä mitä haluaa, minua vain tällainen touhu hieman ihmetyttää, mutta harrastuksensa kullakin...
Ja jos olen ostanut eikä se esim. olekkaan sopiva tai mieluinen niin mitä sille pitäs tehdä? Kyllä hiukan häpeän laittaa heti huutoon mutta en sitä halua kaapissakaan pitää.
vipeka:
Itse olen myynyt ja ostanut huutonetissä/-stä. Olen samaa mieltä kuin embo että sen jälkeen kun olen maksun saanut ja ostaja tavaran, niin se ei ole sen jälkeen minun - tehkööt tavaralla, vaatteella tai mikä se sitten onkaan mitä vaan, vaikka tosiaan nuotioon..
Jos taas ostamani/huutamani tuote ei vaikka olekaan sellainen kuin ajattelin, käy meille tarpeettomaksi tai muuten vain ei miellytä, en minä ainakaan katso olevani velvollinen pyörittelemään sitä nurkissa, olenhan sen kerran rehellisellä kaupalla itselleni lunastanut.
.. jos olen tavarasta valmis luopumaan jollain hinnalla, ja joku sen minulle maksaa, niin en stressaa yhtään sitä, jos joku yrittää saada sillä voittoa.
Eri asia, jos olisin lahjoittanut tavarat vaikkapa vietäväksi orpokotiin Venäjälle ja löytäisinkin ne myynnistä.
Itselleni on joskus käynyt niin ihan pienessä mittakaavassa, että myymäni tuote on tullut Huuto.netiin ja siitä on maksettu parempi hinta ts. ostaja on tehnyt voittoa. J
os jossain muualla maksetaan parempi hinta, se kuvaa vain sitten sitä, että oma hintani on liian alhainen tai minulta tuotteen ostanut osaa myydä sen paremmin. Jos joku haluaa tehdä bisnestä siten, niin siinä tehkööt, vaikka ymmärrän kyllä, että se voi alkuperäistä myyjää harmittaakin.
Itse en myy mitään sillä periaatteella, että haluaisin jotenkin vähäosaisemmille myydä halvemmalla ja kauhistuisin jos tämä sitten myisi eteenpäin. Tässä ketjussa ei vihjata siihen suuntaan, mutta eräässä tänä talvena aiemmin olleessa oli näin. Sekös tuntui alentuvalta asenteelta!
Jos joku tekee bisnestä jollain lastenvaatteilla tai -tarvikkeilla, siinä kyllä saa nähdä aikamoisen vaivan. Itse en kyllä hevin siihen rupeaisi, mutta kukkikoot muut kukat vaan. :-)
Itse olen myynyt ja ostanut huutonetissä/-stä. Olen samaa mieltä kuin embo että sen jälkeen kun olen maksun saanut ja ostaja tavaran, niin se ei ole sen jälkeen minun - tehkööt tavaralla, vaatteella tai mikä se sitten onkaan mitä vaan, vaikka tosiaan nuotioon..
Jos taas ostamani/huutamani tuote ei vaikka olekaan sellainen kuin ajattelin, käy meille tarpeettomaksi tai muuten vain ei miellytä, en minä ainakaan katso olevani velvollinen pyörittelemään sitä nurkissa, olenhan sen kerran rehellisellä kaupalla itselleni lunastanut.
siinä roikkuva kirpputoriketjun hintalappu jossa puolet halvempi hinta!
Myyn ja ostan lastenvaatepuolella, ja olen tarkka vaatteitten suhteen.
Mutta aika törkeää kaupantekoa löytyi ystäväni kaupanteon puitteissa.
Hän möi mm. Arabian tuotteita, täysin käyttämättömiä, tarpeettomia kaappinsa perukoilta. Nyt tuotteilla oli jo keräilyarvoa. Kuinka ollakaan, ostajan myyntilistoilta löytyi ihmeen nopeasti samat tuotteet. Kaikenlaista bisnestä..