Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PCOS - tarviiko hoitaa, jos ei koita raskautua?

Vierailija
11.01.2018 |

Otsikossa se tulikin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"VHH-ruokavalio auttaa PCOS-vaivaan."

Ei välttämättä kaikilla. Itse noudatin tiukkaa vhh:ta vuoden, eikä mikään muuttunut. Paino tippui joo 10kg, mutta vaivat ei lähtenyt mihinkään. 

E-pillerit taitaa olla ainoa hoitokeino jolla voidaan oireita hillitä, jos vain sattuu löytämään sopivan merkin. Niissä kun sattuu olemaan se vika että usein saa tilalle muita vaivoja, tai pahimmassa tapauksessa jo olemassa olevat vaivat pahenevat.

Kuten itselläni. Kolmas pillerimerkki menossa, eikä nämäkään sovi.

Kokeilepa VHH-ruokavaliota, kyllä auttaa.

Vierailija
22/26 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vielä kerran VHH?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo hiilarit siis aiheuttavat PCOS-henkilöille?

Vierailija
24/26 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko PCOS sama kuin monirakkulaiset munasarjat, vai jokin "monimutkaisempi kokonaisuus"? Jos siis on varmasti monirakkulaiset munasarjat, niin onko silloin myös PCOS?

On. Minä kärsin siitä ennen, mutta ”parani” kun aloitin pillerit. Laihduin 68 kilosta 55 kiloon ja voin syödä ihan mitä ikinä huvittaa, tosin urheilen myös paljon. En halua lapsia joten todennäköisesti syön pillereitä loppuelämän, pillerit pelastivat ulkonäköni.

Pillereitä ei tarvitse, jos noudattaa VHH-ruokavaliota.

No ei kyllä pidä paikkaansa. Noudatin sitä melkein vuoden ja kroppa meni vaan enemmän tukkoon. Se joka toimii sinulla ei välttämättä toimi muilla. Tähän päälle vielä rankka treenaaminen niin VHH on vihoviimeinen juttu.

Vierailija
25/26 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todettu PCOS ja sanottiin, ettei sitä mun tapauksessa tarvitse mitenkään erityisesti hoitaa. Eri asia, jos tupakoisin tai olisin ylipainoinen/ muuten huonot elintavat.

Vierailija
26/26 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on PCOS ja kolme lasta. Ei se aina tarkoita automaattisesti lapsettomuutta.