Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin syömishäiriö

Vierailija
11.01.2018 |

Tulen pian hulluksi tämän syömissekoilun kanssa! Tänään söin 2 ruisleipää kalkkunaleikkeellä ja juustolla, kaksi annosta muroja, joihin oli pakko laittaa sokeria, munkin, leivoksen, puolikkaan pitsan ja kolme palaa jäätelöä. Oksensin leivät, munkin ja jäätelön pois, mutta muita ruokia en voi oksentaa, kun on vanhemmat kotona. Join vanhaa maitoa, johon laitoin chiliä. Eiköhän lähde loputkin toista kautta ulos...
Mutta tämä on oikeasti ahdistavaa, olen aina jojoillut painon kanssa ja yritän laihduttaa, mutta kotoa en saa kamalasti tukea. Mun on kamalan vaikea olla syömättä sitä kaikkea paskaa ja sitten inhoan itseäni, oksentelen ja yritän saada vatsaani sekaisin. Peilistä katsoo vanha tonnikeiju, tekisi mieli leikata yli puolet kehosta pois. Olen lapsesta asti ihannoinut anorektisuutta ja haluaisin olla sairaalloisen laiha, koska se on mielestäni oikeasti kaunista. Olen tällä hetkellä 88kg ja 167cm ikäloppu mätisäkki. Oikeasti tunnen oloni vanhaksi tämän kropan ja rumuuden takia, vaikka olen alle parikymppinen. En uskalla edes puhua tästä kenellekään, kun ahdistaa. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi hakea apua.

T. 30 vuotta sairastanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla, pelkään, että siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä. :( En oikein tiedä mitä tekisin.

Ap

Vierailija
4/7 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kts Syömishäiriöliitto tai OA.

Tärkeintä on säännöllinen ruokailu, niin ei tarvi napsia välipaloja.

Ja lisää liikuntaa. Vaikka syöminen vaikuttaa painoon enemmän kuin liikunta, saat aineenvaihdunnan liikkeelle ja mieli virkistyy. Hedelmistä voi oppia tykkäämään. Tee liikunnasta rutiini.

Vierailija
5/7 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää rasvaa reilusti ruokaan, loppuu mieliteot makeaan ja naposteluun.

Vierailija
6/7 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä tunnin lenkillä, jolloin yleensä myös oksennan. Käyn oksentamassa meidän omaan metsään, ettei kukaan huomaisi. Tänään olin sairas enkä siksi päässyt lenkille ja oksentamaan kaikkea ulos, on paha olla sen takia. :/

Ap

Vierailija
7/7 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttökulta, onko elämässäsi kaikki ihan hyvin? Löytyisikö luotettavaa henkilöä, jonka kanssa voisit jutella?

Minusta sinun ei kannata miettiä painoasi nyt, vaan koeta saada elämäsi järjestykseen. Kun sitten muu on järjestyksessä, niin voit alkaa lisätä vihanneksia ja liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme