Henkilökohtaiset avustajat
Mistä syistä ryhdyit tekemään kyseenomaista työtä? Oletko tyytyväinen?
Kommentit (10)
Olin valmistumassa pintakäsittelijän alalta ja en ollut vielä ehtinyt etsiä työpaikkaa, kun tarjottiin avustajan hommia eräälle tutulle. Ihan leppoisaa hommaa, vaikka autettava ei olekaan mikään mukavin ihminen. Eikä palkkakaan päätä huimaa, mutta pärjää.
Merkonomi. teen avustajan hommia nykyisin. palkka ei itsessään ole suuri mutta työ on mielekästä jos avustettavankin kanssa natsaa, se on minulle tärkeämpää kuin raha :)
Ammatti on aina se, jossa työtä tehdään. Eli ammatti on henkilökohtainen avustaja vaikka koulutus olisi sydänkirurgi. Siis jos tekee työtä henkilökohtaisena avustajana.
Vierailija kirjoitti:
Ammatti on aina se, jossa työtä tehdään. Eli ammatti on henkilökohtainen avustaja vaikka koulutus olisi sydänkirurgi. Siis jos tekee työtä henkilökohtaisena avustajana.
No kaikki varmaan älysivät mitä aloituksessa haettiin takaa, ap tarkoitti varmaan koulutusta.
Kamala homma !!!!!!!!!! Avustettavat saavat ilmaiseksi avun ja silti orjuuttavat avustajaa!!! Ovat itsekkäitä ja vaativia!!!
Aloittajalla ei ole käsitystäkään kyseisestä työstä.
Jos olet käynyt haastattelussa useammalla henkilöllä niin huomaat jujun. Jos siis sinulle kerrotaan kaikki oleellinen haastattelutulanteessa eikä kuukauden kuluttua. Mukaan mahtuu... yhtä sun toista. Myös hyviä. Ja niitä muita.
Vihonviimeistä hommaa. Olin valtion virkamies kunnes jäin työkyvyttömyyseläkkeellä. Koulutusta en uskalla tässä kertoa. Eläkkeen ohella tein kuukauden noita hommia. Sitten sanoin itseni irti. Nykyään olen tehnyt metsänhoitohommia, rakennusapuhommia yms hanslankarina.
Yleensä joka tekee henkkarin hommia niin on myös hoitoalan koulutuksen käynyt ja tekee tuota työtä koska kokee sen tärkeäksi ja pitää työstään. Sitten on nää muut jotka tekee "jotain hommaa" kun ei muuta keksi ja henkkariksi nyt on helppo päästä... toki kaikkien kanssa ei natsaa, sehän on selvä, mutta turha tulla lyttäämään että koko homma on p*skaa koska sitä se ei ole. Itse iloitsen kun voin tehdä jotain mikä saa toisen tyytyväiseksi, mikä olis parempi kiitos?
Olen pörssiyhtiössä toimitusjohtajan henkilökohtainen avustaja. Työ on jännittävää ja monipuolista. Tällä tradekoulutuksellani kiinnostavin tarjolla oleva homma tässä lafkassa. Palkkakin ok 4800€/kk.
up