Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeasti KUOLEN!!! Kuuma myyjämiekkonen katsoi taas pitkään :) mikä sitten on ongelma? Klikkaa ja lue

Vierailija
11.01.2018 |

Se, että miekkoset eivät ikinä lähesty!!! Tuokin miekkonen seikkailee aina pitkin liikettä eikä edes puhu minulle. Katsoo vain. KAIKKI KATSOVAT VAIN MUTTA EIVÄT IKINÄ LÄHESTY 😭😭😭 PERKELE MITEN SAAN MIEKKOSET LÄHESTYMÄÄN???

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät toimivat myös vartijoina, siksi liikkuvat joskus perässä kaupoissa ja katsovat. Toki en tiedä, jos joku on kiinnostunut naisista myös toisessa mielessä.

Vierailija
62/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen kirjoitti:

Myyjät toimivat myös vartijoina, siksi liikkuvat joskus perässä kaupoissa ja katsovat. Toki en tiedä, jos joku on kiinnostunut naisista myös toisessa mielessä.

Kuka on sanonut että myyjämiekkonen seuraa minua? XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jeesus kirjoitti:

jos livenä lähestyminen on sinulle niin hankalaa, niin etsi tämä "miekkonen" somesta esim. facebook, instagram yms, ja yritä siellä.

Ööö no eiköhän siihen tarvitse esim. miekkosen nimen XDDD

Vierailija
64/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuli mieleen kirjoitti:

Kuka on sanonut että myyjämiekkonen seuraa minua? XD

Huvittavaa kuinka Jotkut yrittävät keksimällä keksiä edes jotain lannistavaa XD Minähän kerroin, että myyjämiekkonen käveli minua vastaan ja katsoi pitkään. Muutenkin vilkuili salamyhkäisesti aina kun mahdollista XD😍💋 Noin muuten hän viilettää pitkin liikettä, aivan kuten työmiekkonen viiletti pitkin poikin työpaikkaa XD Ja vilkuili kauempaa😍 Nämä kaksi ovat ehdottomia lemppareitani XD😍😍 Kolmas miekkonen on omalla tavallaan seksikäs, mutta hän on aika asiallinen. Pois lukien kamala kiroaminen XD mutta hän on tosiaan kai varattu eikä yllä ihan lemppareihin.

Vierailija
65/68 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vaikutat mielenvikaselta. Katsoi pitkään varmaan siksi, jos käyttäytymisesi on yhtä sekavaa kuin tekstisi täällä.

Vierailija
66/68 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ JÄRKEVÄÄ KYSYN MYYJÄMIEKKOSELTA? EI mitään päivänselvää tyyliin palautusajoista

Vierailija
67/68 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kuolemantauti näkyy päällepäin, niin kiinnittäähän se huomiota.

Vierailija
68/68 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko naikkonen lähestyä itse.

Sinkkumies