Oikeasti KUOLEN!!! Kuuma myyjämiekkonen katsoi taas pitkään :) mikä sitten on ongelma? Klikkaa ja lue
Se, että miekkoset eivät ikinä lähesty!!! Tuokin miekkonen seikkailee aina pitkin liikettä eikä edes puhu minulle. Katsoo vain. KAIKKI KATSOVAT VAIN MUTTA EIVÄT IKINÄ LÄHESTY 😭😭😭 PERKELE MITEN SAAN MIEKKOSET LÄHESTYMÄÄN???
Kommentit (68)
tuli mieleen kirjoitti:
Myyjät toimivat myös vartijoina, siksi liikkuvat joskus perässä kaupoissa ja katsovat. Toki en tiedä, jos joku on kiinnostunut naisista myös toisessa mielessä.
Kuka on sanonut että myyjämiekkonen seuraa minua? XD
ei jeesus kirjoitti:
jos livenä lähestyminen on sinulle niin hankalaa, niin etsi tämä "miekkonen" somesta esim. facebook, instagram yms, ja yritä siellä.
Ööö no eiköhän siihen tarvitse esim. miekkosen nimen XDDD
Vierailija kirjoitti:
tuli mieleen kirjoitti:
Myyjät toimivat myös vartijoina, siksi liikkuvat joskus perässä kaupoissa ja katsovat. Toki en tiedä, jos joku on kiinnostunut naisista myös toisessa mielessä.
Kuka on sanonut että myyjämiekkonen seuraa minua? XD
Huvittavaa kuinka Jotkut yrittävät keksimällä keksiä edes jotain lannistavaa XD Minähän kerroin, että myyjämiekkonen käveli minua vastaan ja katsoi pitkään. Muutenkin vilkuili salamyhkäisesti aina kun mahdollista XD😍💋 Noin muuten hän viilettää pitkin liikettä, aivan kuten työmiekkonen viiletti pitkin poikin työpaikkaa XD Ja vilkuili kauempaa😍 Nämä kaksi ovat ehdottomia lemppareitani XD😍😍 Kolmas miekkonen on omalla tavallaan seksikäs, mutta hän on aika asiallinen. Pois lukien kamala kiroaminen XD mutta hän on tosiaan kai varattu eikä yllä ihan lemppareihin.
Sä vaikutat mielenvikaselta. Katsoi pitkään varmaan siksi, jos käyttäytymisesi on yhtä sekavaa kuin tekstisi täällä.
MITÄ JÄRKEVÄÄ KYSYN MYYJÄMIEKKOSELTA? EI mitään päivänselvää tyyliin palautusajoista
Jos se kuolemantauti näkyy päällepäin, niin kiinnittäähän se huomiota.
Voisitko naikkonen lähestyä itse.
Sinkkumies