Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeasti KUOLEN!!! Kuuma myyjämiekkonen katsoi taas pitkään :) mikä sitten on ongelma? Klikkaa ja lue

Vierailija
11.01.2018 |

Se, että miekkoset eivät ikinä lähesty!!! Tuokin miekkonen seikkailee aina pitkin liikettä eikä edes puhu minulle. Katsoo vain. KAIKKI KATSOVAT VAIN MUTTA EIVÄT IKINÄ LÄHESTY 😭😭😭 PERKELE MITEN SAAN MIEKKOSET LÄHESTYMÄÄN???

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta tuli kyllä ensin mieleen, että jos olet ollut tyyliin jossain Gigantissa, niin se että joku myyjä katsoo sinua silmiin ja hymyilee ei välttämättä ole mikään soidinkutsu :D vaan ihan yritys katsoa, tarvitsetko asiakkaana apua. 

Varsinkin jos vaikutat vähän pälyilevältä tai epävarmalta, niin silloin luot helposti mielikuvan ettet uskalla kysyä jostain tuotteesta mitä tulit katsomaan tms. (Ja erityisesti jos olet jo useamman kerran käynyt siellä.)

t. asiakaspalvelija

No ei ole gigantti ja myyjä itse pälyili XD Minä vain kiertelen siellä enkä hämmästele. aiemmin myyjämiekkonen katsoi syvälle silmiini kun ohitti minut XD Luuletko etten ole ollut itse aspa.

"Katsoi syvälle silmiini" :DDD

Tää alkaa kuulostaa jo niiltä epätoivoisilta tarinoilta, joissa joku nainen nyyhkii kun ei saanut sanottua elämänsä rakkaudelle mitään Prismassa, jonka näki kerran karkkihyllyllä, ja jälkikäteen etsii miestä Iltalehdessä, kunnes mies ottaa vaivaantuneena yhteyttä sanoen olevansa varattu.

Tarinan opetus: se maaginen RAKKAUDEN KATSE ja TUNSIN VÄLILLÄMME OLEVAN YHTEYDEN ei välttämättä ole sitä vastapuolen mielestä. 

XD myyjämiekkonen katselee minua usein.

Vierailija
22/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Näyttele epilepitstä kohtausta heittäytymällä lattialle parin metrin päähän, ei voi työnsä puolesta olla lähestymättä. 

-Rupea pudottelemaan tavaroita hyllystä rivakasti. Eiköhän lähesty.

-Kun katse on intensiivisimmillään sinua kohti sujauta takkisi sisään tavaroita. Uskon, että lähestyy nopein askelin. 

-jne. 

Täytyy olla täysin vailla kekseliäsyyttä, elle yhtä myyjämiekkosta saa itseään lähestymään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyile, yritä viestiä että lähestyminen olisi suotavaa. Älä jätä kaikkea vastapuolen vastuulle.

Eikös se ole aika idioottimaiselta näköistä hymyillä yksinään? XD ap

Ethän sinä silloin yksinäsi hymyile, jos toinen katsoo sinua silmiin ja sinä vastaat tähän katsekontaktiin hymyillen.

Jotenkin kuulostaa, että normaali sosiaalinen vuorovaikutus on sinulle vaikeasti ymmärrettävä asia. 

Vierailija
24/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole ikinä erehtynyt tietystä tunteesta. Aina se on tarkoittanut juuri sitä mitä epäilinkin XD

Vierailija
25/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko mitenkään lakata käyttämästä sanaa  miekkonen? Viljelet sitä liikaa.

Juurin näin ;) Kuuluu samaan sarjaan kuin puhetapa "meidän neiti"!

Vierailija
26/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta tuli kyllä ensin mieleen, että jos olet ollut tyyliin jossain Gigantissa, niin se että joku myyjä katsoo sinua silmiin ja hymyilee ei välttämättä ole mikään soidinkutsu :D vaan ihan yritys katsoa, tarvitsetko asiakkaana apua. 

Varsinkin jos vaikutat vähän pälyilevältä tai epävarmalta, niin silloin luot helposti mielikuvan ettet uskalla kysyä jostain tuotteesta mitä tulit katsomaan tms. (Ja erityisesti jos olet jo useamman kerran käynyt siellä.)

t. asiakaspalvelija

No ei ole gigantti ja myyjä itse pälyili XD Minä vain kiertelen siellä enkä hämmästele. aiemmin myyjämiekkonen katsoi syvälle silmiini kun ohitti minut XD Luuletko etten ole ollut itse aspa.

Tää alkaa kuulostaa jo niiltä epätoivoisilta tarinoilta, joissa joku nainen nyyhkii kun ei saanut sanottua elämänsä rakkaudelle mitään Prismassa, jonka näki kerran karkkihyllyllä, ja jälkikäteen etsii miestä Iltalehdessä, kunnes mies ottaa vaivaantuneena yhteyttä sanoen olevansa varattu.

Tarinan opetus: se maaginen RAKKAUDEN KATSE ja TUNSIN VÄLILLÄMME OLEVAN YHTEYDEN ei välttämättä ole sitä vastapuolen mielestä. 

Kyllähän sitä alkaa kiinnittää huomiota mt-ongelmaisen oloiseen paksuun akkaan, joka haahuilee päämäärättömästi kaupassa päivät pitkät. 

Vierailija
27/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyile, yritä viestiä että lähestyminen olisi suotavaa. Älä jätä kaikkea vastapuolen vastuulle.

Ethän sinä silloin yksinäsi hymyile, jos toinen katsoo sinua silmiin ja sinä vastaat tähän katsekontaktiin hymyillen.

Jotenkin kuulostaa, että normaali sosiaalinen vuorovaikutus on sinulle vaikeasti ymmärrettävä asia. 

XDD Kova yritys sinulla ainakin. Ei minulla ole vaikeuksia hymyillä ja jopa NAURAA, jos joku juttelee minulla. Mutta hiljaa hymyily näyttää vain typerältä.

Vierailija
28/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle

Vierailija
29/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. asiakaspalvelija

Kyllähän sitä alkaa kiinnittää huomiota mt-ongelmaisen oloiseen paksuun akkaan, joka haahuilee päämäärättömästi kaupassa päivät pitkät. 

XDD Kyllä minä ihan katselen tuotteita enkä ole mikään paksu mt-akka XD Nuori nainen olen :) Enkä käy edes usein siellä liikkeessä XD

Vierailija
30/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole ikinä erehtynyt tietystä tunteesta. Aina se on tarkoittanut juuri sitä mitä epäilinkin XD

Mistä ihmeestä tämän tiedät, kun KUKAAN miekkonen ei KOSKAAN ole sinua lähestynyt? 

Hieman ristiriitaiseksi menee nyt. 

Vierailija
31/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tyypin. Kaikki "myytävänä". Vastenmieminen luiro.

Vierailija
32/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HH:sko sinua katselin?

Vierailija
33/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty itse, jos olet kiinnostunut ja ajattelet vastapuolenkin olevan?

Vierailija
34/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XDD Kova yritys sinulla ainakin. Ei minulla ole vaikeuksia hymyillä ja jopa NAURAA, jos joku juttelee minulla. Mutta hiljaa hymyily näyttää vain typerältä.

Et ymmärtänyt mitään lukemastasi? Jos miekkonen tuijottaa syvälle silmiisi ja sinä hymyilet kutsuvasti, niin millä logiikalla näytät typerältä miekkosen mielestä?

Vierailija
35/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä tämän tiedät, kun KUKAAN miekkonen ei KOSKAAN ole sinua lähestynyt? 

Hieman ristiriitaiseksi menee nyt. 

On muutama joskus aikoinaan XD

Vierailija
36/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjä kirjoitti:

HH:sko sinua katselin?

Et XD

Vierailija
37/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärtänyt mitään lukemastasi? Jos miekkonen tuijottaa syvälle silmiisi ja sinä hymyilet kutsuvasti, niin millä logiikalla näytät typerältä miekkosen mielestä?

OLEN UJO!!

Vierailija
38/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS MENEN KYSYMÄÄN MIEKKOSELTA JOTAIN MUKA TÄRKEÄÄ NIIN TUSKIN HOMMA SIITÄ EDISTYY MIHINKÄÄN. KOKEMUSTA ON! MITÄ MIEKKONEN EDES VOISI TEHDÄ SIINÄ TÖISSÄ OLLESSAAN? Eiköhän hän vain vastaa kysymykseen ja sitten homma jatkuu entisellään.

Vierailija
39/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kova yritys" hymyillä ihmiselle josta pitää? Selvä, enpä ole itse kokenut asiaa noin.

Mutta siinäpä sitten odottelet sen "miekkosen" aloitetta jota ei koskaan tule, sillä vaikka hän olisikin kiinnostunut sinusta, niin ilman mitään vihjettä tunteistasi - hymy yleensä tulkitaan ystävällismieliseksi suhtautumiseksi toista kohtaan - hän tuskin lähestyy sinua.  

Vierailija
40/68 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. asiakaspalvelija

Missä Gigantissa olet tuollaisen myyjän nähnyt?

nehän aina juoksee karkuun asiakkaita