Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa hyvän miehen?

Vierailija
11.01.2018 |

Hyvä mies on lempeä, ymmärtäväinen, tasa-arvoinen, oikeudenmukainen, omaa hyvät kommunikointitaidot, on tarpeeksi älykäs älykkyyden eri osa-alueilla, on itsenäinen ja omaa riittävän hyvän itsetunnon. Mistä tällaisen miehen tunnistaisi mahdollisimman nopeasti?

En jaksa enää deittailla ja pettyä joka kerta. Minusta tuntuu että tuollaista minulle sopivaa miestä ei olekaan. Miehet ovat kivoja muutamien ensimmäisten treffien ajan, mutta sitten ilmenee aina jotain hälyyttävää. Deittailemani miehet ovat paljastuneet esim liian kontrolloiviksi, mustasukkaisiksi, joustamattomiksi, epäkohteliaiksi, alistaviksi tai ajattelultaan ehdottoman mustavalkoisiksi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ei voi joustaa.

Vierailija
2/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walt Disney esittää: Ihannemies.

Kukaan ei ole täydellinen. Joskus voi löytyä täydellinen pari jollekulle ihmiselle, mutta harvassa nämä lienevät.

Paras neuvo sinulle: Get real. Totuus sattuu, mutta siihen voi sopeutua. Kaikki miehet, eikä edes ne harvat, ratsasta hopearatsulla sinne sun luolaan hakemaan sinut vihille (kts. viittaus Disneyhin).

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry naisiin. Luettelit aika paljon feminiinisiä ominaisuuksia.

Vierailija
4/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaa usein siitä, että hyvä mies on varattu.

Vierailija
5/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kannibaaleilta.

Vierailija
6/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Walt Disney esittää: Ihannemies.

Kukaan ei ole täydellinen. Joskus voi löytyä täydellinen pari jollekulle ihmiselle, mutta harvassa nämä lienevät.

Paras neuvo sinulle: Get real. Totuus sattuu, mutta siihen voi sopeutua. Kaikki miehet, eikä edes ne harvat, ratsasta hopearatsulla sinne sun luolaan hakemaan sinut vihille (kts. viittaus Disneyhin).

M29

On tosi, että kukaan ei ole täydellinen ja sinulle muuten täydellisessä kumppanissa saattaa olla jokin sellainen huono puoli, minkä kanssa vain täytyy elää jos haluaa sen muuten lähes täydellisen. Ap:n lista saattaa ensisilmäyksellä näyttää vaativalta, mutta kun katsoo tarkemmin, ei tuo ole lopulta edes paljon pyydetty, mielestäni. Moni noista asioista on sellainen, jonka eteen/kehittämiseksi voi tehdä töitä (jos haluaa). Ja eihän AP edes odota kenenkään vain hakevan häntä kotiovelta, vaan sanoikin dettailleensa jo useaa ja pitkään.

On ihan tosi, että ihmiset osaa olla (nykyään) tosi itsekkäitä, yrittävät vain ajaa omaa parastaan ja ovat pinnallisia joten oikeasti tuollaisten jopa perusasioiden löytäminen toisesta ihmisestä voi olla älyttömän haastavaa. 

Vierailija
7/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim?

Vierailija
8/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen seurustelun alkua, soita miehen entiselle naisystävälle ja kysy suosituksia.

Vierailija
9/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerosta 7

Vierailija
10/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin kysyjästä. Jos olet itse paskapää narsisti niin sinulle sopii samanlainen. 

Vierailija
11/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän juroo: ei puhu eikä pussaa. Niin se vaan menee.

Vierailija
12/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi täydellistä, jos joku nyt sai sellaisen kuvan. Luettelin tärkeimmät positiiviset ominaisuudet, mitkä itsekin omaan. En odota aloitteellisuutta vain mieheltä ja olen itsekin ollut aktiivinen. Minua ei haittaa jos mies on esim köyhä, työtön, taipuvainen alakuloon, epäsuosittu tai matalasti kouluttautunut, jos hän kuitenkin omaa noita luettelemiani piirteitä. Joten mielestäni toiveeni miehen suhteen eivät ole epärealistiset.

Ap

Vierailija
13/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä viestejä lukiessa sitä vain aina hairahtuu pohtimaan, miksi tapaan päivittäin liki satavuotiaita pariskuntia, jotka ovat todella onnellisia yhdessä. Joskus on kränää, mutta se ohitetaan huumorilla tai lääkärikäynnillä. Yleensäkin se elämänasenne on todella erilainen, kun on se mies/nainen siinä vierellä, uskalletaan sairastaa ja olla oma itsensä.

Miksi nyt ollaan napit vastakkain puolessa vuodessa? Aiemmin ei tarvinnut, eksentrisyydet oli elämäniloa ei muuta.

Vierailija
14/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim?

lempeä, ymmärtäväinen, tasa-arvoinen

Vierailija
15/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaiain alistavan miehen ja jopa kotikurisuhteen. En löydä sellaista millään vaan kaikki ovat lempeitä ja kunnioittavia ja tasa-arvoisia. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
16/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas haluaiain alistavan miehen ja jopa kotikurisuhteen. En löydä sellaista millään vaan kaikki ovat lempeitä ja kunnioittavia ja tasa-arvoisia. Meitä on moneen junaan.

Ilmoittaudun täten masteriksesi :)

Vierailija
17/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En etsi täydellistä, jos joku nyt sai sellaisen kuvan. Luettelin tärkeimmät positiiviset ominaisuudet, mitkä itsekin omaan. En odota aloitteellisuutta vain mieheltä ja olen itsekin ollut aktiivinen. Minua ei haittaa jos mies on esim köyhä, työtön, taipuvainen alakuloon, epäsuosittu tai matalasti kouluttautunut, jos hän kuitenkin omaa noita luettelemiani piirteitä. Joten mielestäni toiveeni miehen suhteen eivät ole epärealistiset.

Ap

Nämä tässä luettelemasi piirteet olisivat mulle todella paha turn off. Siis joku alakuloinen syrjäytynyt... ei kiitos. Mulle mieluummin mustasukkainen ja kontrolloiva dom.

Vierailija
18/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää lapsista ja eläimistä. On ystävällinen itseään heikommille. 

Vierailija
19/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudun täten masteriksesi :)

Hei, kerropa mistä masterin tunnistaa livenä vieraasta ihmisestä?

Vierailija
20/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies ei jaksa riidellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi