Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää mulle miksi remppahommat alkavat niin aikaisin aamulla

Vierailija
11.01.2018 |

Joo, tyhmä kysymys, mutta joskus vain ihmettelee että miksi esimerkiksi ulkosivuremonttien työpäivät alkavat niin aikaisin aamulla?

Ja loppuvat sitten melkoisen aikaisin iltapäivällä.

Ei niin että olisin tätä sen kummemmin miettinyt, mutta joskus tulee ohikulkiessa pohdittua enkä ole keksinyt järkevää syytä :-)

Joten valistakaa tietämätöntä :-)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on mukavaa vittuilla huonommille ihmisille, jotka eivät herää joka aamu kuudelta ja mene kahdeksaksi töihin.

Vierailija
2/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksalla hommat alkaa klo7.00

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi, että materiaalitoimitukset on parempi hoitaa ennen aamuruuhkia.

Vierailija
4/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on ihan normi työaika 7-15:30. Ei ne oottelen että kermaperseet heräilee.

Vierailija
5/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että työttömien aktivointi on käynnistymässä, niin monelle selviää, että hämmästyttävän monella työpaikalla työaika on 7-16.

Vierailija
6/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä välillä aletaan paaluttaa maata (tms) jo ENNEN seitsemää, musta se on törkeää.

Vierailija
7/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään joka aamu 4:45 ja lähden työhön 5:25,en tosin ole raksatöissä mutta töissä kuitenkin.

Vierailija
8/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan siksi, että materiaalitoimitukset on parempi hoitaa ennen aamuruuhkia.

Jes, kiitos, tässä vastauksessa oli järkeä!

Vierailija
9/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kiertää eri työmaita ne remppaajat. Meillä naapuityömaalla oli työmiehiä 6.30-8.15. Sitten ne siirtyi seuraavaan kohteeseen...

Nyt on toisessa naapurissa työmiehiä vain viikonloppuisin ja juhlapyhinä. Uudenvuodenpäivänä aloittivat kasilta.

Vierailija
10/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmiehiä vituttaa oma alavalinta, niin täytyy herättää kaikki mahdollisimman aikaisin

Vierailija
11/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että työttömien aktivointi on käynnistymässä, niin monelle selviää, että hämmästyttävän monella työpaikalla työaika on 7-16.

Heh heh. Tuo klo 16 työpäivän päättymiselle on vain tosi aikainen, kun itse on tottunut että työpäivät helposti venyy sinne klo 18 asti tai 21 tai jopa 23. Vaikka on alkanut klo 9.

Eli sitä sun ihmettelin, että miksi aloittaa ja lopettaa niin aikaisin.

Mutta yksi järkivastaus täällä tuli, eli että materiaalinkuljetukset on hyvä hoitaa ennen aamuruuhkia.

Jep, kiitos!

Vierailija
12/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi just siihen aikaan? Miksei klo 8?

Vierailija
13/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on ihan normi työaika 7-15:30. Ei ne oottelen että kermaperseet heräilee.

Halusinkin vain tietää miksi. Eli jokin syyhyn sille on, ettei se ole vaikka 8-16.30.

Ei se mua haittaa, olinpa vain utelias :-) Kun yleensä asioille on syynsä ja tässä sitä en tiennyt.

Vierailija
14/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi just siihen aikaan? Miksei klo 8?

Niin, tuo oli just se mitä ihmettelin. Mutta ilmeisesti toi materiaalien kuljetus ennen aamuruuhkia on syynä?

Vierailija
15/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rakennusinsinööri ja itsekin (kuten monk muukin toimistollamme) aloitan päivän noin klo 6.30. Alalla monet tuntuvat piyävän aikaisista aamuista. Kuten joku sanoikin, aamut on otollista aikaa hoitaa työmaalogistiikkaa. Lisäksi rakennustyömiehet pitävät tunnin lounastauon työn raskauden takia. Vastaavasti heidän päivänsä sitten kestää vähän kauemmin. Työmaan ollessa kriittisessä vaiheessa on muutenkin hyvä aloittaa ajoissa työt siltä varalta, jos joku työvaihe venyy. Näin on helpompaa jäädä ylitöihin ja hoitaa työvaihe loppuun. :)

Vierailija
16/16 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänvalossa on turvallisempi tehdä töitä, tosin pimeimpinä aikoina sitä valoa ei pahemmin ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi