Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitus vihaisesta koirasta poliisille, mihin otan yhteyttä?

Vierailija
11.01.2018 |

En tosiaan soita 112😄

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei voi soittaa 112 jos on kyse vihaisesta koirasta mä oon kerran poliisit soittanu kysymyksessä oli kauvenpana asuvan naapurin agressiivinen koira joka oli usein pihalla vapaana ja hyökkäili lapsia ja aikuisia kohti koira oli saksanpaimen koira no poliisit kävi jututtamassa koiran omistajaa seuraavan kerran kun siitä ohitte ira oli pantu kiltisti aitaukseen ja vihainen koira saa lopetus tuomion jos se puree vaikka kolmekertaa koira on kuitenki vain koira ihiminen menöö eläimen edelle näin se on

Vierailija
22/33 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin koiran omistajaa yhteys jos ei auta sitte poliisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tintta liisa kirjoitti:

miksi ei voi soittaa 112 jos on kyse vihaisesta koirasta mä oon kerran poliisit soittanu kysymyksessä oli kauvenpana asuvan naapurin agressiivinen koira joka oli usein pihalla vapaana ja hyökkäili lapsia ja aikuisia kohti koira oli saksanpaimen koira no poliisit kävi jututtamassa koiran omistajaa seuraavan kerran kun siitä ohitte ira oli pantu kiltisti aitaukseen ja vihainen koira saa lopetus tuomion jos se puree vaikka kolmekertaa koira on kuitenki vain koira ihiminen menöö eläimen edelle näin se on

Sun kannattaisi kirjoittaa kirja, kun sulla on toi sanan säilä hallussa.

Vierailija
24/33 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tintta liisa kirjoitti:

:D

Voin vain kuvitella, kuinka hengästyttävää sitä kirjaa olisi lukea.

Vierailija
25/33 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tintta liisa kirjoitti:

:D

Voin vain kuvitella, kuinka hengästyttävää sitä kirjaa olisi lukea.

Joutuis vähän pohtimaan. Vähän kuin Kalevalaa lukiessa, että mitähän tuossa tarkoitettiin.

Vierailija
26/33 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, jep mutta laiton uhkaus on

Vierailija
27/33 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriikö se sua nyt jotenkin?

Vierailija
28/33 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin sivuilla voi antaa myös  "nettivinkin", jos ei ole sellainen asia että tarvitsee suora 112 soittaa tai rikosilmoitusta tehdä.

Vierailija
29/33 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites olisi vaikka omistajaan?

Omistaja myös agressiivinen ja käynyt melkein käsiksi.

Eläinsuojeluilmoitus. Omistaja voi olla häiriintynyt ja opettanut koiran vihaiseksi, koirakin kärsii varmasti. Poliisille myös. 

Vierailija
30/33 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tintta liisa kirjoitti:

Voi kamala, kuinka vaikeaa suomen kieli voikaan olla!

Vierailija
31/33 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pidätte hulluja rakkejanne niin että koira pääsöö puremaan mua jos jonkun koira puroo potkaisen päähän  tai toinen keino on heittää sille koiralle rotan myrkyllä varustettu syötti niin että koira kerkiää syödä sen rotan myrkkyyn kuolemine on aika tuskallista tykkään noin muuten eläimistä mutta jos pedoksi rupiaa sitte tuloo noutaja tiedän koiria jotka on saanu rotan myrkkyä kun on purru ihimisiä tarpeeksi kyllä ihiminen menöö eläimen edelle näin se on

Vierailija
32/33 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan itsestään tehdä huoli-ilmoituksen? Voisit ehkä kokeilla vaikka sitä?

Vierailija
33/33 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites olisi vaikka omistajaan?

Mistä voisi tietää, kuka koiran omistaa? En minä ainakaan osa kaikkia lähitienoon koira-omistaja -pareja ulkoa, saati jos olen jossain vieraammalla alueella käymässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi