Tuula Haatainen on mun ehdokas pressaksi,
Kommentit (203)
Ei kiitos! Suomen kansa ei halua uutta Tarja Halosta pressaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
Se haluaa pirtsakan ja monipuolisen Tuula Haataisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
Ei vaan Laura Huhtasaaren
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa veikkaan että Tuulalla voi olla aika hyvät mahdollisuudet saada runsaasti ääniä. Sairaanhoitajana työskennellyt nainen joka on kouluttautunut valtsikassa maisteriksi pääaineenaan sosiaaliPOLITIIKKA. Vastaääni aktiivimallille. Laaja kokemus politiikassa ja edustustehtävissä mm YK:ssa.
Alkaa yhä vahvemmin tuntua että Tuula Haatainen on asiallisin vaihtoehto äänestää koko poppoosta.
Vastaäänenä aktiivimallille ja kaksinaamaiselle venkulointi-vouhotukselle:
- numero 6.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan hajaatte ääniä noille muijille. Skaba käydään kahden miehen välillä. Miettikää kuinka paljon inhoatte Niinistöä ja äänestäkää sen mukaan.
No nämä miehet on "skabailuillaan " näyttäneet esimerkiksi työttömien halveksitun paikan yhteiskunnassa.
Yksittäistä ihmistä syyllistetään työttömyyden mekanismeista ja kansa joutuu rustaamaan vetoomuksiaan että pysäytetään järjenvastaisia lakeja (sopeutumiseläkkeet, aktivointi).
Äänestäkää naiset Tuulaa niin on edes toivoa että tavallinen kansa tulee päätöksissä huomioiduksi ja näkyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Maltilliselle ja asialliselle Tuula Haataiselle menen tänään antamaan ääneni.
Pidän siitä, ettei Tuula ole lähtenyt sonnan heittoon kanssaehdokkaitaan kohtaan vaan on pysynyt asiassa.
Sopisi hyvin presidentiksi presentaatioltaankin sekä on sopivan kypsän aikuisen ikäinen muttei liian iäkäs tai liian nuori.
Tuula on just hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haatainen on kunnon jääkuningatar, saisimme omat kuninkaalliset.
Hänet voi kyllä helposti kuvitella sekä sairaalaympäristöön, edustustilaisuuksiin että tutustumaan leipäjonottajien arkeen - vouhottamatta ja oikealla asenteella.
Maarit Feld-Ranta on toinen järkevä ja fiksu nainen joka on loistava tukija siinä Tuulalle.
Hyvä Tuula!
Ukko sano kans, että jotain Tuulaa kannattaisi äänestää. Haatainen se sitten vissiin oli. Politiikasta en ymmärrä yhtään mitään. Ihan sama, kuka on pressa - mulla on kuitenkin hyvä olla.
Kirjoitin Tuula Haataiselle, että hyväksikäytetyn on mahdoton saada terapiaa. Ei vaivautunut edes automaattivastausta laittamaan.
Mua kaduttaa nyt että en äänestänyt Tuulaa niin kuin olin alunperin ajatellut. Äänestin Haavistoa, mutta nyt olen sitä mieltä että olisi pitänyt kannattaa Tuulaa ja antaa hänelle ääni. Käykää te muut äänestämässä häntä, sosiaalidemokratia on se mistä pohjoismaat ovat kuuluisia, se mikä teki suomesta hyvinvointivaltion. Kapitalismi, eli kokoomus taas on sen pilannut.
Toivon, että nähdään 2 vahvaa naista toisella kierroksella.
Äänestin itse Lauraa numerolla 5.
Tuula tai Merja olisi hyvä pari toiselle kierrokselle.
Haatainen ,ihan ok Ministeri tai kansanedustaja, ei riitä asiantuntevuus pressan hommaan.
En voi käsittää demareita jotka tukevat Niinistöä.
Niinistö vie Natoon, joka tappaa siviileja USAn liittolaisena islaminuskoisissa köyhissä maissa.
Ihmisten on paettava Suomeen.
Pakolaisongelma on USAn ja NATOn syytä, ja pian meidänkin, jos äänestämme natohullua Niinistöä
selkeä EI Natoniinistölle, taidan äänestää Paavoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
Ei vaan Laura Huhtasaaren
Jos tuo akka on epärehellinen jo koulutukseensa liittyvissä asioissa niin eipä se ole rehellinen jatkossakaan.
Käpy sille perseeseen ja Puttepossun kaveriksi,on sellainen Ämmä