Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän muijaani vaivaa?

Vierailija
11.01.2018 |

2 kk seurusteltu ja muutettiin nopeasti yhteen, mutta ei vieläkään olla harrastettu seksiä. Olen todella pettynyt ja odotukset muijaa kohtaan on kovat. En halua kokea samaa uudestaan, koska ex pihtasi ja tuhlasin hänen kanssaan 2 vuotta. Nykyinen muija nukkuu tai teeskentelee nukkuvaa eikä ole lainkaan aloitteellinen missään asiassa, joten olen yrittänyt häntä lämmitellä tuloksetta. Ärsyttää kun muija vaan makaa ja pyytää pitämään näpit irti. Miksi mulle käy aina näin, että alan suhteeseen muijan kanssa joka ei halua tyydyttää korkeita tarpeitani? Missä ootte halukkaat muijat?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit onnellinen, mulla tyttis tuputtaa sitä itteään kyllästymiseen asti :(

trollolloo

Vierailija
22/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki oli muuttaa noin nopeasti yhteen? Ehkäpä seuraavalla kerralla tutustut tyttöystävääsi ensin kunnolla.

Muijan oli tarkoitus olla vaan yksi yö luonani, mutta sitten se vaan jäi

Ai niin kuin joku kulkukissa, joka jäi seuraamaan? Eikö hänellä ole omaa asuntoa? Käske naisen lähteä, hän on kanssasi vain asunnon vuoksi, ei sinun.

Muijani oli tuolloin koditon ja työtön, joten annoin luvan jäädä yöksi mikä on sitten venynyt ja ehdotin seurustelua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sen nyt tiedät, että tuon takana on lähes aina vaihdevuodet ja kuumat aallot.

Ei kai vielä 26 vuotiaalla muijalla? Muijani on liian nuori aaltoilemaan kuumasti

Vierailija
24/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein. Muutit muijan kanssa yhteen 2kk jälkeen, ettekö ole harrastaneet seksiä? Olit edellisen kanssa 2v yhdessä, ettekä koskaan harrastaneet seksiä?

Jos olette yli 15.

Naisiasi vaivaa palliton poika ystävä. Et ole mies! Heitä se akka helvettiin tänään!

Ymmärsit oikein enkä halua enää kärvistellä samalla tavalla. Olen kehoittanut muijaani toimimaan ja kertonut avoimesti entisestä suhteesta ja muijasta mutta nykyinen muija ei sano juuta eikä jaata. Sanoi vaan ettei halua puhua seksistä koska oksettaa sellainen

Vierailija
25/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki oli muuttaa noin nopeasti yhteen? Ehkäpä seuraavalla kerralla tutustut tyttöystävääsi ensin kunnolla.

Ai niin kuin joku kulkukissa, joka jäi seuraamaan? Eikö hänellä ole omaa asuntoa? Käske naisen lähteä, hän on kanssasi vain asunnon vuoksi, ei sinun.

Muijani oli tuolloin koditon ja työtön, joten annoin luvan jäädä yöksi mikä on sitten venynyt ja ehdotin seurustelua

Sinähän helmen olet löytänyt! Työtön, koditon, ilmeisesti luottotiedotonkin, tyhmä, aseksuaali... Kenen rahoilla ostettuja ruokia syötte? Ihana nainen, kyllä sinun kelpaa! :D

Vierailija
26/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ole muijasi eikä tyttöystäväsi vaan loinen, joka käyttää sinua hyväksi. Hän ei taida olla asunnossa edes kirjoilla, joten anna hänella vaikka viikko aikaa etsiä toinen majapaikka.

Vierailija
27/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaivaa kusipäinen poikkis.

Muijallani ei ole exiä ja mä kuitenkin otin muijan luokseni asumaan

Eli se on pelokas neitsyt? Lämmittele vähän varovaisemmin jatkossa.

On muijani sitäkin mutta muijalla ei ole haluja. Minulla on ja paljon mutta en viitsi pettää

Vierailija
28/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan äijä noista asioista sovitaan ja puhutaan jo ennen yhteen menoa. Oma vika.

Vierailija
29/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit onnellinen, mulla tyttis tuputtaa sitä itteään kyllästymiseen asti :(

Vaihdetaanko muijia? Olisit onnellinen mä ainakin olisin sun sijassas

Vierailija
30/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä porvoossa?

Vierailija
31/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko ola provo. Ei kukaan täysjärkinen muuta yhteen/asu yhdessä naisen kanssa ilman seksiä. Huhhuh...

Jos aloitus on totta niin äkkiä muija kiertoon. Paljonko erotiikkaa luulet olevan 10 vuoden päästä tällä menolla?

Vierailija
32/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa teidän "parisuhteessa" ole järkeä...

Jos jättäisit ja hommaa toinen.. tuo nykyinen nainen ei ole kiinnostunut susta..

Vierailija
33/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks tuollainen miestuttava.

Hän haluaa pelastaa yksinäisiä naisia ymmärtämättä, että hoivaamisella ja oikealla parisuhteella on eroa.

Sinä ajattelet olevasi hyvä ihminen, kun autat. Ja siinä oletkin. Siinä menee metsään, että ajattelet että auttamisestasi pitäisi saada vastineeksi seksiä.

Pistä naisen tavarat nippuun ja sano, että voi nukkua olohuoneen patterin edessä, sänkyyn ei ole enää asiaa ja hankkii kuun loppuun mennessä itselleen asunnon (tai jonkun muun typeryksen, joka estää häntä toteamasta omaa osuuttaan omassa elämässään).

Sen jälkeen otat riskin ja alat etsiä tasa-arvoisempaa suhdetta. Ei sellaista, jossa jompikumpi on riippuvainen tai valta-asemassa. Etkä luojan tähden ota ketään säälistä luoksesi asumaan!

Vierailija
34/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän helmen olet löytänyt! Työtön, koditon, ilmeisesti luottotiedotonkin, tyhmä, aseksuaali... Kenen rahoilla ostettuja ruokia syötte? Ihana nainen, kyllä sinun kelpaa! :D

Mikä tekee meistä tyhmiä? Muijalla on luottotiedot kunnossa ja omat ruokamme ostetaan. Tuossa muija just keittelee halpoja nuudeleita molemmille vaikka sanoin ettei olis tarvinnut tuhlata :D

Vierailija
35/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein. Muutit muijan kanssa yhteen 2kk jälkeen, ettekö ole harrastaneet seksiä? Olit edellisen kanssa 2v yhdessä, ettekä koskaan harrastaneet seksiä?

Jos olette yli 15.

Naisiasi vaivaa palliton poika ystävä. Et ole mies! Heitä se akka helvettiin tänään!

Ymmärsit oikein enkä halua enää kärvistellä samalla tavalla. Olen kehoittanut muijaani toimimaan ja kertonut avoimesti entisestä suhteesta ja muijasta mutta nykyinen muija ei sano juuta eikä jaata. Sanoi vaan ettei halua puhua seksistä koska oksettaa sellainen

Olethan provo. Muuten en voi edes kuvailla sääliäni

Vierailija
36/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olette yli 15.

Olethan provo. Muuten en voi edes kuvailla sääliäni

En oo ihan totta koko aloitus. Vedän puoleeni vääränlaisia muijia ja he mua

Vierailija
37/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee meistä tyhmiä? Muijalla on luottotiedot kunnossa ja omat ruokamme ostetaan. Tuossa muija just keittelee halpoja nuudeleita molemmille vaikka sanoin ettei olis tarvinnut tuhlata :D

Minunkin muijalla on luottotiedot kunnossa ja tuossa se keittää jo kertaalleen keitettyä riisiä.

Vierailija
38/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva nainen nauttii nuorena seksistä. Ei osata, uskalleta sanoa, mikä tuntuu hyvältä. Mitenkäs se teillä menee? Lykit ja laukeat, muijasi jää ilman? Miksi häntä sitten kiinnostaisi edes, jos ei saa siitä itse mitään.

Opettele tuottamaan muijallesikin orgasmi, ihan varmasti alkaa häntäkin kiinnostamaan.

Vierailija
39/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva nainen nauttii nuorena seksistä. Ei osata, uskalleta sanoa, mikä tuntuu hyvältä. Mitenkäs se teillä menee? Lykit ja laukeat, muijasi jää ilman? Miksi häntä sitten kiinnostaisi edes, jos ei saa siitä itse mitään.

Opettele tuottamaan muijallesikin orgasmi, ihan varmasti alkaa häntäkin kiinnostamaan.

Emme ole päässeet halailua pidemmälle ja sekin on tapahtunut mun aloituksesta. Muija ei ole aloitteellinen eikä halua tehdä mitään ei edes pussata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi