Antaako miehenne luvan teidän hankkia fuckbuddy?
Kuinka moni nainen haluaisi hankkia itselleen panokaverin, mutta ei kehtaa kysyä lupaa mieheltään?
Kommentit (26)
49 pari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
49 pari kirjoitti:
Miheni suostuisi kyllä. On ehdottanutkin sitä ja myös ns. Kolmatta pyörää. Saisin itse valkata vieraassa kaupungissa ravintolassa ja sitten hotelliin jossa saisin sitten molempia. Tämä siis mieheni ehdotus.
Oletteko toteuttaneet?
Emme vielä. Sauva ollut se vieras vielä nyt mutta pian sen teemme. Kiihoittaa jo ajatuskin saada yhtä vierasta sitten kahta yhtäaikaa. Niin kauan kuin jaksan tai he pystyvät.
Onko seura jo valittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisin mieheltäni luvan, mutta en itse uskalla lähteä etsimään seksiseuraa.
Miksi et?
No en vain usko, että löytäisin miehen, johon voisin luottaa niin paljon. Olin ihastunut yhteen työkaveriin, mutta en uskaltanut ehdottaa hänelle mitään, ja tuskinpa hän olisi ollut kiinnostunut. Hänen jälkeensä en ole kohdannut ketään, jota voisin edes harkita.
Ehkä sitten joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt lupaa. En saanut. Seksiä kotona viimeksi kesäkuussa 2015. Ja haen luvatta muualta.
Onko sinulla yksi panokaveri?
Yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt lupaa. En saanut. Seksiä kotona viimeksi kesäkuussa 2015. Ja haen luvatta muualta.
Onko sinulla yksi panokaveri?
Yksi.
Mistä löysit panokaverin?
Vierailija kirjoitti:
49 pari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
49 pari kirjoitti:
Miheni suostuisi kyllä. On ehdottanutkin sitä ja myös ns. Kolmatta pyörää. Saisin itse valkata vieraassa kaupungissa ravintolassa ja sitten hotelliin jossa saisin sitten molempia. Tämä siis mieheni ehdotus.
Oletteko toteuttaneet?
Emme vielä. Sauva ollut se vieras vielä nyt mutta pian sen teemme. Kiihoittaa jo ajatuskin saada yhtä vierasta sitten kahta yhtäaikaa. Niin kauan kuin jaksan tai he pystyvät.
Onko seura jo valittu?
Ei ole vielä. Hakusessa siis on vielä.
No en vain usko, että löytäisin miehen, johon voisin luottaa niin paljon. Olin ihastunut yhteen työkaveriin, mutta en uskaltanut ehdottaa hänelle mitään, ja tuskinpa hän olisi ollut kiinnostunut. Hänen jälkeensä en ole kohdannut ketään, jota voisin edes harkita.