Onko suhteen sen osapuolen joka on enemmän halunnut lapsia velvollisuus huolehtia enemmän puolison seksuaalisesta tyytyväisyydestä ?
Kommentit (40)
En kyllä ap ihmettele, ettei miehesi jaksa huomioida sua yhtään, kuulostat ikävältä ihmiseltä. Asu yksin, niin keknenkään ei tarvitse huomioida sinua, kun ei se heitä katsos luonnostaan kiinnosta.
Jos äitis jaksoikin sua ap lilliputti lapsi huomioida, niin muut aikuiset ei katsos ole sun äitejäsi. Koitas nyt kasvaa isoksi jo ja pärjätä maailmassa vähemmillä vaatimuksilla. Jos et vain oikein yllä kiinnostamaan miestäsi, niin ei sille kukaan mahda mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi?
Koska lapsi sitouttaa puolisoon aiempaa vahvemmin (korkeampi kynnys erota ja hakea seksiä muualta) ja myös haittaa seksielämää kotona. Ap
Ensimmäistä sinun olisi pitänyt miettiä silloin kun aloitte suhteeseen. Toista en ymmärrä. Miten se, että lapset haittaavat seksielämää, johtaisi siihen, että toisesta huolehditaan enemmän? Koska lasten aikana ei voi herkutella, sinä saat suklaalevystä enemmän? Omituinen logiikka.
Varsinkin kun miehesi ei varmaankaan jaksa huomioida ja miellyttää sinua tavoilla joita sä itsekäs lehtokurppa vaadit. Sä vaadit liikaa, etkä edes tajua sitä itse. Ei miehesi sinuun niiiiin lääpällään ole, että tekisi sellaista eteesi, mitä sä vaadit. Hän huomioi sinua takuulla omalla tavallaan ja siihen tyyppiinhän SÄ sitouduit.
Hei jos nainen on halunnut enemmän lapsia kuin mies, tulee naisen ottaa suihin säännöllisesti. Niin se vain on ja on enemmän kuin kohtuullista.
Niin että jos sä eroat nyt sen takia, että miehesi ei miellytä sinua tarpeeksi, niin vaikutat hiukan narsistiselta... Mutta sellaisiahan narsistit ovat... eivät rakasta kumppaneitaan, vaan odottavat näiltä palvontaa.
Ja jos mietit miksi täällä vitttuillaan sulle niin aloituksesi oli aika vitttuilua myös.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos mietit miksi täällä vitttuillaan sulle niin aloituksesi oli aika vitttuilua myös.
Vittulua - ketä kohtaan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Hei jos nainen on halunnut enemmän lapsia kuin mies, tulee naisen ottaa suihin säännöllisesti. Niin se vain on ja on enemmän kuin kohtuullista.
Tuossa vaiheessa on vain kohtuullista että nainen etsii miehen, joka haluaa elä tasa-arvoisessa parisuhteessa. Niin se vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittulua - ketä kohtaan? Ap
Lapsia.
Moni nainen on täälläkin kertonut ottavansa mieheltään suihin jopa toipuesaaan synnytyksestä (pillu pois käytöstä). Eikö se tapahdu vain ja ainoastaan miehen miellyttämiseksi ja jopa palkitsemiseksi kun suostui lapsen siirtämään? Miksi niin ei voisi tapahtua toisin päin, etenkin ottaen huomioon kuinka paljon raskaampaa on olla raskaana, synnyttää ja imettää kuin vain siittää se lapsi?! Ap
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on täälläkin kertonut ottavansa mieheltään suihin jopa toipuesaaan synnytyksestä (pillu pois käytöstä). Eikö se tapahdu vain ja ainoastaan miehen miellyttämiseksi ja jopa palkitsemiseksi kun suostui lapsen siirtämään? Miksi niin ei voisi tapahtua toisin päin, etenkin ottaen huomioon kuinka paljon raskaampaa on olla raskaana, synnyttää ja imettää kuin vain siittää se lapsi?! Ap
Mä en ainakaan tee niin, ja onpa hirveää seksiä, ei mua kiinnosta, millä tavoin muut pilaavat elämänsä. Meillä seksi on nautinto, ei suoritus, pakko eikä velvoite. Jos toista ei haluta, niin ei tietenkään kuulu miellyttää toista ja antaa silti.
Jos mun äidillä ois ollut tuollainen asenne minua kohtaan, häpeäisin äitiäni. Lapset eivät liity aiheeseen milläänlailla.
Sulla on vääristynyt asenne miehelläsi on ehkä terveempi.
Tunnetko nyt itsesi petetyksi, kun sulla on vääristynyt asenne ja miehesi terveempänä suojeleekin itseään? Että jos ei huvita niin toisen miellyttäminen ei ole mikään velvollisuus? Se on nimittäin se terve suhtautuminen asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun äidillä ois ollut tuollainen asenne minua kohtaan, häpeäisin äitiäni. Lapset eivät liity aiheeseen milläänlailla.
Kyllä muuten liittyvät. Siten, että mihin ja miten vanhemmat jaksamistaan ja ajankäyttöään haluavat jakaa. Aivan selvä asia jonka älykkäämpi ihminen kyllä tajuaa.
Joko niitä kersoja tehdään tai sitten niitä ei tehdä. Yleensä siihen tekemiseen tarvitaan joka tapauksessa molemmat osapuolet. Jos tehdään, ovat molemmat vanhemmat vastuussa jälkiseuraamuksista ihan tasaveroisesti.
Ainoa poikkeus mikä tulee mieleen on tapaus, jossa on sovittu ettei kakaroita tehdä mutta nainen feidaa ja jättää tahallaan ja salaa esim. pillerit ottamatta. Jos olisin mies ja siinä tilanteessa, eikä naisesta todellakaan olisi voinut ennakoida mitään sellaista käytöstä, niin ottaisin hatkat ihan samantien. Tuollainen, että "kun sä nyt halusit tätä Jaana-Petteriä 23% enemmän kuin minä, niin saat luvan antaa sitä reikää 23% enemmän kuin ennen" on vain lapsellista leikkimistä eikä kuulu vastuulliseen parisuhteeseen, eikä aikuisen ihmisen käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos toinen ei nauti minusta, niin mulle on ihan ok, ettei ole seksiä. Minustakin se saattaa johtua, tai voi olla, että ei johdu. En ole niin lapsellinen tyhmä aistiorja, kuten ap, että kärsisin asiasta. Osaan itsetyydyttää, opettele säkin, vam_mainen aloittaja.
...ja silti sulla on noin paha olla itsesi kanssa, että se paistaa kaikin tavoin vastauksestasi läpi.
Jos mies on vaatinut lapsia, niin kyllä sillä on velvollisuus hoitaa asiat niin, että äidille on tarjolla riittävä määrä tyydytystä. Yleensä nainen ei edes juurikaan kaipaa seksiä lasten ollessa pieniä, joten se vähäinen määrä pitää miehen olla valmis tarvittaessa toimimaan.
Jos taas äiti on vaatinut lapsia, on miehen oma vika seksin väheniminen ja joskus jopa loppuminenkin. Ei ole mitenkään edes odotettavissa, että äiti jaksaisi tai edes viitsisi harrastaa seksiä pikkulasten vaatiessa aikaa ja voimia. Mies on tietoisesti ottanut riskin seksin vähenemisestä jossain vaiheessa suhdetta jo suhteeseen alkamisella, nyt se riski on sitten lauennut ja siihen täytyy vain tottua.
No kaipaa sä vain huomiota, se ei ole mikään sun oikeutesi sitä silti saada, senkin epäkypsä pska. Se ei ole kenenkään velvollisuus sinua kohtaan. Eroa, jos et saa suhteesta sitä mitä tahdot.