Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatella kun miehellä kestää vastata kauan?

Vierailija
10.01.2018 |

Olen tuoreessa tapailusuhteessa, jossa asetelma vielä epävarma. Miehellä kestää usein vastata mielestäni hyvin kauan viesteihin, siis esim. 1-2 vrk. Onko tämä normaaliakin miesten keskuudessa vai onko kyse siitä, ettei kyseinen mies ole kovin kiinnostunut? Kuitenkin hän vaikuttaa muuten oikein kiinnostuneelta, ehdottaa tapaamisia jne.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kysynyt, miksi kestää vastata? Lukeeko kuitenkin viestit, mutta ei vaan vastaa? 

Vierailija
2/13 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa. Itse saatan joskus unohtaa vastata, jos on kiirettä ja muistaa vasta seuraavana päivänä. Nainen olen. Onko viesteissäsi kysymyksiä? Roikkuuko hän muuten paljon puhelimella eli on paljon Whatsappissa, muttei silti vastaa sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkitsevainen ihminen

Vierailija
4/13 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän lukee kyllä viestit, mutta vastaa seuraavana tai parin päivän päästä yleensä (ellei ole jotain tosi akuuttia kysymystä). Ja käsittääkseni ei kyllä kauheasti roiku somessa. ehkä pari kolmen kertaa päivässä näyttää käyvän noissa viestipalveluissa -Ap.

Vierailija
5/13 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asetelma vielä epävarma" Mies on siis onnistunut taktiikassaan.

Vierailija
6/13 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käytännössä huomannut sen, että jos miestä kiinnostaa niin sitä ei tarvitse miettiä.

Vierailija
7/13 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on sellaisia *huoh*

Mutta vaikuttaa siltä, että hän nyt ei varsinaisesti pöksyissään pyöri ihastuksesta - sekin on joillekin luonteenomaista, vaikka olisikin kiinnostusta.

Vierailija
8/13 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveästi kiinnosta.

Itse vastaan hitaasti vaikka kiinnostaisikin, koska mua jännittää vastata kiinnostavalle tyypille :D mutta jos mua ei kiinnosta, unohdan kokonaan tai vastaan vasta kun on tylsää (1-2vrk, viikko)

Mutta olen nainen.

Vierailija
9/13 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Vaikea siis tietää, mistä voisi olla kyse. Ehkä kuitenkin sitä, ettei kiinnostus ole hurjaa. -Ap.

Vierailija
10/13 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta ja hänellä saattaa olla muitakin kiinnostuksenkohteita. Mielestäni ihan selkeä juttu.

Vierailija
11/13 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt jotain ajateltavaa keksiä.

Vierailija
12/13 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jos toinen on niin ihastunut että kyselee täällä tämmöisiä, ja toinen vastailee viestteihin vasta vuorokauden kuluttua, niin ei ehkä olla ihan samalla ihastumisentasolla. Jos olisin sinä, en laittaisi viestiä enää ennen kuin toinen kyselee kuulumisia. Sitten vain lukisin, ja jättäisin vastaamatta, enkä kävisi viestipalvelussa pyörähtämässäkään ennen kuin mieheltä tulisi toinen viesti. Siihen vastaisin myös ainakin tuntien viiveellä.  Ihan vain katsoakseni mitä tapahtuu. Luultavasti jatkaisin tuota silloin tällöin vastaamista ja viestin laittoa niin kauan että huomaisin itsekin ettei taida minuakaan tällainen oikein kiinnostaa.

"Ongelmahan" tuossa on se, että sinä riudut ja odottelet sydän pamppaillen viestiä, jolloin aivosi on varattu tälle miehelle koko ajan. Ku lakkaat odottamasta, niin tiellesi voi ilmestyä se oikea, joka on yhtä ihastunut kuin sinäkin!

Vierailija
13/13 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme