Kaveri 16v seurustelee 43v kanssa
Ja tää on vanhemmille ihan ok.
Oon siis itse 18v eikä tulis mieleenkään noin vanha hyi kamala. Ei oo provo, mutta ihan hyvässä hengessä haluisin keskustelua siitä miten teillä toimittaisiin vastaavassa tilanteessa? Ei teiniä voi oikeen kieltääkkään ja mitään laitonta ei tossa ole, mutta aika härskiä kuitenkin.
Kommentit (6)
Porvoolaisilla on yleistä isot ikäerot.
Noh itse olen 52v herrasmies ja mulla on juuri 18v täyttänyt tyttö ystävänäni. Käydään matkoilla yhdessä. Minä kustannan ja hän poistaa paineet minulta. Harrastetaan hyvää seksiä ja minä ostan hänelle vaatteita ym mitä hän nyt sattuu tarvitsemaan. Tuollainen nuori nainen pitää kyllä miehen nuorena kun saa tuoretta naista.
Vierailija kirjoitti:
Porvoolaisilla on yleistä isot ikäerot.
Ei oo edes mikään vitsi, vaan lähipiirissä oikeasti tällänen pariskunta. Tyttö on aika epävarma itsestään ja hakeutunu sen seuraan jolle näyttää kelpaavan.
Nuoren pojan on hyvä olla vanhemman ja kokeneemman naisen kanssa. Älä kauhistele.
Vierailija kirjoitti:
Noh itse olen 52v herrasmies ja mulla on juuri 18v täyttänyt tyttö ystävänäni. Käydään matkoilla yhdessä. Minä kustannan ja hän poistaa paineet minulta. Harrastetaan hyvää seksiä ja minä ostan hänelle vaatteita ym mitä hän nyt sattuu tarvitsemaan. Tuollainen nuori nainen pitää kyllä miehen nuorena kun saa tuoretta naista.
...puhumattakaan siitä, miten vanhan miehen seura vanhentaa tuota nuorta naista, kun saa eltaantunutta ukkoa. Huh! Mulle nuorena naisena kelpaa vain nuoret miehet.
Haukotus