Haluaisin lihottaa ylipainoiseksi
Olen kyllästynyt kontrolloimaan syömisiä ja pakottamaan itseni talvikeleillä liikkumaan, joten aloitin joulukuun alussa lihotuskuurin. Sallin itselleni mahdollisuuden nauttia herkkuruokia kielletyltä listalta, laittaa leivän päälle useita siivuja Valion mustaleimajuustoa, popsia suklaata ja napostella sipsejä iltaohjelman aikaan. 50kg lähtöpaino on noussut 4kg ja tavoittelen entistä painoani 75kg vuosien takaa. Olin silloin onnellinen, naisellisempi ja minulla on vielä kauniita vaatteitakin tallessa. Onko paha asia, että tykkään olla ennemmin lihava ja vähän ylipainoinen kuin ympäristön velvotteesta laiheliini?
Kommentit (37)
Miksi aina ne ainoat vaihtoehdot on joko ruokakontrollifriikki laiha tai herkutteleva ylipainoinen? Siinä välissä on monta muuta terveellistäkin vaihtoehtoa.
Entä jos on sattunutkin, että syömisiä ei haluakaan kontrolloida mitenkään ja olen liikkunut hiukan....kuinka joku voi provoksi mitään väittää.
Eikö jokainen saa päättää, jos tahtoo lihottaa ja pysyä lihavana?
Entä jos puntarini näyttää tänäänkin 71,1kg, voiko silmin havaittua lukemaa sanoa provoksi? Sattuu vain pitämään paikkaansa kuin BBW-ryhmissä aktiivisuuskin. Meitä on moneksi.
Onko se kivaa että on lihava olen itse miettinyt sitä minulla on jo pieni pömppö ja haluaisin kysyä että kannataako lihominen ja onko tyylikästä kun vaatteet paukkuu ja huone kalut natisee ja maha höllyy mukana
Itse painan 75 kg ja yritän laihduttaa 5-10 kg pois. Jos olisin sinä niin en lihottaisi itseä. On helpompi liikkua ulkona kun on normaalissa painossa. Olin ennen normaalissa painossa ja harrastin säännöllisesti liikuntaa. Nyt liikunta on paljon hankalampaa, mutta yritän silti liikkua.
Olet nyt jo pullukka koska olet noin lyhyt.
Kysyn vain onko se hyvä juttu et minulla on pieni löllö maha kysäsen sen takii et kannattaako minun laihduttaa vai kasvattaa isompaa löllö massua ja sitten jos rupeen lihottaa niin mitä kannataisi syödä olen miettinyt asiaa ja se että onko siinä jotain hienoa kun on iso löllömäinen maha
Onkohan AP katsonut Simpsonsien jakson S07E07: Homer lihottaa tahallaan itsensä sellaiseen kuntoon, että työnantajan on pakko sallia Homerille työskentely kotoa käsin.
Lykkyä tykö. Kannattaa syödä kuten Homer tuossa jaksossa. Vinkki 1: Hiero ruokaasi paperia vasten. Jos paperi muuttuu läpinäkyväksi, ruoassa on riittävästi rasvaa. Sitä kannattaa syödä.
Onko se teidän mielestä kivaa leikkiä omalla mahalla mulla on sellai pieni höllyvä pehmeä maha ja leikin sillä välillä leikittekö te teidän mahoilaan ja meneekö se sillee että mitä isompi maha sitä parempi että kannataakö se mahan kasvattaminen
"Olen kyllästynyt kontrolloimaan syömisiä ja pakottamaan itseni talvikeleillä liikkumaan"
"Kun suhde on terve, syöminen on myönteinen asia. Silloin voi toki olla hyvin kiinnostunut ruoasta, mutta pöytään istutaan vain kun on nälkä, lopetetaan syöminen, kun maha on täynnä, eikä lohduteta tai säädellä tunteitaan aterioilla. Tällöin ruoka ei ole mielessä aterioiden välillä, eikä siihen liity suuria tunteita."
Onko sinulla näin? Kuulostaa sille että ei. Oletko miettinyt miksi?
Terveen ruokasuhteen omaava ei kontrolloi eikä pakota itseään mihinkään. Ei elä syödäkseen vaan syö elääkseen.
Kysyn teiltä vinkkejä koska haluisin lihottaa ja kasvattaa ison löllö mahan joka roikkuu housujen päällä ja olen nainen joten olin ennen hyvässä kunnossa mutta sitten en enää jaksanut huolehtia ruuasta tai liikunnasta joten ajattelin lihottaa joten vinkkejä saa antaa
Juu, sama juttu. Päätin lihottaa itseäni tarkoituksella, kun en jaksa pelätä, että joudun pakkohoitoon alipainon takia. Laihoja ihmisiä kohtaan ollaan lisäksi tosi v*ttumaisia joka paikassa. Paljon helpompaa ostaa isoja kauhtanoita ja antaa läskin kertyä.
Okei onko vinkkiä antaa mitat ka bataisi syödä koska haluisin kasvattaa mahaa kovaa vauhtia joten saanko päivässä yhtään mitää aikaseks
Ja kannataako kulkea kotona maha näkyen sillee et jos vaikka syön paljon niin onko järkevää pitää mahaa auki ja myös et onko mahalla kiva leikkiä kun se en sellai löllö pallo jolla leikkii ja paljon maha voi venyy yhen päivän aikana
Kansantaloudelle suuret mahat ja sairaat ovat huono yhdistelmä.
Nyt tarvitaan rahaa uusien aseitten hankintaan ja Ukrainan tukeen.
Myös rasvamaksa uhkaa, kihti ym. Ei ainoastaan diabetes!
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan ja minusta sellainen tutun punkero vartalo on kotoisa. Koen olevani omanlaiseni vähän tukevampana entisissä koon 44-46 vaatteissa. Haluan täyttyä niihin.
Olen ollut nuoruudesta saakka hyvin hoikka ja syönyt erittäin paljon, myös herkkuja, silti paino pysyi 45-47 kg välillä.
Nyt, kun en erinäisistä syistä jaksa lenkkeillä enkä pyöräillä, paino noussut n. 20 kg.
Suosittelen hoikkana pysymistä, nämä paksut kintut ja iso maha eivät ole kivoja.
Olen 161 cm hentorakenteinen, mutta en enää hoikka.
Provoksi tän tietää pelkästään siitä että 4kg vain noussut paino joulukuun alusta. Kontrolloimaton syöminen ilman liikuntaa nostaa painoa 5kg kuukaudessa, helposti...