Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joille on tehty kolonoskopia

Vierailija
10.01.2018 |

Mitä tytjennysnestettä olette käyttäneet? Mikähän olisi miellyttävimmän makuinen?

Nyt olisi toinen tähystys edessä. Viimeksi käytin Colonsteriliä, mutta siitä jäi traumat sillä maistui aivan hirveältä ja oksensin jatkuvasti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennysnestettä siis...

Vierailija
2/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colonsteriä oli minulla. Ei se minusta kauhean pahaa ollut, jäähdytin kunnolla ja pistin tikkarin heti suuhun lasillisen jälkeen. Pahempia ne kavereiden kotiviinit ja kiljut oli, joita nuoruudessa tuli joskus juotua.

Toisella kertaa taisi olla Phosphoral (?), sellainen pieni pullo. Se ilmeisesti laski minulla kaliumit tosi alhaalle. Olin leikkaukseen menossa ja se meinasi lykätä sitä, mutta jollain lääkkeellä tilanne saatiin tasattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colonsteril on ilmeisesti tehokkain vaikka maistuu pahalta

Vierailija
4/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colonsteril taisi olla. Eihän se mitään herkkua ole mutta kyllä sen kestää.

Pahempaa oli se mahakipu ja ultrapierut sen kolonoskopian jälkeen.

Vierailija
5/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi haluan kysyä minkälaista kipulääkettä/rauhoittavaa olette saaneet tutkimukseen?

Sain viimeksi Diapamin suun kautta ja Panadolia, mutta ne eivät tuntuneet riittäviltä. Onkohan mahdollista saada esim. kanyyli, jonka kautta voidaan antaa tutkimuksen aikana tarvittaessa lisää (nopeasti vaikuttavaa) kipulääkettä?

Ap

Vierailija
6/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colonsteril kuulemma tehokkain. Sitä itse käytin. Kipulääkkeen sain suoneen pahojen kiinnikkeiden takia.

Vierailija
7/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join jotain P-alkuista ainetta. Ei maistunut pahalta ja hyvin tyhjeni. Yritin googlata aineen nimeä mutta ei tullut nimeä esiin. Olin toimenpiteessä viime huhtikuussa, enkä enää muista aineen nimeä, sorry. Prop... Pruc... Pres... Äääh.

Vierailija
8/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin Phosphoralia. Toimi tosi hyvin, lääkäri kehui, että suoli oli täysin tyhjä ja siksi kolonoskopian tulos oli täysin luotettava. Muutin myös ruokavaliota jo viitisen päivää ennen tyhjennystä.

Vierailija
9/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moviprep

Vierailija
10/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Picoprep ehdottomasti! Lasillinen appelsiinin makuista litkua ja sitten mitä tahansa kirkasta juomaa pari litraa! Aivan paras tapa tyhjentää!

Vierailija
11/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanyylin kautta olen saanut aina lääkkeet.. rauhoittavaa ja kipulääkettä.. oxynestiä muistaakseni. Pää menee vähän sekaisin, mutta toimii!!

Vierailija
12/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis kolonoskopia edessä maanantaina ja Colonsteriliä joudun juomaan. Kovin miellyttävää makuelämystä ei taida olla luvassa... Mietin myöskin, että kehtaanko kävellä kotiin tutkimuksen jälkeen vai olenko kävelevä pierutyyny?

Vierailija
13/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis kolonoskopia edessä maanantaina ja Colonsteriliä joudun juomaan. Kovin miellyttävää makuelämystä ei taida olla luvassa... Mietin myöskin, että kehtaanko kävellä kotiin tutkimuksen jälkeen vai olenko kävelevä pierutyyny?

Piereskelyä en muista, mutta rauhoittavien ja kipujen vuoksi varaa ainakin taksiraha.

Minulla oli tyhjennykseen phosphoral. Väkisin piti niellä, ja ruokavalio tosiaan muuttaa ajoissa. Mutta toimi.

Vierailija
14/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyt vain paskalla. Kyllä se kamera puskee jöötin läpi. Ei sun tartte persettäsi nuohota.

Vierailija
15/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippa housuun, jos meinaat kotiin kävellä. Varmuuden vuoksi.

Vierailija
16/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colonsterilillä tyhjensin ja hyvin tyhjeni. Tutkimus tehtiin ilman esilääkkeitä ja onnistui hyvin.

Vierailija
17/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi haluan kysyä minkälaista kipulääkettä/rauhoittavaa olette saaneet tutkimukseen?

Sain viimeksi Diapamin suun kautta ja Panadolia, mutta ne eivät tuntuneet riittäviltä. Onkohan mahdollista saada esim. kanyyli, jonka kautta voidaan antaa tutkimuksen aikana tarvittaessa lisää (nopeasti vaikuttavaa) kipulääkettä?

Ap

En mitään, oli kiva kun pääsi heti toimenpiteen jälkeen lähtemään (autolla). On epämiellyttävä, mutta ei kivulias toimenpide.

Vierailija
18/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehty tuo tähystys monesti ja jonossa oon taas uuteen. Colonsteriliä käyttäny aina, tosi tehokas. En oo koskaan saanu Panacodia vahvempaa kipulääkettä? Te jotka ootte saanu suonensisäsesti vahvempia kipulääkkeitä, ootteko joutunu jäädä sairaalaan sen jälkeen tarkkailuun tmv? En tiedä onko täällä se edes vaihtoehto...

Vierailija
19/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colonsteriliä ovat tunkeneet kouraan kun tutkimus on ollut edessä, se toimii kyllä mutta melkoista kuraahan se maun puolesta on. Moviprep oli kokeilussa kerran mutta ei jostain syystä toiminut.

Vierailija
20/22 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colonsteril

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan