Onko muilla yhtä kauheita anoppeja kuin minulla?
Miehen äitiin tutustumisen myötä opin ymmärtämään miksi anoppi-vitsit on keksitty.
Anoppi on siis haukkunut minua monesti "vitun ämmäksi" kun kaikki ei olekkaan mennyt niinkuin Hänen Korkeutensa haluaa.
On yrittänyt puuttua ehkäisyasioihimme, koska olisin kelvoton äiti.
Yritti siis udella mieheltäni mikä ehkäisy meillä on käytössä ja että käytänhän varmasti pillereitä. No en! Suvussa veritulppariskiä enkä muutenkaan moisiin koskisi.
Olemme siis aikuisia, mies 28 ja minä 27.
Viimeisimpänä suuttui, siis oikeasti suuttui kun emme suostu äänestämään presidentinvaaleissa anoppia miellyttävällä tavalla.
Kuka oikeasti voi suuttua tuollaisesta? :D
Tarvin vertaistukea, nyt kertoilkaapas omia kauhutarinoita anopeista tai appiukoista :-)
Kommentit (22)
Ei ole. Anoppi on ihan mukava, vaikka emme olekaan läheisiä. Appiukko on ihmisenä tosi rasittava, mutta häntä tapaamme maksimissaan kerran vuodessa. Silloin mukana on kuitenkin miehen muuta sukua, joka on tosi mukavaa ja appiukon avopuoliso, joka on aivan mainio tyyppi, joten ei se nyt niin haittaa.
Tsemppiä kuitenkin aloittajalle!
Miehen äiti tulee "kylään" harva se päivä.
Eli kyttäämään onko meillä hänen mielestään tarpeeksi siistiä ja tonkimaan kaappeja.
Suunnittelen mielessäni muuttoa 500km päähän ko. ihmisestä.
Ikävää tommonen ja yleensä yleisempää noin päin kun meillä.
Me tullaan anopin kanssa loistavasti toimeen ja jaetaan yhteisiä kiinnostuksen kohteitakin, joten puhuttavaa riittää. Vauva asiaan hän vastas lupautumalla tulemaan maksamaan meille mieluisat lastenvaunut 😉
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ne päivät menossa?
Tarkentaisitko?
Ap
Vihaan miehen isää. Hän on kylmä ja laskelmoiva. Suosii mieheni siskon perhettä, me taas olemme hänen mielestään epäonnistuneita elämässä. Olemme työssäkäyviä ihmisiä kumpainenkin, mitään perusteluja ei ole tullut, miksi hän näkee meidät epäonnistujina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkentaisitko?
Ap
Eikun ajattelin että kuulostaa menstrulaatio liioittelulta. On varmaan joku teinianoppi kun noin kiroaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkentaisitko?
ApEikun ajattelin että kuulostaa menstrulaatio liioittelulta. On varmaan joku teinianoppi kun noin kiroaa.
Ikävä kyllä en liioittele. Anoppi käyttää useinkin voimasanoja, vaikka on "sivistyneempää" väkeä.
Meillä myös anoppi suuttuu kaikesta mikä ei mene hänen mielensä mukaan. Kaikki paheni kun saimme ensimmäisen lapsen. Suuttuu kaikesta mikä ei mene hänen mielensä mukaan. Jos synttäreitä ei järjestetä silloin kun he ovat päättäneet, eivät tule paikalle. Valittivat kun emme kastaneet lapsiamme, se oli ensimmäinen iso riita.
He eivät käy juuri koskaan kylässä, oma äitini käy usein ja ovat niin mustasukkaisia kun lapsillamme on läheisemmät välit äitiini. Ja heitä on kutsuttu kylään, mutta ei kelpaa tulla. Nyt haukkuvat selän takana meitä kun emme anna sinne lapsia ikinä hoitoon!
A. Lapset eivät itse halua kun ovat sen verran etäisiä ja B. Meidän pitäisi bussilla viedä lapset heille parin tunnin päähän ja lähteä bussilla kotiin. Raahata lasten istuimet ja kaikki. Sekä hakea heidät bussilla myös. Liikaa vaivaa meille, heillä olisi pari vuotta vanha auto, jolla voisivat hakea. Äitini on muutaman kerran hakenut lapset yökylään autollaan ja tästähän he ovat katkeria. Olemme sanoneet, että yökylää mietitään sitten uusiksi kun käyvät enemmän ja tutustuvat lapsiin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkentaisitko?
ApEikun ajattelin että kuulostaa menstrulaatio liioittelulta. On varmaan joku teinianoppi kun noin kiroaa.
Ikävä kyllä en liioittele. Anoppi käyttää useinkin voimasanoja, vaikka on "sivistyneempää" väkeä.
Aivan oikeasti joku järkevä aikuinen käyttää vitun ämmää? Kuinka huonoa väkeä sinä itse olet jos tuo sivistynyttä?
Meidän anoppia saisi varmaan uhata aseella että käyttäisi "vitun ämmää" jossain yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää tommonen ja yleensä yleisempää noin päin kun meillä.
Me tullaan anopin kanssa loistavasti toimeen ja jaetaan yhteisiä kiinnostuksen kohteitakin, joten puhuttavaa riittää. Vauva asiaan hän vastas lupautumalla tulemaan maksamaan meille mieluisat lastenvaunut 😉
Meillekin anoppi lupasi ostaa vaunut. Mutta kun meidän käyttöön ei ollut hyvät hänen valitsemansa, niin eipä ostanutkaan. Ja hintaeroa oli n. 100€ sanottiin, että maksetaan itse tuo erotus, ei silti kelvannut, koska eivät olleet ne mitkä hän halusi.
Sama syöttötuolin kanssa. Hän olisi ostanut todella kalliin, joka ei edes pieneen keittiöön mahtunut. Valitsimme halvan ja pienemmän, joten ei kelvannut enää maksaa.
Olen todella iloinen puolestasi, että sinulla on noin ihana anoppi! Kannattaakin vaalia noin hyvää anoppisuhdetta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkentaisitko?
Aivan oikeasti joku järkevä aikuinen käyttää vitun ämmää? Kuinka huonoa väkeä sinä itse olet jos tuo sivistynyttä?
Sivistyneen kirjoitin lainausmerkeissä.
Hän on akateemisesti koulutettu ja pitää itseään sivistyneempänä kuin esimerkiksi minua, jolla on "vain" toisen asteen tutkinto.
Ap
Kamala ihminen tuo anoppisi.
Miksi siedätte moista elämässänne?
Vierailija kirjoitti:
Kamala ihminen tuo anoppisi.
Miksi siedätte moista elämässänne?
Siedän vain ja ainoastaan mieheni takia.
Ap
Mä olen onnekas, kun on mukava anoppi. Ollaan tosi samanlaisia ja nauraa räkätetään yhdessä.. eli enemmän kaveri kuin anoppi:D käyn usein anoppilassa kylässä ihan ilman miestäkin.
Eli apua, Onko mieheni valinnut äitinsä kaltaisen vaimon 😂
Olen kisan voittaja: anoppi laittoi dildooni vettä :) kiva yllätys. .
Asuttiin lähekkäin, hänellä vara-avaimet ja oli eräs kaunis päivän tullut meille omin luvin ja alkanut siivoamaan. Ja kaivamaan kaappeja kun dildoni kerran löysi.
Myöhemmin samalla viikolla tuli meille humalassa ja heitti päälleni lasin vettä. Piti poistua omasta kodista ja soittaa poliisit kun riehui siellä.
Asumme nykyään 850km anopista, miksihän....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkentaisitko?
Sivistyneen kirjoitin lainausmerkeissä.
Hän on akateemisesti koulutettu ja pitää itseään sivistyneempänä kuin esimerkiksi minua, jolla on "vain" toisen asteen tutkinto.
Ap
Sinä pidät vai hän pitää. "vitun ämmää"?
En ees viitti kaikkea kertoa mut just viikonloppuna sain kuulla et kidutan lastani kun meillä ei syödä karkkia tms. ylimäärästä sokeria, haukku läskiks ja kun sanoin et mun ulkonäköä ei kommentoida olin kuinka läski tahansa (oon normaalipainonen) niin olinkin sitten sairas, hullu, itsekeskeinen kpää ja mitäs kaikkea muuta se musta huus.. Eipä onneks tarvii enää tän jälkeen nähdä kyseistä henkilöä ikinä.
Oletko minä? :D
Meillä myös anoppi sekä appi ovat yrittäneet udella että onhan meillä varmasti ehkäisyasiat kunnossa.
Yritämme vauvaa, joten noita udellessa on tehnyt mieli motata kumpaistakin.
Olen siis kolmikymppinen.
Minusta tuollaisissa uteluissa rikotaan jo pahasti yksityisyydensuojaa.
Odottelen jo valmiiksi sitä haukkujen määrää, joka seuraa jos meillä tärppää.
Olisimme "paskat vanhemmat".
Syytä tosin emme ole kuulleet, enkä ole jaksanut lähteä arvailemaan.