OP:n asiakkailla palkka myöhässä
Onko täällä muita Osuuspankin asiakkaita, joille ei ole palkkaa tullut tänään perille? Otin yhteyttä työnantajaani ja hän sanoi, että palkat on laitettu ajallaan maksuun, mutta vika on pankkilakossa ja pankeissa. Pieni paniikki päällä, tulisi tarpeeseen tuo palkka.
Kommentit (16)
Kenen palkkapäivä on 10.pvä? Keskellä viikkoa?
Tuskin se useita päiviä on myöhässä, että tarvitsee panikoida :D
Vierailija kirjoitti:
Mun on huomenna. Palkka tulee kahden viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt ollaankin jännän äärellä miten jonkun palkkapäivä voi olla eri kuin oma.
ps. 10 pvä ei ole aina keskella viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse täällä myös odottelen palkkaa, jonka pitäisi tulla tänään. Tosin meillä syy on palkanmaksusysteemien muutoksesta ja maksatus oli siksi myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Joka kuun kymmenespäivä onkin aina keskellä viikkoa. Miten se voi ensi kuussa olla muuten lauantaina? Se ei tiettävästi ole keskellä viikkoa.
Rakkaudella 10 ja 23 pvä palkkansa saava
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat sinun mielestäsi hyväksyttäviä palkkapäiviä? En ole koskaan kuullut että kellään tulisi palkka viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Lain mukaan palkka pitää maksaa palkkapäivänä. Kyllä on syytä vetää herne nenään, jos näin ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lain mukaan palkka pitää maksaa palkkapäivänä. Kyllä on syytä vetää herne nenään, jos näin ei tapahdu.
Niihän se on maksettukin, joten paniikkin pitäisi olla ap osalta ohi
Mulla S-Pankki ja kerkesin kanssa pelästyä, kun ei palkkaa näkynyt. Työnantaja sanoi, että vika on pankeissa ja asia on selvityksessä. Mulla palkka näkyi tuossa klo 11 jälkeen jo onneksi.
Nordean eilissä maksuissa on kuulma ollut jotain häikkää ja ovat siirtyneet muihin pankkeihin vasta tämän päivän kuluessa.
Abc kirjoitti:
Onko täällä muita Osuuspankin asiakkaita, joille ei ole palkkaa tullut tänään perille? Otin yhteyttä työnantajaani ja hän sanoi, että palkat on laitettu ajallaan maksuun, mutta vika on pankkilakossa ja pankeissa. Pieni paniikki päällä, tulisi tarpeeseen tuo palkka.
Ei ollu mullekaan tullu:( t: 2 op:n asiakas
Vierailija kirjoitti:
Mun! Ja mitä sitten jos on keskellä vkoa?
Nordean palkksiirroissa on ollut ongelmia, siirrot on onnistuneet vain välillä Nordea-Nordea.
En tiedä. Ei ole ollut mitään tarvetta tarkastaa. Lainanmaksukin on sovittu juuri tälläisiä tapauksia varten parin päivän päähän palkanmaksusta.
Työnantajasi kusettaa.