Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hiljainen ja arka ihminen voisi löytää ystävän?

Vierailija
10.01.2018 |

Opiskelen, mutta pelkään ja jännitän toisia opiskelijoita, tuntuu turvallisemmalta olla yksin.

Olin masnetuneiden vertaistukiryhmässä, muut osallistujat opiskelivat toisessa oppilaitoksessa (välimatkaa 10 km, ei siis mahdollisuutta piipahtaa esim. kahville yhdessä) ja heillä kaikilla vaikutti olevan vilkkaat ja täydet omat sosiaaliset elämät.

SPR:n ystävätoimintaakin olen yrittänyt, mutta ei toistaiseksi ole tärpännyt. Yksi ystävä livahti ulkomaille töihin, seuraava taas viipotti ensimmäisen tapaamisen jälkeen omille teilleen, enkä ole kuullut hänestä sen jälkeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hiukan linnunpojalta, joka odottaa ruokaa. Onko sinulla lainkaan kokemusta siitä, mitä on olla aktiivinen osapuoli jossain suhteessa? Nimittäin, aika vähissä on ne vapaat emolinnut taivaalla.

Vierailija
2/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän löytäminen onkin vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
4/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii malttia ja kärsivällisyyttä sekä aktiivisuutta.

Vierailija
5/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ujona ja arkana yhden kaverin koulusta, kun hän pyysi lähes kaikkia facebook-kaveriksi ja kävi ilmi, että meillä oli yhteisiä kiinnostuksen aiheita. Ensin kommentoimme päivityksiä ja sitten rupesimme kirjoittelemaan ja koulun loputtua kylästelemään. Muihin ystäviini olen tutustunut muiden ystävien kautta. Minulla on käynyt todella hyvä tuuri, koska he ymmärtävät sosiaalista arkuuttani ja auttavat mukaan keskusteluun uusien ihmisten seurassa.

Vierailija
6/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity johonkin nettiyhteisöön joka sinua kiinnostaa, ala vaikka pelata roolipelejä roll20 -sivuston kautta.

Vierailija
7/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut http://www.etsitaanystavaa.com/ tai vastaavaa?

Vierailija
8/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on ystävätyhmiä esim yksinäiset yhteen. Itsekin ystävää vailla. Ei vain ole täältä päin ketään siellä.