Muita, jotka eivät seuraa mitään sarjoja tai katso ylipäätään mitään tv:stä?
Mua niiiin rasittaa, kun ihmiset kyselee "katsoitko sen ja sen" vaikka olen monta kertaa sanonut, etten katso yhtään mitään. Eräskin työkaveri aina kyselee katsoinko ja aina sanon, että mä en katso MITÄÄN tv-ohjelmaa, kun ei kiinnosta!
Miten se on niin vaikeaa ymmärtää, että kaikkia ei ihan oikeasti kiinnosta tapittaa niitä sarjoja?
Kommentit (29)
Minä taas ihmettelen kuka seuraa niitä kolmetoista tusinassa tosi-TV-sarjoja ja 12 v. tasoisille tehtyjä tiedeohjelmia tyyliin "Maaliman julmimmat tulivuoret." ja muuta ala-arvoista roskaa joita tulee mainoskanavilta?
Katsooko niitä joku ihan oikeasti?
Uutiset pyrin katsomaan ainakin kerran illassa. Muuten telkkari saattaa pysyä kiinni koko illan. Pitkät sarjat tyyliin Kauniit ja rohkeat tai Salatut elämät ei kiinnosta pätkääkään. Sarjoista kiinnostavat vain lyhyet dokumentaariset ja todellisuuspohjaiset jutut. Tänään alkaa uusi kausi Kadonneen jäljillä -ohjelmasta ja sitä aion seurata. TV5:ltä tulee saman tyylinen amerikkalainen sarja Syntymässä erotetut ja sitäkin olen seuraillut samoin kuin joku aika sitten esitettyä kotimaista Adoptoidut-sarjaa. Toisin sanoen ihmiskohtalot herättävät kiinnostukseni ja sille on vankat perusteet, sillä omakaan taustani ei ole ihan ydinperheluokkaa. No joo, toisinaan tulee katsottua muutakin kuten Ylen aamutv:tä kahvia juodessa. Pitkään katsoin myös Puoli seiskaa, mutta se polkee nykyään paikallaan ja samat vieraat toistuvat kerta toisensa jälkeen. Ai niin, hiihto ja yleisurheilu houkuttelevat minut tiukasti ruudun ääreen. Olen lapsesta asti ollut kovettu penkkiurheilija.
Katson korkeintaan uutiset, jonkun ajankohtaisohjelman jos aihe edes semi-kiinnostava. Joskus jos mielenkiintoinen dokkari, niin saatan seurata. Mutta pitää olla todella hyvä.
Sarjoja tai muuta sontaa mitä tulee, en seuraa. Lastenohjelmat on myös huonoja, joten niitäkään ei katsota meillä lainkaan.
Seuraan muutamia sarjoja netin kautta, useimmat ovat sellaisia joita ei Suomen televisiossa näytetä tai näytetään myöhässä. Televisiota en seuraa muuten kuin silloin tällöin jotain Ylen juttuja Areenasta.
Mainosrahoitteinen televisio syövyttää aivot, enkä pidä kovin fiksuna ihmistä joka seuraa sontaputkea päivittäin.
Katson TV:tä kahdesti vuodessa, Euroviisut ja joulurauhanjulistuksen. En katso mitään myöskään netistä. Elokuvia katson DVD:ltä, joskus myös joitakin harvoja sarjoja.
Me luovuttiin telkasta viime vuonna, kun kone lähinnä vain keräsi pölyä. Lasten kavereillakaan ei juuri telkkaa katsota, taitaa nykyään olla enemmän vanhempien ihmisten harrastus.
Vanhempani eivät ymmärrä meitä tässä ollenkaan, koska ilman telkkaa meidän lapset eivät opi oikeaa elämää 😂 Noo, äitini on fyysisestikin sairas, niin hänelle telkka tuo edelleen jotain iloa. BB-talon tms tyypit hänelle kai tutumpia kuin omat lapset ja lapsenlapset.
Katson lähinnä urheilua ja/tai jotain Ylen kanavilta, näitäkään en päivittäin tai aina edes viikoittain. Mainoskanavilta ei tule juurikaan mitään kiinnostavaa, tai jos tuleekin, niin sitä mainosten määrää ei kestä. Yleisurheilu ja hiihto, MM-kisat ja olympialaiset on parasta mitä tv:stä tulee! Harmittaa kun niin monet urheilulähetykset ovat karanneet maksukanaville, onneksi yleisurheilua ja ampumahiihtoa näkee Yleltä ja olympialaiset myös. Mitään sarjoja en minäkään jaksa seurata, ei vain kerta kaikkiaan kiinnosta! Netflixiä tms. meillä ei ole.
Minä en oikeastaan katso telkkaria ollenkaan. Talvella saatan katsoa jotain hiihtokilpailuja jos sattuu kohdalle. Minä en edes tiedä yhtään sarjaa mitä siellä on menossa. Silti koen voivani ihan hyvin enkä pidä itseäni omitusena hörhönä.
Niin, ja uutiset luen netistä. Ylen sivuilta, Hesarista, paikallislehdestä, BBC:n sivuilta. Paperilehtiä en tilaa enää. Jos sillä vaikka vähän säästäisi luontoa.