Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät seuraa mitään sarjoja tai katso ylipäätään mitään tv:stä?

Vierailija
10.01.2018 |

Mua niiiin rasittaa, kun ihmiset kyselee "katsoitko sen ja sen" vaikka olen monta kertaa sanonut, etten katso yhtään mitään. Eräskin työkaveri aina kyselee katsoinko ja aina sanon, että mä en katso MITÄÄN tv-ohjelmaa, kun ei kiinnosta!
Miten se on niin vaikeaa ymmärtää, että kaikkia ei ihan oikeasti kiinnosta tapittaa niitä sarjoja?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson netistä mitä katson. Sarjojen katsominen jakso per viikko tahdilla ei kiinnosta, saati ne jatkuvat mainostauot.

Vierailija
2/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson lähinnä leffoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson musavideoita. Tv on vain lasten takia, ihan turha kapistus mulle.

Vierailija
4/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso minäkään. En myöskään netistä. Elokuvia ehkä 2-5 vuodessa, jos en muutakaan tekemistä keksi. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
5/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen vuoden katsonut ainoastaan korealaisia draamoja.

Vierailija
6/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän telkkarista tule juuri mitään katsottavaakaan enää nykyisin. Eri kanavat kierrättää samoja tositeeveeohjelmia ja samat jaksot esitetään monta kertaa vuorokaudessa. 

Nyt kun ylevero lähtee joka tapauksessa, katsoi televisiota tai ei, on ohjelmat huonontuneet selvästi, kun ei Ylenkään tarvitse pitää mitään tasoa. Rahaa tulee vaikka sontaa suoltaisi.

Vierailija
7/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän telkkarista tule juuri mitään katsottavaakaan enää nykyisin. Eri kanavat kierrättää samoja tositeeveeohjelmia ja samat jaksot esitetään monta kertaa vuorokaudessa. 

Nyt kun ylevero lähtee joka tapauksessa, katsoi televisiota tai ei, on ohjelmat huonontuneet selvästi, kun ei Ylenkään tarvitse pitää mitään tasoa. Rahaa tulee vaikka sontaa suoltaisi.

Nimenomaan, sieltä ei tule mitään katsottavaa.

Vierailija
8/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen lähinnä dokumentteja. Fiktio ei kiinnosta.

Vierailija
9/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee kun ihmiset sanoo ettei ne katso telkkaria ollenkaan, ja kuitenkin seuraavat sarjoja ja leffoja Netflixistä tai muista palveluista. Minusta se on ihan sama asia.

Vierailija
10/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen lähinnä dokumentteja. Fiktio ei kiinnosta.

Tykkäätkö lukea fiktiivisiä kirjoja?

Vierailija
11/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee kun ihmiset sanoo ettei ne katso telkkaria ollenkaan, ja kuitenkin seuraavat sarjoja ja leffoja Netflixistä tai muista palveluista. Minusta se on ihan sama asia.

Jeps ja samat ihmiset tietää tasan tarkkaan mitä jossain salkkareissa yms tapahtuu vaikka ei niitä koskaan katsokaan.

Vierailija
12/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on, snobeja ovat. Mä en seuraa sarjoja mistään. Jos max 5 elokuvaa/vuosi katson telkusta, niin se on siinä. Nuokin tulee töllötettyä vain siksi, ettei saa unta tai muuten ajankuluksi. Ihan sama.

Vierailija
13/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kyllä outoa, jos ei katso MITÄÄN!

Vierailija
14/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi. Sitten jotkut vielä alkaa selittämään niitä sarjojen juonia, vaikka ei todellakaan kiinnosta.

Tosin itse seuraan Walking Deadia ja Game Of Thronesia, onneksi niitä ei tule joka viikko. Enkä ala niiden juonenkäänteistä muille jauhaa.

Eikä nuo lapsetkaan halua joka päivä telkkaa katsoa, eivät seuraa mitään sarjaa. Joskus katsovat jonkun piirretyn leffan tai Paavo Pesusienen, jos huomataan ne ohjelmatiedoista.

Vierailija
15/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kehuskella sillä, ettei seuraa uutisia tai maailman tapahtumia. Meillä on tv:ssä kanavanvalitsin, jolla voi valita haluamansa kanavan ja tv: n saa suljettuakin kun haluaa.

Katson uutisia, dokumentteja, elokuvia ja jopa tv-sarjojakin. Hyvin käsikirjoitettuja ja toteutettuja ohjelmia on ilo katsoa. Tv-sarjoissa näyttelee myös loistavia näyttelijöitä. Jos ei koskaan katso mitään, miten tietää mikä on hyvää ja mikä huonoa?

Väline sinänsä ei tee laadusta parempaa tai huonompaa. En ole kuullut juurikaan kenenkään ylvästelevän sillä ettei lue koskaan kirjoja ( vaikka huonojakin kirjoja julkaistaan) tai lue ollenkaan lehtiä ( vaikka roskalehtiäkin on).

Toki voi olla katsomatta tv:tä jos haluaa, mutta ei se ihmisestä parempaa, sivistyneempäätai avarakatseisempaa tee, saati että oikeuttaisi asettumaan toisten yläpuolelle.

Vierailija
16/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ne ihmiset varmaan ajattelee, kun jaksavat kerta toisensa jälkeen kysellä katsoitko katsoitko.

Mä kyllä pystyisin sanomaan, jos jotain sitten oikeasti katsoisinkin, mutta en katso edes sitä Netflixiä tms.

Jos mä sanon, että ilta meni sohvalla makoillessa, niin ne olettaa, että tv:tä tuijottaessa. Ihan kuin siinä sohvalla ei voisi muuta tehdä.

Joistain sarjoista tiedän iltapäivälehtien otsikoiden ansiosta.

ap.

Vierailija
17/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vain yhtä sarjaa, eikä se ole mitenkään suosittu. 

Ei minua haittaa, jos ihmiset kyselee, olenko katsonut jotain. Tuo nyt on ns. small talkia - tosin lanko elää vain katsoakseen TV:Tä ja hänen keskustelunsa saattaa mennä tunti toisensa jälkeen niin, että katsoitko sen, katsoitko tämän - ja se toki on hieman rasittavaa. 

Vierailija
18/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa kehuskella sillä, ettei seuraa uutisia tai maailman tapahtumia. Meillä on tv:ssä kanavanvalitsin, jolla voi valita haluamansa kanavan ja tv: n saa suljettuakin kun haluaa.

Katson uutisia, dokumentteja, elokuvia ja jopa tv-sarjojakin. Hyvin käsikirjoitettuja ja toteutettuja ohjelmia on ilo katsoa. Tv-sarjoissa näyttelee myös loistavia näyttelijöitä. Jos ei koskaan katso mitään, miten tietää mikä on hyvää ja mikä huonoa?

Väline sinänsä ei tee laadusta parempaa tai huonompaa. En ole kuullut juurikaan kenenkään ylvästelevän sillä ettei lue koskaan kirjoja ( vaikka huonojakin kirjoja julkaistaan) tai lue ollenkaan lehtiä ( vaikka roskalehtiäkin on).

Toki voi olla katsomatta tv:tä jos haluaa, mutta ei se ihmisestä parempaa, sivistyneempäätai avarakatseisempaa tee, saati että oikeuttaisi asettumaan toisten yläpuolelle.

Eihän mullä se tässä se pointti olekaan. Ei se ole mitään kehuskelua, jos sanoo, etten katso mitään kun en yksinkertaisesti jaksa. Tunnetko sitten huonommuutta jollain tapaa, kun katselet jotain, kun tuollaisen tunteet saat?

Mulle on ihan yks ja sama mitä kukakin vapaa-ajallaan tekee, mutta välillä rasittaa, kun joutuu saman asian sanomaan uudestaan ja uudestaan, niin kuin ei uskottaisi.

Ihan sama kuin joutuisi jankkaamaan, että ei, en harrasta jääkiekkoa. Juuei, en eilenkään käynyt pelaamassa jääkiekkoa.

ap.

Vierailija
19/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan uutisia, mutta en telkasta enkä katsomalla videoo. Lukeminen nopeampaa. Kyllä koen itseni paremmaksi kuin vapaa-aikaansa ruudun edessä viettävät. Lapsuudenkodissani oli ja on edelleen telkka aina auki, en tahdo itselleni enkä lapsilleni samaa elämää. Voit lukea tutkimuksia (ehkäpä sulle löytyisi videonakin) mitä ruudun töllöttäminen tekee ihmiselle.

Vierailija
20/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson mitä katson Netflixistä, HBO:lta tai YleAreenasta. En voi enää sietää jatkuvia mainostaukoja, enkä uusintoja, enkä sitä että tulee yksi jakso per viikko. Tosi-tv ei kiinnosta yhtään, ja kieltämättä on joskus rasittavaa huomata miten outona minua pidetään, kun en katso Putousta tai jotakin talent-ohjelmaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä