Miten jatkuvasta seksin ja läheisyyden kaipuusta pääsisi eroon?
Olen ihastunut varattuun, joten mahdollisuuteni saada läheisyyttä ja seksiä ovat nolla. En usko voivani kiinnostua kenestäkään muusta ainakaan vuosikausiin, sillä aina tulisin vertailemaan sitä toista ihmistä siihen ihastukseeni. Mikä auttaisi?
Kommentit (10)
Jos mahdollisuudet ovat nolla, niin irtautuminen ihastuksesta ensin pois. Sitten uutta tulille.
No joko odotat, että ihastus menee ohi tai sitten alat vaan etsiä uutta ihastusta, vaikkei nyt siltä tunnukaan, että kukaan voisi vetää vertoja tuolle nykyiselle kiinnostuksen kohteelle.
Mitä muita vaihtoehtoja on, jos ei tuo varattu ihastuksesi ole eroamassa?
Vierailija kirjoitti:
Jos mahdollisuudet ovat nolla, niin irtautuminen ihastuksesta ensin pois. Sitten uutta tulille.
Haluaisin ehkä jotain sopimatonta säätöäkin (lue: aviopuolison pettämistä) sen ihmisen kanssa, jos mikään muu ei onnistuisi. Mun mielestäni hän ja minä kuuluttaisiin oikeasti toisillemme ja kaikki muu on harhaa. Mutta siis hänen tahtonsa on lakini. Jos hän ei halua mitään säätöäkään, niin sitten se on kannaltani voivoi. :/ Yritän tässä taistella tunteitteni kanssa, että kykenisin unohtamaan hänet, mutta vaikealta näyttää.
Mielikuvaharjoittelu auttaa. Keksit jotain muuta ajateltavaa tilalle.
Sinä pieni pöljäke. Se terapeuttisi ei edelleenkään ole kiinnostunut potilaastaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Sinä pieni pöljäke. Se terapeuttisi ei edelleenkään ole kiinnostunut potilaastaan. :)
Mistä terapeutti ny tähän ketjuun ilmestyi, oon ihan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ehkä jotain sopimatonta säätöäkin (lue: aviopuolison pettämistä) sen ihmisen kanssa, jos mikään muu ei onnistuisi. Mun mielestäni hän ja minä kuuluttaisiin oikeasti toisillemme ja kaikki muu on harhaa. Mutta siis hänen tahtonsa on lakini. Jos hän ei halua mitään säätöäkään, niin sitten se on kannaltani voivoi. :/ Yritän tässä taistella tunteitteni kanssa, että kykenisin unohtamaan hänet, mutta vaikealta näyttää.
Kuinka hyvin siis tunnette toisenne ja kuinka usein tapaatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy haluisko se vaikka hartiahierontaa, sullahan vois olla tota noin niin sellainen palvelu. Helpottaisko se yhtään tilannetta? Ja sitten kohta oisit tietty sen tisseissä kiinni, älä mene sen tisseihin asti hieroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy haluisko se vaikka hartiahierontaa, sullahan vois olla tota noin niin sellainen palvelu. Helpottaisko se yhtään tilannetta? Ja sitten kohta oisit tietty sen tisseissä kiinni, älä mene sen tisseihin asti hieroon.
Tähän ei auta kuin uusi tutustuminen uuteen ihmiseen sitten kun olet valmis. Älä vertaile, vaan nauti mitä uusi ihminen voi antaa sinulle.