Jos saat tietää olevasi toinen nainen...
Mitä tekisit jos miehesi avovaimo ottaa sinuun yhteyttä ja kertoo olevansa avoliitossa poikaystäväsi kanssa. Mietin pitkään olisinko laittanut tälle naiselle viestiä kun nimi minulle selvisi mutta annoin olla ja näytin miehelle ovea. En tiedä saiko tämä nainen koskaan tietää olevansa pettäjän kanssa. Oli siis muutaman kuukauden molempien kanssa ja seksiä oli useaan otteeseen. Itseä ehkä vähän harmittaa laittaa vahinko kiertämään...
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Siis kumpiko sinä olit? Se avopuoliso vai se toinen? Jos molemmat ovat pistäneet välit poikki miehen kanssa, niin mitä väliä?
Olin avopuoliso. Ja ovat tämän toisen naisen kanssa edelleen yhdessä. Mies taitava valehtelija. Kertoi minulle olevansa työreisussa ja mummon luona ynnä muuta vaikka oli tämän naisen luona. Ja exäni tosiaan vielä vuoden ajan erosta pyyteli takaisin ja lähetteli viestejä ennen kuin blokkasin ne. Etten usko nykyisen tyttöystävän tietävän miehen "harrastuksesta" mies muuten löytyy myös tinderistä. Mutta tämä on nyt on uuden naisen ongelma
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit jos miehesi avovaimo ottaa sinuun yhteyttä ja kertoo olevansa avoliitossa poikaystäväsi kanssa. Mietin pitkään olisinko laittanut tälle naiselle viestiä kun nimi minulle selvisi mutta annoin olla ja näytin miehelle ovea. En tiedä saiko tämä nainen koskaan tietää olevansa pettäjän kanssa. Oli siis muutaman kuukauden molempien kanssa ja seksiä oli useaan otteeseen. Itseä ehkä vähän harmittaa laittaa vahinko kiertämään...
Olen mies ja mulle kävi ,et äijä soitteli ja esitteli ittensä. Luulin eka pilapuheluksi ja löin luurin kiinni.. Sit tuli viesti ja kerto kuka on ja asia koskee sen vaimoa. Soitin takas.. Olin kyseisen naisen kanssa edenny jo tapailuvaiheesta niin, että vakavasti suhteeseen. Sillä oli työasunto helsingissä( mitä siis luulin oikeeksi himaksi) ja oikea koti tampereella. Ja työmatkat se teki tampereelle... Eli oikeesti siis meni himaansa, Taitavasti se pyöritti tota palettiaan.. Sille miehelle sanoin, että kiitos ja anteeksi en tiennyt.. Saat pitää muijan... Joo en siis tod pidä.. Sai muija kenkää niin sanotusti molemmilta.
Olisi reilua antaa naisen tietää siitä.
En tietenkään tykkäsi siitä että mua on petetty vaimon kanssa... eli suhde päättyisi mun osalta siihen.
Hänen ja vaimonsa välit on sitten heidän asia, ei kuulu mulle.
Olen miettinyt moneen otteeseen jos olisin tälle naiselle viestiä miehestä laittanut mutta uskon että mies osaa sen verran käyttää lahjojaan et saa minut näyttämään sekopää exältä joten olen antanut olla.
Minä kertoisin koska mitä pitempään valhe jatkuu sitä enemmän sen paljastuminen satuttaa. Omatunto ei antaisi elää petturin kanssa
Olisi kannattanut ottaa kuvakaappaus viesteistä ja lähettää ne nyksälle.
Itsellä käynyt joskus samoin ja vieläkin harmittaa etten tyttöystävälle kertonut miehen touhuista, olin siis se "toinen nainen". Ärsyttää kun tinder ja nettideitit on näitä pettäjiä pullollaan ja tosi vaikea tietää kuka seurustelee ja kuka oikeasti vapaa. Nykyään ilmoitan kaikista luuseri pettäjistä jotka jää vain kiinni!
Tässä muuten melko tunnistettavat merkit onko kyseessä luultavasti varattu mies/nainen:
-ei ole omalla etunimellään ilmoituksessa
-haluaa nähdä vain sinun luonasi eli ei vie omaan kotiin
-JOS haluaa nähdä julkisesti, tapahtuu se yleensä hänen ehdottamassa paikassa ja muualla kuin oman asuinpaikan lähellä
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt moneen otteeseen jos olisin tälle naiselle viestiä miehestä laittanut mutta uskon että mies osaa sen verran käyttää lahjojaan et saa minut näyttämään sekopää exältä joten olen antanut olla.
Kannattaa silti sanoa jää vastuu sitten naiselle että uskooko, eikä sinun tarvitse miettiä asiaa sen enempää.
Minä olen meidän tapauksessa ollut se toinen nainen, miehellä on siis vaimo. Vaimo ei ole ottanut yhteyttä minuun enkä minä häneen, vaikka olen saanut tietää kuka hän on. Ihan sen takia, että tässä tapauksessa mies on aivan näkyvästi ja avoimesti erittäin huonokäytöksinen lähinnä sika! Vaimolta ei siis missään tapauksessa ole voinut jäädä huomaamatta miehensä taipumukset (mukaan lukien myös some), vaikken hänelle olekaan erikseen infonnut meidän kuviosta. Tilanne selkeästi mennyt vaan huonompaan suuntaan miehellä. Nykyään hänen asenteensa kaikkia naisia kohtaan vaikuttaa hyvin alhaiselta, lähinnä näin: naiset kauniita ja seksikkäitä ulkoisesti, mutta muuten vaan käyttötavaraa ja suhtautuminen siis kuin huoraan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen meidän tapauksessa ollut se toinen nainen, miehellä on siis vaimo. Vaimo ei ole ottanut yhteyttä minuun enkä minä häneen, vaikka olen saanut tietää kuka hän on. Ihan sen takia, että tässä tapauksessa mies on aivan näkyvästi ja avoimesti erittäin huonokäytöksinen lähinnä sika! Vaimolta ei siis missään tapauksessa ole voinut jäädä huomaamatta miehensä taipumukset (mukaan lukien myös some), vaikken hänelle olekaan erikseen infonnut meidän kuviosta. Tilanne selkeästi mennyt vaan huonompaan suuntaan miehellä. Nykyään hänen asenteensa kaikkia naisia kohtaan vaikuttaa hyvin alhaiselta, lähinnä näin: naiset kauniita ja seksikkäitä ulkoisesti, mutta muuten vaan käyttötavaraa ja suhtautuminen siis kuin huoraan.
oletko varma että vaimo tietää? Monesti me petetyksi tulleet olemme sinisilmäisiä ja uskomme kaiken mitä mies haluaa uskotella. Laita viestiä vaimolle jotta totuus petturin peleistä paljastuu.
Kertokaa siskot, kertokaa! Vaimolla on oikeus tietää ja mies voi ottaa vastuun toiselle naiselle antamista lupauksista. Minulle mies lupasi jättää vaimonsa heti kun tilanne on sopiva. Odotin viisi vuotta ja mitään ei tapahtunut. Kirjoitin sitten vaimolle nimettömän kirjeen ja laitoin mukaan muutaman valokuvan
Mies muutti mun luokse seuraavalla viikolla! Jes!
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa siskot, kertokaa! Vaimolla on oikeus tietää ja mies voi ottaa vastuun toiselle naiselle antamista lupauksista. Minulle mies lupasi jättää vaimonsa heti kun tilanne on sopiva. Odotin viisi vuotta ja mitään ei tapahtunut. Kirjoitin sitten vaimolle nimettömän kirjeen ja laitoin mukaan muutaman valokuvan
Kerroitko miehelle että kirjoitit vaimolle? Miten suhtautui asiaan, suuttuiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroitko miehelle että kirjoitit vaimolle? Miten suhtautui asiaan, suuttuiko?
Mies ei tiedä kirjeen kirjoittajaa, enkä todellakaan aio kertoa. Luulen että suuttuisi minulle joten aion pitää turpani kiinni. Epäilee eksänsä työkaveria joka oli nähnyt meidät viihteellä ja aikoi mennä vetämään sitä turpaan. Onneksi ei toteuttanut uhkausta :)
Vierailija kirjoitti:
Tollanen elämä ois jännää.
Taidat pitää kovasti kyrvistä suonikkaista ja käyristä.
Siis kumpiko sinä olit? Se avopuoliso vai se toinen? Jos molemmat ovat pistäneet välit poikki miehen kanssa, niin mitä väliä?