Huomasin eilen että olen unohtanut aakkoset ja oon 38v :(
Yritin opettaa ekaluokkalaista kotona huomasin, että en muista enää itse niitä :(
Kaivoin netistä aakkoslistan ja huomasin että ne ovat vieraita..
Muistan kyllä abcd.. mutta sitten lyö tyhjää ja muistan hijklmn ja ogurts mutta en enempää. Tuollaisia pieniä aakkos pätkiä..
:(
Hyvänen aika sentään
Kommentit (20)
Tuo jälkimmäinen on opqrstu, eli et osannut sitäkään. Et siis oikeasti osaa aakkostaa mitään tai etsiä vaikka kirjastosta aakkostettua materiaalia? Hui, olispa kamalaa!
Jos kirjoittamasi on totta, on sinun syytä hakeutua neurologisiin tutkimuksiin.
Ja mä en taas osaa laskea enää päässä, niinku yhtään. Huomasin kans tässä vast'ikään. Nyt aloin treenaamaan ja teen pieniä laskutoimituksia päässäni joka päivä. Ikää vasta 32.
Abcdefg hijklmn opqrstu vwxyzåäö ne voi hyräillä tuiki tuiki tähtönen tahtiin.
Minä kävin auttamassa tuttuni esikoista koulutehtävissä kun toisen luokan tehtävät alkoivat olla lapsen äidille liian haastavia.
Tässä sulle aakkoset:
Abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö
Tutkittava ehdottomasti. Ei todellakaan ole normaalia, voi viitata vakaviinkin neurologisiin tai psykiatrisiin häiriöihin.
Terv. lääkäri
Lääkäriin! Onko muita neurologisia oireita, huimausta, kaksoiskuvia?
Vierailija kirjoitti:
Tutkittava ehdottomasti. Ei todellakaan ole normaalia, voi viitata vakaviinkin neurologisiin tai psykiatrisiin häiriöihin.
Terv. lääkäri
Jatkan vielä, että jos mitään muita oireita, kuten häiriöitä hahmotuksessa tai aisteissa, hakeuduttava heti hoitoon vuorokaudenajasta riippumatta.
Käy lääkärissä, voi olla alkava sairaus. Jos mitään vikaa tai huolestuttavaa ei löydy, yritä opetella uudestaan.
Itselleni oli aina aivan järkyttävän vaikeaa matematiikka, varsinkin sanalliset tehtävät. Aikuisiällä olen kuitenkin kehittynyt tässäkin, kun jatkuvasti asiasta syyllistävä äiti ei ole läsnä ja olen harjoittanut arkielämässä esim. päässälaskua.
Vierailija kirjoitti:
Aika oudolta kuulostaa.
Eipä oikeestaan mitään outoa. Tähän se ravinnon rasvattomuus johtaa. Ja jos rasvaa syödään, niin"teelusikallinen" leivän päälle, niin sekin on huonoa margariinia tai muuta siemenöljyä. Oikea rasva on nykyään hylätty täysin. Seuraukset on jo näkyvissä.
Todennäköisesti äänestät siis vasemmistoa?