Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töitä, joista ajattelet, että onneksi olet mieluummin työttömänä, kuin tekemässä?

Vierailija
09.01.2018 |

Minulla, kun näen päiväkodin työntekijöitä ulkona lapsilauman kanssa, niin ajattelen, että jos tuota työtä tekisin pitkän uran, niin ei kyllä tuntuisi siltä, että itse olisin saanut työltä kovinkaan paljoa. Riittää, kun olen ulkoillut omien lasteni kanssa ja oppinut heiltä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu ja vanhusten hoito. Ei pää kestäisi.

Baarissa työskentely ja aika iso osa asiakaspalvelusta. Ei pää kestäisi ilkeitä asiakkaita. Saati jos he vielä olisivat kännissä.

Vierailija
2/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja entinen apuhoitaja

Vierailija
4/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noutoruokapalvelun lähetit polkupyörineen sateessa ja tuulessa.

Vierailija
5/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinjakajat

Vierailija
6/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki provikkapalkalla tai nollatuntisopimuksellla tehtävät työt. Henkilökohtaisen avustajan työ. Yrittäjänä toimiminen.

Kaikki muu palkkatyö palkalla millä elää ois ihan jees.

Vierailija
7/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin työ voisi olla ok 4 tuntia päivässä. En varmaan jaksaisi 8.

Vierailija
8/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki, joissa palkka on alle 3000e/kk

Vierailija
9/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä astma pahenee.

Vierailija
10/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi olla vahtimestari? Voisiko oikeasti paskempaa duunia olla?

Vierailija
11/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä! Kaikki muu kelpaisi, myös tässä ketjussa luetellut.

Vierailija
12/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postinjakajat

Miksi? 

Sopii introvertille ja saa paljon raitista ulkoilmaa ja liikuntaa. 

Ei minusta pahin ollenkaan. 

Kärvistelen työyhteisöpaineissa ja haavelein itsenäisestä työstä. Lehtijuttuja kirjoittelen, mutta ei niistä täydeksi elannoksi ole ainakaan tässä vaiheessa. 

Pahin olisi johonkin kyttäämiseen liittyvä toimi eli esim. pysäköinninvalvoja tai HSL:n lipuntarkastaja. 

Vierailija
13/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSL:n matkalippujen tarkastaja.

Vierailija
14/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjä! Kaikki muu kelpaisi, myös tässä ketjussa luetellut.

Sama. Asiakaspalveluun jos joutuisin, käyttäisin kyllä kaiken vapaa-ajan uuden työn etsimiseen. Olen ollut, aivan kamalaa, mutta kyllä mä sitäkin tekisin mieluummin kuin työttömänä olisin. No taksikuskina saattaisin pelätä liikaa kännilläisiä ja rosvoja, muuten sekin menisi. No jaa, jos ihmeenkaupalla saisin D- tai E-kortin, niin tuskin uskaltaisin ajaa.

Vierailija
15/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postinjakajat

Miksi? 

Sopii introvertille ja saa paljon raitista ulkoilmaa ja liikuntaa. 

Ei minusta pahin ollenkaan. 

Kärvistelen työyhteisöpaineissa ja haavelein itsenäisestä työstä. Lehtijuttuja kirjoittelen, mutta ei niistä täydeksi elannoksi ole ainakaan tässä vaiheessa. 

Pahin olisi johonkin kyttäämiseen liittyvä toimi eli esim. pysäköinninvalvoja tai HSL:n lipuntarkastaja. 

Aika lailla samaa mieltä. Vaihtaisin oman työni samantien johonkin postin jakamiseen tai vastaavaan jos palkka olisi suunnilleen sama kuin nyt. Ei muuta kuin audiobook/musat korviin soimaan ja jakamaan lehtiä. Ei ahdistavia asiakkaita, ei jatkuvia ongelmia, ei kotiin tulevia töitä... 

Vierailija
16/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki provikkapalkalla tai nollatuntisopimuksellla tehtävät työt. Henkilökohtaisen avustajan työ. Yrittäjänä toimiminen.

Kaikki muu palkkatyö palkalla millä elää ois ihan jees.

Ei voi luokitella ihan näin. 

Tein aikoinani henkilökohtaisen avustajan hommia. Vähän liikuntavammaisen kanssa käytiin leffassa, tansseista jne. Ihan jopa hauskaa... Hyvä tyyppi oli. 

Toiselle tein lähinnä nettihommia, koska oma näkökyky oli huono, ulkoilutin koiraa ja se oli mukavaa. 

Voi olla ihan mitä vain tämä henk. koht. avustaja työ. Pahimmillaan se tietysti on jotain intiimialueiden pesemistä ja jatkuvan valituksen kuuntelemista. 

Vierailija
17/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja, turkistarhaaja.

Vierailija
18/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin mulle olisi työ jossa mulla olisi paljon vastuuta, jopa alaisia. Sopivin homma olisi joku liukuhihnahomma, jonka voisi unohtaa heti kun työpaikan ovi sulkeutuu perässä vuoron päätteeksi.

Mulle tuli työuupumus ehkä liiallisen tunnollisuuden seurauksena edellisessä työpaikassa, ja nyt kaikki vastuu tuntuu liian kuormittavalta jopa ajatustasolla.

Vierailija
19/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin mulle olisi työ jossa mulla olisi paljon vastuuta, jopa alaisia. Sopivin homma olisi joku liukuhihnahomma, jonka voisi unohtaa heti kun työpaikan ovi sulkeutuu perässä vuoron päätteeksi.

Mulle tuli työuupumus ehkä liiallisen tunnollisuuden seurauksena edellisessä työpaikassa, ja nyt kaikki vastuu tuntuu liian kuormittavalta jopa ajatustasolla.

Minulla ihan sama tilanne. Mietin nyt jos jotain osa-aikatyötä jos etsisi.

Vierailija
20/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituutio. Tarviiko ees selittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän