Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalisesti pelokkaita paikalla/paniikkihäiriöisiä?

Vierailija
13.04.2006 |

Täällä eräs äiti jolla molemmat riesana =o(

Silti kukaan ei sitä minusta uskoisi ainakaan päällepäin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia oireita sulla? Mun sosiaalinen pelokkuus erittäin vaikea jo tätä nykyä kun en ole siihen juuri mitään apua saanut mistään. Vaikea tutustua kehenkään kun on niin epävarma itsestään ja nykyään en enää juurikaan pysty peittelemään pelokkuuttani... nuorempana vielä pystyin - tosin ei se silloin näin paha vielä ollutkaan...

ap

Vierailija
2/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en käytä lääkettä mutta käyn terapiassa. Olen mielestäni niistä saanut hyvää tukea. Hae apua, koska sitä on saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pahemmaksi raskauden aikana, ravintolassa syöminen oli mahdottomuus, bussissa vaikea olla, kaupassakin joskus.

Nyt syön lääkkeitä ja käyn psykoterapiassa. Suurin osa oireista lähtenyt ja olen vihdoin antanut itselleni luvan olla pitämättä kaikista asioista. Eli kannattaa hakea apua!

Vierailija
4/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kokeiltu serotoniinilääkkeitä ja rauhoittavia mutta niistä ei ole ollut oikeastaan mitään hyötyä. No, rauhoittavista ehkä... Mutta tällä hetkellä en käytä mitään (imetän).

Kyläily ja normaali kanssakäyminen ihmisten kanssa on aivan äärettömän vaikeaa. Joskus helpompaa mutta useimmiten vaikeaa. Minusta tuntuukin aina että ihmiset tuijottavat ja että minua pidetään ns hieman yksinkertaisena tmv. Olen kotiäiti ja kovasti kaipaisin ystäviä ja seuraa mutta en uskalla lähteä mihinkään etsimään ystäviä, kun ajattelen etten kelpaisi tällaisenä kenellekään ystäväksi =ó(

ap

Vierailija
5/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serotoniinit on pitkävaikutteisia lääkkeitä, niitä tulee syödä kuukausi säännöllisesti ennen kun voi odottaa mitään tulosta, jos siihen mennessä ei ole tullut tulosta nostetaan annosta ja odotetaan taas 2-3vkoa. Annosta nostetaan kunnes apu löytyy. Lääkkeellä minä pääsin pahimman yli, se tunne oli aivan uskomaton kun sitten pystyi juttelemaan ihmisille ilman kohtausta, uskalsi mennä kauppaan ja elää normaalia elämää. Kun lopetin lääkkeet oireet palasivat, olen vain halunnut kokeilla siipiäni ja pärjätä ilman lääkitystä. Nyt olen ollu vuoden ilman lääkettä.

Aion kuitenkin aloittaa vielä lääkkeen, koska palaan pian töihin enkä halua että saan kauhu alun työlleni.

Suosittelen siis sinunkin menevän asiassa eteen päin, yksin tuskin pääset eteen päin. Eikä kukaan pysty sinua oikein auttamaan, muuta kuin ammattilainen. Ja haittaa siitä ei ainakaan ole!

T:5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi