Olen nainen, naimisissa, äiti. Fantasioin toisen naisen kosketuksesta
Tämä on ihan hullua.. Olen aina jotenkin tuntenut vetoa samaan sukupuoleen, olen suudellut naisten kanssa, humalassa kosketellut, en kuitenkaan ikinä mennyt pidemmälle, en ole harrastanut seksiä naisen kanssa. Nyt taas ajatus enemmän ollut mielessä, haluaisin ehkä kokeilla, en kuitenkaan tiedä voisinko mennä loppuun asti, toisen naisen kosketus kuitenkin kiihottaa . Mieheni kanssa yleisellä tasolla asiasta keskustellut, hänen mielestä se on samanlaista pettämistä kuin miehenkin kanssa. En vaan pääse ajatuksesta yli. En edes tiedä, mistä löytäisin tai onko meitä muita, jotka ajattelee samoin... Plaah... auttakaa. En haluaisi pettää... pitäisikö vaan lakata miettimästä asiaa...
Kommentit (14)
Lesbofantasioita... anna mun kaikki kestää. Eiköhän kaikki ole vähän tai vähän enemmänkin bi-seksuaaleja.
Mulla sama, vähän ihastunut työkaveriin joka nainen, itsekin nainen siis. En osaa vaan häntä tulkita mitä minusta ajattelee. Pieniä hipasuja ohimennen, katseita mutta pelkään jos olen tulkinnut väärin.
Sama täällä. Eikä jaksais tehdä asialle mitään. Leikittelen toisinaan ajatuksella että puhuisin mieheni kanssa että pyydettäisiinkö yhtä ystävätärtäni kolmanneksi meidän kanssa sänkyyn, mutta en sitten tiedä että olisko se parempi vaan pitää fantasiana. Toisaalta, nuoria tässä vielä ollaan...
Mietin, miten voisi selvittää tai miten tietää, onko toinen nainen kiinnostunut jos ei tiedä, onko tämä bi?
Aina tympeä ja tylsä mies sulla. Entä jos mies saisi osallistua? Oletko kysynyt?
Mies on ehkä näissä seksiin liittyvissä asioissa tylsä... ei hirveän kokeilunhaluinen. On joskus alkuaikoina sanonut, ettei kolmenkimppa kiinnosta. Kymmenen yhteisen vuoden aikana olen tiedustellut ohimennen asioita, mitä voi ehdottaa ja mitä ei... Itse olen hyvinkin seksuaalinen ja yleensä minä teen meillä aloitteen, seksi aikalailla samaa vuodesta toiseen. Ehkä siksi leikinkin tällä ajatuksella toisen naisen kosketuksesta.
Oon 28-v bi-nainen, monogamisessa suhteessa mieheni kanssa, tulevaisuudessa halutaan lapsiakin. Enkä ikinä tätä tilannetta haluaisi mihinkään vaihtaa vaikka annettaisiin se mahdollisuus, tai aloittaa mitään avointa suhdetta. Rakastan palavasti miestäni, niin kuin nyt nainen voi miestä rakastaa. Meillä on ihana seksielämä, eli siitäkään ei ole kyse.
Mutta samaan aikaan olen ollut rakastunut parhaaseen naispuoliseen ystävääni jo 7 vuoden ajan. Mies ei tiedä enkä aio ikinä kertoa, en halua että asioista tulee monimutkaisia. Ystäväni on omien sanojensa mukaan "tullut siihen tulokseen että hän on hetero", mutta samaan hengenvetoon hän lisäsi, että vähän nuorempana häntä kiinnosti ajatus naisten kanssa olemisesta, eikä pelkästään kenen tahansa naisen vaan minun. Tämä on tapahtunut kun olen ollut vielä sinkku mutta autuaan tietämätön hänen tunteistaan minua kohtaan, ja itse taas kerroin hänelle tunteistani vuosi sitten. Tiedän etten voi enää saada vastakaikua enkä sitä haluakaan, mutta tunteisiin on melkein mahdotonta vaikuttaa.
Tavallaan koen haikeutta siitä, että tunteemme menivät tällä tavalla ristiin. Mutta voi olla että jos olisimme päätyneet suhteeseen (seksi- tai seurustelu-), ystävyys olisi mennyt piloille.
Joten nyt nautin siitä mitä minulla on - ihana mies jonka kanssa perustaa perhe, ja ihana ystävä jonka läsnäolo tekee onnelliseksi.
En osaa sanoa mistä minun kiinnostukseni toista naista kohtaan tunnistaa, mutta tiedän että teen vähän huomaamatta seuraavia asioita itse:
- Saatan katsoa toisen naisen huulia, rintoja tai peppua
- Katson keskustelun aikana aika intensiivisesti silmiin
- Kaksin ollessa puhun välillä normaalia korkeammalla äänellä, aivan kuten teen miestenkin kanssa
- Halatessa halaan tiukasti, niin että halauksesta välittyy läheisyys ja aitous. Mielelläni halaisin hetken pidempäänkin.
- Kiinnitän aina huomiota toisen uusiin vaatteisiin, koruihin tai kampaukseen, kehun niitä (en tee näin kaikkien kanssa, tiedän että jotkut ihmiset tekevät)
- Seurassa pyrin mahdollisimman lähelle ja annan aika suuren osan huomiosta tälle toiselle vs muut ihmiset
- Pidän tiiviisti yhteyttä esim Facebookin messengerissä tai Whatsappissa, aloitan viikon aikana useita keskusteluja tai linkkailen hassuja/mielenkiintoisia/outoja juttuja
- Saatan koskettaa toista käsivarteen, hiuksiin tjsp. Olen muutenkin aika touchy feely, mutta vain niiden kanssa joista oikeasti pidän.
- Teen ruokaa, tarjoan baarissa tai kahvilassa maistiaisen omasta juomastani jne
- Käytän paljon toisen nimeä tai lempinimeä
- Kutsun milloin mihinkin tapahtumaan tai kekkereihin
- Vien häntä uusiin kivoihin paikkoihin joiden tiedän olevan hänen mieleensä
- Viivyttelen usein lähtemistä, tyyliin "ei mulla ole mikään kiire, haluatko vielä X?"
Tiedän että nämä kuulostaa vähän hassuilta tai creepyltä, mutta hän tekee ihan samoja asioita joten tiedän että nämä ovat ihan ok.
Olen oikeasti aika ihmeissäni siitä, että muut ihmiset lähipiirissämme eivät ymmärrä mitä tapahtuu. Mielestäni meidän kahden kemia on aika käsinkosketeltavaa. Mutta nuorten naisten kaverisuhteilta sallitaan hyvin paljon ns harmaata aluetta, että ehkäpä se johtuu siitä.
Ime että miehesi viitsii lepakkoa panna, itse en koskisi pitkällä tikullakaan.
Ei seksi samaa sukupuolta olevan kanssa ole pettämistä, eikä jos ikäeroa on paljon.
M45
Minun lesbokaveria on monet varatut ´heteronaiset´lähestyneet. Eli on tätä normielämässä aika paljon, että naisilla käy toiset naiset mielessä tms.
Niin minäkin... sinkku lesbo
Olen tosin päässyt sitä kokemaankin mutta en pitkään aikaan enkä sellasen kanssa jota oikeesti haluaisin.
Ei se ole ollenkaan hullua. Naiset ovat niin seksualisoituja kulttuurissamme, että heteronaisillekin tulee lesbofantasioita. Yleensä todellisuus ei vastaa niitä fantasioita.