En tarvitse naista -Sinkkumies
Listatkaa nyt kuitenkin lämpimiksenne naisen hyvät puolet, jos pystytte.
Mikä miehelle olisi naisessa tarpeellista.
,
Sinkkumies
Kommentit (28)
Mulla on fleslight. Sillä pärjää niin kivasti, että en tarvitse naista oikeasti mihinkään random seksiin. Eli etsin kumppania tosi tarkoituksella. Ei ole ns. pakottavaa naisen tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin eilen Ensitreffit alttarilla Tanska -ohjelmaa ja minusta siinä pappi hyvin sanoi, että suurin osa ihmisistä riittää itselleen. Olen aivan samaa mieltä. Harva meistä tarvitsee puolisoa yhtään mihinkään.
Kannattaa miettiä esim. kivikautta. Nainen on aina tarvinnut miehen, mies ei koskaan naista. Jos mies on halunnut naisen, niin hän on ottanut sellaisen, kuten tahtoo.
Sinkkumies
Aijaijai jai! Nyt sanoit pahasti. Kannattaa poju miettiä sanomisiasi.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin eilen Ensitreffit alttarilla Tanska -ohjelmaa ja minusta siinä pappi hyvin sanoi, että suurin osa ihmisistä riittää itselleen. Olen aivan samaa mieltä. Harva meistä tarvitsee puolisoa yhtään mihinkään.
Kannattaa miettiä esim. kivikautta. Nainen on aina tarvinnut miehen, mies ei koskaan naista. Jos mies on halunnut naisen, niin hän on ottanut sellaisen, kuten tahtoo.
Sinkkumies
Se pappi puhuikin nykyajasta (kivikaudella ei ollut vielä kristinuskoakaan) ja todennäköisesti myös länsimaista, koska jossain kehitysmaissa puoliso on vielä aika tarpeellinen.
Et tunne kovin hyvin historiaa. Parisuhteen muodostumisesta (ennen edes Egyptiä) kertovat hautoihin jätetyt kukat ja esineet. Voin avata lisää, jos olet vain halukas oppimaan ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä tarvitset meitä täällä? H***tellaksesi?
Oma käytöshän sen määrittelee. Käyttäydyitkö asiallisesti?
Annan sen kuitenkin sinulle anteeksi.
Sinkkumies
Sinun nikilläsi on täällä käyttäydytty asiattomasti jo pitkään. Varmaan äitisikin olisi tosi ylpeä... Minä en ollut asiaton, totesin vain mitä olen aiemmista ketjuista lukenut.
Omasta mielestäni kokemus on tärkeämpää, kuin luulo. Suhtaudut minuun ylimielisesti. Jos pystyt lähestymään minua ihmisen tasolla, niin se on iso juttu se.
Mielestäni kuitenkin otit jo askeleen.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Seksi. Mitään muuta en keksi. Ruokaa laitan paremmin kuin yksikään tapaamani nainen, pesen pyykit ja siivoan itse. Seksin himo loppu kun ostin tekopillun. Viikon välein teen entrauksen sinne ja ei tarvitse miettiä naisia. Vapaa-aikana on mukavampi nostella puntteja ja pelata tietokoneella. Nainen ei nykyään tuo mitään parisuhteeseen. Harva suomalainen nainen on edes niin hyvä seksinharrastaja, että ero tekopillulla ja heidän makaamisella olisi suuri. Näin se on vain.
Olet säälittävä pelle. Ei, Miehen, Ei, tarvitse perustella miksi hän ei tarvitse naista.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Seksi. Mitään muuta en keksi. Ruokaa laitan paremmin kuin yksikään tapaamani nainen, pesen pyykit ja siivoan itse. Seksin himo loppu kun ostin tekopillun. Viikon välein teen entrauksen sinne ja ei tarvitse miettiä naisia. Vapaa-aikana on mukavampi nostella puntteja ja pelata tietokoneella. Nainen ei nykyään tuo mitään parisuhteeseen. Harva suomalainen nainen on edes niin hyvä seksinharrastaja, että ero tekopillulla ja heidän makaamisella olisi suuri. Näin se on vain.
Joidenkin on vaan pakko käyttää tekopillua. Naiset eivät todellakaan halua edes puhua epämiellyttävien,
pahannäköisten ja idiootin tasolla olevien "miesten" kanssa. Jatka sie poika vaan nylkytystä.
Olet sen niin ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Päivän huutonaurut! Näen sieluni silmillä jätkän äheltämässä tekopillunsa kanssa!!! :-D :-D :-D
Voi ristus mikä reppana, ei sais nauraa mutta ei voi mitään! :-D :-D
Sinun nikilläsi on täällä käyttäydytty asiattomasti jo pitkään. Varmaan äitisikin olisi tosi ylpeä... Minä en ollut asiaton, totesin vain mitä olen aiemmista ketjuista lukenut.