Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä ajatella.. miehen ja exänsä viestit.

Vierailija
09.01.2018 |

Muutan hieman sanamuotoja, mutten asiasisältöä. Joo olen paska kun menin viestit lukemaan, mut jos se puhelin pitää ottaa suihkuunkin mukaan.. E=ex M=mies.

E: Miten menee? Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.
M: En oikein tiedä, *pitkä selostus parisuhteemme ongelmista*, Miten sä itse jakselet?
E: Hyvin mulla menee. Ei oikein mitään mainitsemisen arvoista, tässähän tämä arki rullaa omalla painollaan. Miten tuo teidän suhde on tuohon jamaan päässyt? Etkai sä ole sitäkin mennyt pettämään?
M: Se että ikinä petin sinua oli mun elämäni suurin virhe, en anna sitä koskaan itselleni anteeksi että tein niin. Olit ja olet aina ollut mun elämäni nainen ja kadun ikuisesti että ryssin sen.
E: Niin.. No, menneet on menneitä. Turha niissä on sunkaan märehtiä.
M: olin tosissani.

Tämän jälkeen ex ei ollut vastannut mitään. Rakastaako mies eksäänsä edelleen? Entä ex miestä? Kerronko miehelle että luin viestit? Mitä teen?

Ja provohuutelijoille vastaan ihan suoraan että olisipa tämä sellainen, mutta kun ei.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin välittömästi naisen, joka salaa tutkii puhelinta. Ei epäilystäkään

Huutelevat ne, jotka itse puhelimessaan pitävät puolisoltaan salaisuuksia tai eivät ymmärrä sitä epätoivoa, kun on lähes varma ettei toinen ole uskollinen ja haluaa vaan vahvistuksen epäilyksilleen, kun eihän niitä tuollaiset lierot anna vaikka niiltä tuhannesti kysyisi. 

Vierailija
22/31 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin välittömästi naisen, joka salaa tutkii puhelinta. Ei epäilystäkään

Se eikyllä enää siinä vaiheessa olisi suurikaan vahinko, jos puhelimen sisällön kautta olisi käynyt ilmi, että mies kuolaa avoimesti ex-naisensa perään. Parisuhde on silloin joka tapauksessa päätöksessä.

Tämä! Ja vielä sekin, että jos suhteessa on ollut syytä epäilylle, outoa käytöstä ja salailua ja toinen epätoivoisena menee ja ratsaa puhelimen, toinen on valmis sen jälkeen jättämään, on suhde ainakin hänen puoleltaan ollut alkuunkin todella huteralla pohjalla. Itse voisin hyvinkin kuvitella antavani puhelimen ratsaamisen anteeksi rakastamalleni ihmiselle, jos hän vilpittömästi olisi pahoillaan ja saisimme asian puhuttua läpi (tämä siis tilanteessa, jossa ei pettämistä tai muutakaan olisi tapahtunut). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on edelleen lääpällään exäänsä, sinä olet vaan pillu 😒

Vierailija
24/31 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuhlata aikaa kun ei ole luottamusta ja toinen haaveilee vielä exänsä perään.   Eli kun saat mielesi tasaantumaan niin eroa, löydät paremman.  Kuvittele että lastesi isä olisi henkilö johon et voi luottaa.

Vierailija
25/31 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko on ainakin saada pari päivää aikaa itsekseni ja miettiä asioita. Tuntuu ihan kamalan pahalta. Mies suunnitellut kanssani perhettä ja oltiin puhuttu ehkäisyn poisjättämisestä. -ap

Niin suunniteltiin mekin exäni kanssa tulevaisuutta mutta tuo sika roikkui silti exässään. Tosin puhui hänestä ihan avoimesti minun läsnä ollessa mikä oli ärsyttävää. Tämä johtikin hänellä tinderin lataamiseen puhelimeen ja pettämiseen. Siksi onkin ex.

Jos mies haaveilee exästään ja viestittelee hälle tohon sävyyn olisin jo kauan sitten lähtenyt suhteesta.

Vierailija
26/31 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuosta nyt ei tiedä mitä ajatella, ei ole kovin kummoisilla älynlahjoilla varustettu, sori.

Vierailija
27/31 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon keskustelun on aloittanut miehen eksä. Vähän vaikuttaa, että hänkin haluaa pitää yhteyttä ja asiat ei ole hänenkään osalta ihan selviä. Mies on kuitenkin pettänyt eksän luottamuksen ja harva sellaisen perään jää kyselemään onhan kaikki hyvin. Joka tapauksessa sinun tulisi suhtautua varauksella tuohon kuvioon. Voisit löytää miehen ja lapsellesi sellaisen isän, jolle olisitte elämässä se tärkein.

Vierailija
28/31 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko erosta on ja kauan olivat yhdessä?

Olen itse ollut nyt nuoremman ystävämiehen tukena kun sen pää meinasi hajota pyhien aikana. Mutta tämä mies tajuaa itse ettei voi kehittää mitään suhdetta kehenkään, on niin rikki kesäisestä erosta.

Vierailija
29/31 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi täällä niin moni kehottaa vain lähtemään hiljaa tai valehdella syy sille, miksi lähtee. Kyllä mulle olisi ihan yhdentekevää tuossa vaiheessa, suuttuuko mies että olen katsonut puhelimen. Sieltä selvisi, että mies periaatteessa pettää. Sanoisin suorat sanat, etten ala miksikään kakkosnaiseksi tai laastariksi, hyvästi. 

Vierailija
30/31 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jos jossain vaiheessa ex sanoisikin miehelle, että he voisivat yrittää uudelleen, mies juoksisi exän luokse pää kolmantena jalkana. Että siitä voit arvioida paljon mies sinusta välittää.

Vierailija
31/31 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Tosin uskoin miehen selittelyt ja jatkoimme suhdetta, olin niin sinisilmäinen hölmö ja nuori (nyt tekisin toisen valinnan eli juoksisin). Oli vain naisen tekstari todisteena, ei muuta. Ja joo, suosittelen tällä kokemuksella, että juokse. Ei se koskaan tule olee sitä samaa, mitä oli ennen tätä kiinni jääntiä. Ei sulla eikä mulla. Sääli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi