Teini vinkuu kalliita Thrasher vaatteita
Mikä juttu tämä on? Rumia WT näköisiä liekkipaitoja ja hinta on kamala. Täytyytkö antaa periksi ja ostaa kuitenkin kun hän sanoo että kaikilla kavereillakin on?
Kommentit (8)
Mikä merkki tuo on? Ei ole onneksi tullut vastaan (ainakaan vielä).
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkki tuo on? Ei ole onneksi tullut vastaan (ainakaan vielä).
Ihan perushuppareita ja muuta joihin isketty tylsän näköinen logo ja lisätty 60€ hintaan.
Joku skeittimerkki vissiin. Sano teinille että on noloa pitää jos ei osaa skeitata.
Skeittilehden mainospaita. Ostin t-paidan ja teini oli tyytyväinen, vaikka toivoi collaria.. Niitä löytää käyttettyinäkin. Mielestäni teinillä on kohtuullinen valta pukeutumiseen. Merkkivaatteita silloin Tällöin, pitää teinin tyytyväisenä.
:D Ei niitä käytetä enää kuin maakunnissa. So last season!
Vierailija kirjoitti:
Sano että ostaa itse jos haluaa. Meilläkin teini yritti vinkua kalliita vaatteita ihan vaan siksi ku muillaki on. Sanottiin että heti ku tienaat ja maksat ite, voit ostaa.
En oikein ymmärrä tätä asennetta. Teini on vielä lapsi johon sinulla on elatusvelvollisuus, tämä kattaa myös vaatteet. Jos on varaa niin miksi ei kalliimpia vaatteita? Mitä väliä sillä on jos sinä et pidä niistä, ne on sen teinin vaatteita ja saattaa olla todella tärkeitä hänelle.
Ei joltain 14-vuotiaalta voi vaatia, että itse tienaa rahansa. Sen ikäisen työ on käydä koulua ja vanhemmat kustantavat menot.
Muistan itse kun olin tuon ikäinen ja äitini oikein inhosi ostaa meille (minä ja siskoni) mitään. Ei edes perusasioista huolehtinut. Kuljin sitten rikkinäisissä, pahalta haisevissa farkuissa kolme vuotta. Äidin, ainoan huoltajan, kiinnostus oli tasan 0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että ostaa itse jos haluaa. Meilläkin teini yritti vinkua kalliita vaatteita ihan vaan siksi ku muillaki on. Sanottiin että heti ku tienaat ja maksat ite, voit ostaa.
En oikein ymmärrä tätä asennetta. Teini on vielä lapsi johon sinulla on elatusvelvollisuus, tämä kattaa myös vaatteet. Jos on varaa niin miksi ei kalliimpia vaatteita? Mitä väliä sillä on jos sinä et pidä niistä, ne on sen teinin vaatteita ja saattaa olla todella tärkeitä hänelle.
Ei joltain 14-vuotiaalta voi vaatia, että itse tienaa rahansa. Sen ikäisen työ on käydä koulua ja vanhemmat kustantavat menot.
Muistan itse kun olin tuon ikäinen ja äitini oikein inhosi ostaa meille (minä ja siskoni) mitään. Ei edes perusasioista huolehtinut. Kuljin sitten rikkinäisissä, pahalta haisevissa farkuissa kolme vuotta. Äidin, ainoan huoltajan, kiinnostus oli tasan 0.
Teinille voi ja pitää opettaa ettei tarvitse saada kaikkea "koska muillakin on". Vaikka olisi varaa, miksei voi opettaa tyytymään vähempään, en ymmärrä tätä nykyajan materialismia. Sulle se on näköjään kalliit muotivaatteet vs rikkinäiset ja likaiset vaatteet, ei siltä väliltä. Vanhemmilla on joo elatusvelvollisuus mutta muotivaatteet ja muut kalliit härpäkkeet ei kuulu perustarpeisiin. Jos haluaa ylimääräistä, säästää ja ostaa itse tai pyytää synttäri/joululahjaksi. Kaikkea ei lapsen ja teinin tarvitse saada heti sormia napsauttamalla.