Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisi tarkoitus viettää hääyö kotona, majoittaisitteko myös sukulaisia?

Vierailija
09.01.2018 |

Esim. vanhemmat, isovanhemmat, sisarukset? Olisi kaikkein järkevin vaihtoehto, eikä seksi juuri hääyönä tunnu ainakaan nyt niin tärkeältä, etteikö voisi olla ilmankin. Mutta kuinkahan todennäköisesti sitten lähempänä tulee katumapäälle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä.

Meillä miehen sukulaiset yritti tunkea meille, vaikka me maksoimme hotellin. Halusin todellakin rauhoittaa sen hetken meille.

No, itse häät sitten pilasivatkin, sillä jatkuvalla marinallaan.

Vierailija
2/7 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata itse hääyölle antaa kovin paljon painoarvoa, mutta mieti haluatko olla laittamassa aamupalaa ja passaamassa sukulaisia häitä seuraavana aamuna, vai muisteletko päivää mieluummin miehen kanssa kahdestaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos olette perinteinen hääpari, jolla yhteinen elämä alkaa häistä, ette missään nimessä majoita ketään.

Jos olette nykyaikainen pari, jolla on ollut jo pitkään yhteinen koti ja ehkä jopa lapsia, ihan sama, teette mikä tuntuu parhaalta.

Vierailija
4/7 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voisin majoittaa, eihän se hääyö nykyisin ole mikään iso juttu, toista oli aikana jolloin ei ilman papin aamenta naiskenneltu.

Vierailija
5/7 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää itse hotelliin tai air b&b, vaikka vaan johonkin lähelle ja antakaa sukulaisille oman kämppänne avain. Itse en todellakasn haluaisi viettää hääyötä kotona anopin nukkuessa seinän takana, enkä etenkään haluaisi seuraavana päivänä herätä passaamaan sukulaisia.

Vierailija
6/7 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis pakko majoittaa, niin antaisin sukulaisten yöpyä meille - jos siis osaavat käyttäytyä - ja menisin itse miehen kanssa hotelliin. Uteliaat kaappientonkijat saisivat mennä hotelliin.

Vierailija
7/7 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Jos olette perinteinen hääpari, jolla yhteinen elämä alkaa häistä, ette missään nimessä majoita ketään.

Jos olette nykyaikainen pari, jolla on ollut jo pitkään yhteinen koti ja ehkä jopa lapsia, ihan sama, teette mikä tuntuu parhaalta.

Ollaan ihan aikuinen pari, kumpikin on ehtinyt viettää ne perinteiset häät ja perinteisen hotellihääyön jo ensimmäisen puolison kanssa. Varmaan siksi häillä ja hääyöllä ei ole kummallekaan niin suurta merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan