Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit ihmisestä jonka mielestä väkivalta työpaikalla ja lastensuojeluilmoitukset omasta perheestä ovat ihan normaaleja?

Vierailija
09.01.2018 |

Eli nainen joka kertoi että edellisessä työpaikassa oli ihan tavallista että erimielisyyksien kohdatessa huudettiin suoraa huutoa toisille työntekijöille ja heiteltiin tuoleilla.

Ja kertoi ihan normaalisti, että heidän perheestään ovat naapurit tehneet jo kaksi lastensuojeluilmoitusta kun heillä on huudettu niin paljon, ja että hänen mielestään siinä ei ole mitään ihmeellistä, ihan normaalia menoa hänen mielestään.

Mitä olisitte tällaisesta naisesta mieltä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/13 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossu, ota kossu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT

Vierailija
4/13 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin. Surullista.

Vierailija
5/13 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ko. nainen myös parisuhteen sisäisen raiskauksen dekriminalisointia?

Vierailija
6/13 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Jep. Ihan totta. Oli vähän aikaa esimieheni.

Vierailija
7/13 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan työpaikassa oli esimiehesi? Ja missä oli tämä huutokonsertti? Ennemmin aktivoitu kuin väkivaltaa työkavereiden taholta.

Vierailija
8/13 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan piristävää jos joku ei erityisemmin häpeä lasuja.

Vierailija
9/13 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, miksi ihmeessä olemme samassa työpaikassa.

Vierailija
10/13 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voiko lastensuojeluilmoitukset olla ihan "normaaleja"? Itse aina ajatellut että ne ovat oikeasti vakavia juttuja.

Ja tuo huuto ja väkivalta olivat tämän naisen edellisellä työpaikalla. Tuossa työpaikassa jossa hänen kanssaan ikävä kyllä olin samaan aikaan niin vain huudettiin, itkettiin, näytettiin kokouksissa käsimerkkejä, pyöriteltiin silmiä, puhuttiin päälle, lähdettiin kesken pois jos suututtiin ja kanneltiin kaikesta esimiehille.

Joo, ei ihme että etsin uuden työpaikan. Mutta olen vain vieläkin tosi järkyttynyt. En ole koskaan kohdannut tuollaista käytöstä. Kyse silti asiantuntijaorganisaatiosta.

Vierailija
11/13 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin, miksi ihmeessä olemme samassa työpaikassa.

No nimenomaan. En siis todellakaan enää ole siellä vaan etsin uuden paikan. Olen vain vieläkin jotenkin shokissa siitä, että miten tuo oli mahdollista.

Ja tuo tyyppi porskuttaa siellä kyllä edelleen ja on vain saanut lisää valtaa ja alaisia. Omituinen paikka.

Vierailija
12/13 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mietin sitä, että olenko tähän asti ollut jotenkin kuplassa kun ei ole koskaan tullut edes mieleen että jonkun mielestä tuollainen olisi normaalia käytöstä työpaikalla.

Eli onko tuollainen jotenkin yleistä ja normaalia?

Vierailija
13/13 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voiko lastensuojeluilmoitukset olla ihan "normaaleja"? Itse aina ajatellut että ne ovat oikeasti vakavia juttuja.

Ja tuo huuto ja väkivalta olivat tämän naisen edellisellä työpaikalla. Tuossa työpaikassa jossa hänen kanssaan ikävä kyllä olin samaan aikaan niin vain huudettiin, itkettiin, näytettiin kokouksissa käsimerkkejä, pyöriteltiin silmiä, puhuttiin päälle, lähdettiin kesken pois jos suututtiin ja kanneltiin kaikesta esimiehille.

Joo, ei ihme että etsin uuden työpaikan. Mutta olen vain vieläkin tosi järkyttynyt. En ole koskaan kohdannut tuollaista käytöstä. Kyse silti asiantuntijaorganisaatiosta.

Vakava ei ole "normaalin" vastakohta. :)

En ole koskaan kuullut mistään hirveistä huutamisista tai tuolien paiskelusta, mutta ainakin henkinen väkivalta on Suomessa niin yleistä työpaikolla, että sitä voidaan pitää "normaalina". Toivottavaa tai hyväksyttävää se ei tietenkään ole/saisi olla.

Lastensuojeluilmoituksia tehtiin v. 2016 yli 120 000, joten ei sekään ihan tavatonta ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi