Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ei edelleenkään tervehdi.

Vierailija
09.01.2018 |

Ollaan asuttu samassa talossa jo monta vuotta eikä ole koskaan tervehtinyt. Aika usein kuitenkin nähdään ja kiusallista tulla vastaan kun toinen ei ole huomaavinaankaan.

En minä sen suurempaa sosiaalisuutta vaatisi enkä ole kovin sosiaalinen itsekään, mutta kuitenkin minusta aika outoa, kun kaikki muut tässä pienessä talossa tervehtivät.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tervehdin ihan vaistomaisesti häntä edelleen jos vastakkain tullaan, tai samaan hissiin osutaan, mutta naapuri kääntää katseensa. Kiusallisia tilanteita nämä, ja tekisi mieli vältellä koko tyyppiin törmäämistä mutta aina pysty kun ihan vierekkäin asutaan.

Olen nähnyt ettei tervehdi muutakaan tässä talossa joten tuskin tässä mitään henkilökohtaista on. Eikähän tämä nyt minulle kuulu, mutta ihmettelen vaan tuollaista, erityisesti tosiaan kun on vielä palveluammatissa ja siellä näytti käyttäytyvän normaalin oloisesti. Eniten harmittaa vaan nuo kiusalliset hissitilanteet, jonka edes pieni nyökkäys pelastaisi.

Ap.

Vierailija
22/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tervehdin ihan vaistomaisesti häntä edelleen jos vastakkain tullaan, tai samaan hissiin osutaan, mutta naapuri kääntää katseensa. Kiusallisia tilanteita nämä, ja tekisi mieli vältellä koko tyyppiin törmäämistä mutta aina pysty kun ihan vierekkäin asutaan.

Olen nähnyt ettei tervehdi muutakaan tässä talossa joten tuskin tässä mitään henkilökohtaista on. Eikähän tämä nyt minulle kuulu, mutta ihmettelen vaan tuollaista, erityisesti tosiaan kun on vielä palveluammatissa ja siellä näytti käyttäytyvän normaalin oloisesti. Eniten harmittaa vaan nuo kiusalliset hissitilanteet, jonka edes pieni nyökkäys pelastaisi.

Ap.

Oletko nyt aivan varma etta ei tervehdi ketaan muitakaan? Jos nain on niin sitten on vain henkilo joka ei moikkaa ketaan. Jos taas tervehtimattomyys liittyy vaan johinkin tiettyihin henkiloihin niin syy voi olla erimielisyydet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten voi olla yllätys ettei finskeillä ole käytöstapoja, mene finski naapurifinskillesi valittamaan. Rumia ei tervehdi kukaan.

Vierailija
24/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottakoon että olen vähän lannistunut kun olen monesti moikannut naapuria mutta hän on vain katsonut minua kuin vajaamielistä. Kyllä silti tulee moikattua jos vain jonkun katsekontaktin saa toiseen. Joskus olen ahdistunut enkä moikkaa ketään kun haluan vain mahd nopeasti pois ihmisten ilmoilta. Sitten harmittaa että on ollut sellainen sika toista kohtaan.

Vierailija
25/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tervehditään vain jos mä tervehdin ekana. :D ehkä kerran hississä oleva naapuri tervehti ensin. ja tämä Helsingissä.