Ystäväni on aivan umpirakastunut eikä ymmärrä että mies haluaa vain jatkaa sukua
Ystäväni on 34-v eronnut yh ja mies 42 v ja äkkirakastuivat ja suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta. Mies on löytänyt siis naisen, jolla on ennestään kaksi lasta, on siis " hedelmällinen" ja koska mies on lapseton ja haluaa lapsen, mies on sen takia kiinnostunut tästä naisesta. Ystäväni ei ottanut tätä kuuleviin korviinsa - no koskas rakastunut ihminen olisi järkipuhetta kuunnellut.
Kommentit (12)
Jos nainen tulee raskaaksi, kaikki hyvin. Muuten varmaan aika onneton olo. Älä sekaannu asiaan.
Mitä minä olen aikuisiälläni fiksuja miehiä tavannut, niin YKSIKÄÄN ei ole jättänyt selvittämättä haluani lisääntyä... Siis tuntuu olevan kovin perusbiologiassa halu perustaa perhe, jos miehillä on vähänkään enemmän ikää eli 30+. Miksi sitten se olisi huono asia, jos kysyntä ja tarjonta kohtaavat? Ehkä mies on 10 vuotta haaveillut perheestä ja nyt yllättäen saa instant familyn... ja miksi sen pitäis olla huono juttu naisen kannalta?
Jatkan vielä, että mistä tiedät että mies haluaa _vain_ lisääntyä. Koetko jotenkin, että mies näkee ystäväsi vain vauvantekokoneena? Uskotko, että mies on jotenkin niin luuseri, että kun ei ole tuohon ikään mennessä ketään vauvantekokonetta löytänyt, niin hänelle kelpaa kuka vaan? Vai olisiko sittenkin niin päin, että mies on ollut ronkeli ja hälle kelpaa vain paras ja se löyty nyt, kun tapasi ystäväsi? Taustoja tietämättä tietty mahdoton sanoa mitään, mutta kerro ihmeessä, että mikä saa sinut noin epäileväiseksi.
Ap jatkaa:
En ole miehen kanssa kahdestaan jutellut, no yhden kerran puhelimessa kun soitin hänelle, mutta silloinkin tämä ystäväni oli miehen vieressä, joten emme saaneet jutella rauhassa. Pyysin miestä kerran kahville, mutta kieltäytyi. Kun ei ilmeisesti halua kuulla minun mielipidettä. No onhan se tietty mukavampi kuulla vain " ai kun ihanaa" -kommetteja, mutta voipa olla, että meidän keskustelu olisi auttanut välttämään jotain karikoita. No järki ja tunne ei viihdy samassa päässä samaan aikaan. Tehköön mitä tykkää, mutta MINÄ en sitten ole käytettävissä Leelian lepotuolina, jos kaikki ei olekaan parin vuoden päästä niin ihanaa.
Saako kysyä, että mikä oli siis sinun motiivisi pyytää miestä kahville (ilmeisesti ilman ystävääsi?)? Mitä ajattelit hänelle sanoa?
Jos et sitä ole, niin kerropa vielä, mistä meinasit miestä varoitella???Miksi soitit hänelle???
Ymmärrän hyvin miksei mies halua sun kanssasi kahvitella, en mäkään haluaisi. Mikset pidä huolta omista asioistasi ja antaisit kaverisi ja hänen miehensä elää omaa elämäänsä niin kuin haluavat. Mikset voi olla ystävä, miksi sun pitää olla tuollainen kapula toisten rattaissa?!HÄH?
Pakko vielä sanoa, että soitin kerran sille miehelle pienessä krapulassa ja pyysin saunomaan, muttei lähtenyt :D KAMALAA, TÖRKEETÄ varmaan teidän pikkusieluisten mielestä. Joopa joo, mutta minä lopetan tähän, kun ette oikein ymmärtäneet.
Vierailija:
Pakko vielä sanoa, että soitin kerran sille miehelle pienessä krapulassa ja pyysin saunomaan, muttei lähtenyt :D KAMALAA, TÖRKEETÄ varmaan teidän pikkusieluisten mielestä. Joopa joo, mutta minä lopetan tähän, kun ette oikein ymmärtäneet.
-AP on itse ihastunut ko. mieheen
-AP LUULEE olevansa kauniimpi, mukavampi ja kaikin puolin seksikkäämpi kuin ystävänsä
-AP:llä ei ole lapsia
-> Siitä AP:n ihmettely MIKSI OI MIKSI mies otti ystävän eikä AP:tä (syynhän täytyy olla ystävän lapsissa, ei esim. siinä että mies oikeasti rakastui ystävään)
Vierailija:
Vai oletkos kateellinen, kun ystäväs löysi miehen?
Taidat olla täys kusipää idiootti. Etkä taida mikään ystävä ollakaan, kun yrität toisen onnen rikkoa.