Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivimalli antoi aikaa

Vierailija
09.01.2018 |

Tänään katsoin taas aamusta haettavat paikat. Ei ollut yhtään sellaista, johon intohimoisesti haluaisin. Sellaisia, joihin olisin vielä joulukuun alussa hakenut, oli ehkä 5-10. (En tiedä tarkkaa lukua, kun en noita viitsinyt edes aukoa, enkä tiedä olisiko joissain ollut vaatimuksia, joita en täytä.)

Sen sijaan, että olisin käyttänyt aikaani tekemällä työhakemuksia kuuliaisena, jään odottelemaan noita unelmapaikkoja ja jos niitä ei tule, ei se mitään. Nyt olen ehtinyt jo ulkoilla, tehdä hieman kotitöitä, lukea Juha Hurmeen hienoa Niemi-kirjaa ja ehdin vielä tännekin. Tämä aika ihan vain itselle maistuu hyvältä, eikä omaatuntoa kolkuta todellakaan yhtään, vaikka loppuelämäni eläisin tuilla. (Ainakaan tällaisia päätöksiä suoltavien hallitusten aikana.)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas tämän pelleilyn seuraaminen on aiheuttanut sellaisen ahdistuksen, että normaalisti kun olisi joulun alta tähän päivään tehnyt ainakin kaksi-kolmekymmentä hakemusta, nyt en yhtään. En vaan kykene. Pelkään että saisin työtä ja että en saisi, kun kaikki vedetään niin veitsen terälle.

Ei ole ohjeita miten mikäkin vaikuttaa, kaikki sanovat vaan että katsotaan sitten ensimmäisen tarkastelujakson lopussa, mihin tämä tästä muotoutuu. Pahimmillaan "muotoutuu" sitten niin että en voi maksaa vuokraani. Olen lamaantunut.

Vierailija
2/8 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas tämän pelleilyn seuraaminen on aiheuttanut sellaisen ahdistuksen, että normaalisti kun olisi joulun alta tähän päivään tehnyt ainakin kaksi-kolmekymmentä hakemusta, nyt en yhtään. En vaan kykene. Pelkään että saisin työtä ja että en saisi, kun kaikki vedetään niin veitsen terälle.

Ei ole ohjeita miten mikäkin vaikuttaa, kaikki sanovat vaan että katsotaan sitten ensimmäisen tarkastelujakson lopussa, mihin tämä tästä muotoutuu. Pahimmillaan "muotoutuu" sitten niin että en voi maksaa vuokraani. Olen lamaantunut.

Toivottavasti lamaantumisesi kuitenkin helpottaa hiljalleen sen verran, että saat tehtyä kaikkea mielekästä. Haetaan töitä hiljalleen, kun siltä tuntuu, jos enää tuntuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan meitä passiivisiksi lamaantuneita on?

Vierailija
4/8 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on ahdistunut vielä enemmän työttömyydestä.

Totaalista kusipäät touhua.

Tule vaalipäivä kultainen.....

Vierailija
5/8 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuo, että työttömyys ahdistaa. Nyt tuli vain vielä lisäahdistus päälle.

Vierailija
6/8 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon

Vierailija
7/8 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon

Noin luulen minäkin. Ja huhtikuusta alkaen on varmasti lisää, kun malli alkaa kunnolla sivaltaa.

Vierailija
8/8 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kyllä todellakaan motivoi tai "aktivoi" millään tavalla. Itsellä oli tossa kiikarissa koulunkäynti vielä vanhoilla päivillä mutta en taida viitsiä edes hakea... Onneksi ei hetkauta vaikka leikattaiskin osa korvauksesta, harmittaa vaan niiden puolesta joille se muutama kymppikin on tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä