Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin eilen miehelleni että mulla oli mukava päivä

Vierailija
09.01.2018 |

Mies ilkeilee, kiusasi ja raivosi koko illan että sai mut itkemään. Hänellä oli ollut huono päivä ja halusi sellaisen mulle. Diagnoosi?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sä nyt asut, ammattivalittaja? Ajoiko se mies sut pois kotoa?

Mistä te tunnistatte tietyt tyypit? Täällä käy kymmeniä tuhansia eri kirjoittajia.

Vierailija
22/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies tuli kotiin ja alkoi ilkeillä. Sen jälkeen sä sanoit, että sulla oli niin mukava päivä siihen asti kun hän oli poissa. Sitten hän alkoi raivota ja ilkeillä lisää.

Kuule, siellä sillan alla sulla olisi ainakin rauhallista eikä kukaan huutaisi.

Ja vakavasti puhuen: juuri kerroit, että sulla on useita tonneja rahaa. Sillä sä saat aivan helposti maksettua takuuvuokran ja muutettua pois ja pärjäät vielä monta kuukautta eli siihen asti, kun rupeat saamaan työttömyys- ja/tai asumis- ja toimeentulotukea.

Kaikki on susta itsestäsi kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tunnistatte tietyt tyypit? Täällä käy kymmeniä tuhansia eri kirjoittajia.

Joo mutta vain yksi ammattivalittaja. Hänet tunnistaa jo otsikosta ja jos ei vielä siitä niin avausviestistä. Aivan jäljittelemätön tyyli ja ainutlaatuiset maneerit. Ei tarvitse olla edes tekstianalyysin koulutusta.

Vierailija
24/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietyt kirjoittajat tunnistaa sataprosenttisella varmuudella: ammattivalittajan, kivikissaäidin (alias äitihullun), ikiksen ja terapeuttihullun esimerkiksi. Ja muutaman muunkin.

Vierailija
25/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko sä haluat, että poika joutuu elämään ja kasvamaan tuollaisessa ilmapiirissä?

Sun elämäsi ei VOI mennä huonompaan suuntaan. Ei vaikka tekisit mitä. Ja jotain kannattaa tehdä eli nyt vihdoin kymmenen vuoden jälkeen lähteä POIS siitä mökistä. Suomessa on niin kattava sosiaaliturva, että sä todellakin pärjäät omillasi.

Vierailija
26/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies tuli kotiin ja alkoi ilkeillä. Sen jälkeen sä sanoit, että sulla oli niin mukava päivä siihen asti kun hän oli poissa. Sitten hän alkoi raivota ja ilkeillä lisää.

Kuule, siellä sillan alla sulla olisi ainakin rauhallista eikä kukaan huutaisi.

Ja vakavasti puhuen: juuri kerroit, että sulla on useita tonneja rahaa. Sillä sä saat aivan helposti maksettua takuuvuokran ja muutettua pois ja pärjäät vielä monta kuukautta eli siihen asti, kun rupeat saamaan työttömyys- ja/tai asumis- ja toimeentulotukea.

Kaikki on susta itsestäsi kiinni.

En mä tuolla lailla sanonut. Sanoin vaan että mulla oli kiva päivä. Ihan normaalisti otin miehen töistä kotiin, oli ruoka taas valmiina.

Vierailija
27/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko sä haluat, että poika joutuu elämään ja kasvamaan tuollaisessa ilmapiirissä?

Sun elämäsi ei VOI mennä huonompaan suuntaan. Ei vaikka tekisit mitä. Ja jotain kannattaa tehdä eli nyt vihdoin kymmenen vuoden jälkeen lähteä POIS siitä mökistä. Suomessa on niin kattava sosiaaliturva, että sä todellakin pärjäät omillasi.

Kerroin jo että tuo tapahtui kun lapsi oli urheilu harkoissa. On niissä useamman kerran viikossa. Ja olen yrittäjä joten mulla ei sellaista sosiaaliturvaa ole.

Vierailija
28/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin jo että tuo tapahtui kun lapsi oli urheilu harkoissa. On niissä useamman kerran viikossa. Ja olen yrittäjä joten mulla ei sellaista sosiaaliturvaa ole.

Et ole yrittäjä. Miehesi on. Olet vain miehelläsi töissä. Et ole ainakaan koskaan sanonut, että olisit osakkaana.

Vierailija
29/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No heh. Ei ammattivalittajan tunnistamiseksi tarvitse olla mikään einstein. Hetihän sen näkee kuka on kirjoittanut tämänkin avauksen.

Vierailija
30/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole yrittäjä. Miehesi on. Olet vain miehelläsi töissä. Et ole ainakaan koskaan sanonut, että olisit osakkaana.

Tästä ammattivalittaja kyllä on kertonut. Hän sijoitti (= mies pakotti ja kiristi sijoittamaan) perinnön viimeiset tonnit siihen yritykseen. Niin hänestä tuli osakas.

Vierailija
31/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen osakkaana.

Vierailija
32/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt petät itseäsi ja tiedät sen. Lapsi todellakin tunnistaa, kuinka kireä ja vihamielinen ilmapiiri kotona on ja molemmat vanhemmat kuin viulun kielet.

Oma siskoni eli vastaavassa perhehelvetissä ja vakuutti samaa, että onneksi lapsi ei tajua mitään. Erosivat vihdoin kun lapsi oli 8. Se lapsi on nyt aikuinen ja on kertonut monesti, kuinka karmea lapsuus oli ja kuinka hirveää oli tietää, että äiti ja isä vihaavat toisiaan. Eivätkä hekään koskaan riidelleet lapsen aikana.

Vierailija
33/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokse.

En voi.

Etkö ollenkaan välitä lapsestasi?

Vierailija
34/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tietyt kirjoittajat tunnistaa sataprosenttisella varmuudella: ammattivalittajan, kivikissaäidin (alias äitihullun), ikiksen ja terapeuttihullun esimerkiksi. Ja muutaman muunkin.

Kuka tämä tyyppi on joka kirjoittelee perheellisten asioihin, aina negatiivisesti, yhteiskunnan järjestämät palvelut aina päin pyllyä, opettajat kauheita jne. Esiintyy koulutettuna, mutta heti vastausviestissä alkaa solvaamaan muita keskustelijoita törkeästi? Tietenkin voi olla montakin henkilöä, mutta tuo ahdistuspurkaus tuntuu samalta, ja monet detaljit elämästä pysyvät samoina (luultavasti kotiäiti opettejajakoulutuksella, ongelmansa hänestä vuoren kokoisia, ulkopuolisesta vaikuttaa ihan normaalilta elämältä, lasten kouluista täytyy "taistella", koulujen kirjahankintoja kytätä vainoharhaisesti (alakouluikäiset lapset), lapset n. alakouluikäisiä, silti vaahtoaa lukioista ja yliopistopaikoista jne). Voi kun hän ihan oikeasti pysähtyisi ja tunnustelisi omaa jaksamistaan. Vaikka en mikään alan ihminen ole, tuo vihan ja ahdistuksen määrä ja voimakas muiden solvaus ei kuulosta terveeltä, ei varmasti ole hyvä olo sisällä kun keskustelu tuollaista.

Vierailija
35/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt petät itseäsi ja tiedät sen. Lapsi todellakin tunnistaa, kuinka kireä ja vihamielinen ilmapiiri kotona on ja molemmat vanhemmat kuin viulun kielet.

Oma siskoni eli vastaavassa perhehelvetissä ja vakuutti samaa, että onneksi lapsi ei tajua mitään. Erosivat vihdoin kun lapsi oli 8. Se lapsi on nyt aikuinen ja on kertonut monesti, kuinka karmea lapsuus oli ja kuinka hirveää oli tietää, että äiti ja isä vihaavat toisiaan. Eivätkä hekään koskaan riidelleet lapsen aikana.

Ei me olla kireitä eikä vihamielisiä toisiamme kohtaan silloin kun on lapsi paikalla. Ihan normaalisti jutellaan, lasketaan leikkiä.

Vierailija
36/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokse.

En voi.

Tottakai välitän ja nämä tapahtuvatkin vain silloin kun hän on poissa mm harkoissa, kavereilla. Mulla ei ole sosiaaliturvaa. Olen ne asiat ottanut selvää.

Vierailija
37/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me olla kireitä eikä vihamielisiä toisiamme kohtaan silloin kun on lapsi paikalla. Ihan normaalisti jutellaan, lasketaan leikkiä.

Eli esitätte. Lapsi näkee sen läpi. Mutta uskottele itsellesi vaan muuta. Niinhän olet tähänkin asti jo tehnyt.

Vierailija
38/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokse.

En voi.

Tottakai välitän ja nämä tapahtuvatkin vain silloin kun hän on poissa mm harkoissa, kavereilla. Mulla ei ole sosiaaliturvaa. Olen ne asiat ottanut selvää.

No sitten sun täytyy mennä katsomaan niitä harkkoja tai harrastamaan jotain, ettet ole miehesi kanssa kahdestaan.

Vierailija
39/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi te viitsitte väitellä ap: kanssa? Kaikki nämä jutut jo tiedetään.

Vierailija
40/74 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokse.

En voi.

No sitten sun täytyy mennä katsomaan niitä harkkoja tai harrastamaan jotain, ettet ole miehesi kanssa kahdestaan.

Mä käyn aina välillä Katsomassa niitä ja peleissä olen sitten aina mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän